Gå til innhold

Hvor ofte sier mannen din nei til sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært sammen i nesten 7 år og kan huske én gang hvor han faktisk sa nei. Da var han mitt oppe i noe veldig stressende, så det er jo forståelig. Altså, det ville vært greit om han ikke var stresset også, forstå meg rett her 😆

Nå er jeg ikke akkurat typen til å ville ha sex i alle mulige situasjoner, men når jeg har villet ha det og tar initiativ så skjer det. Men så lurer jeg jo på hva som hadde skjedd om jeg prøvde i mer potensielt ugunstige situasjoner. 
men har også opplevd at når jeg føler jeg er den som tok initiativ så har han sagt at han var den som egentlig tok initiativ, men det har vel litt med at han gjør jo ting tilbake når jeg starter og kose meg han eller kysse mer intenst og stryke rundt kroppen hans. Noen ganger har jeg jo bare begynt å ta på penisen, men det må jo ikke starte slik. 
Så lurer også på dette; hva gjør dere når dere vil ta initiativ til sex med mannen? 

Hva er deres erfaring? 

Anonymkode: 4de39...773

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Etter snart 4 tiår sammen trenger jeg bare se på mannen min, så er han klar for sex. Han har aldri avvist meg, men han har nok oftest tatt inititativ. Vi tar mye på hverandre ila dagen og kysser og klemmer hver dag. 

Anonymkode: 9724d...b28

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vært sammen i 3 år bare, men han har aldri avvist meg når jeg er kåt eller flørter. Og jeg har aldri avvist han.

Det nærmeste vi kommer nei er at han en sjelden gang sier natta med en gang vi legger oss. Vi har nesten alltid sex når vi legger oss, så sier han natta med en gang vet jeg han er sliten eller har smerter eller ikke er i form etc 😅 Og da begynner jeg selvfølgelig ikke mase etter sex uansett om jeg skulle ha litt lyst, jeg tar et hint. Hadde jeg sagt jeg var kåt og lysten er jeg overbevist om at da hadde det blitt noe uansett, han er så utrolig glad i å tilfredsstille ❤️ men det gjør jeg jo ikke når jeg skjønner han helst vil sove.

Anonymkode: e01bf...6ba

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt avvist opp til flere ganger, en periode mer enn andre, skjønte etterpå hvorfor..  Han fikk jo sex andre steder….

Anonymkode: bda45...4ec

• Hjerte 3
Skrevet

Aldri. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen i tyve år. Min samboer har en kronisk sykdom som gjør at dagsformen hans er veldig variabel. Han har derfor flere ganger sagt nei til sex.

Anonymkode: bd3b9...bdd

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen i 8 år og han sa nei en gang tidlig i forholdet. Jeg gjorde det klart hvor skapet stod og han har aldri sagt nei siden. 

Det er viktig å sette ned foten tidlig i forholdet om du ikke vil ha dårlige uvaner i forholdet senere. 

Anonymkode: d47d8...5a5

Skrevet

Aldri. 

Skrevet

Kona mi sier stort sett nei🥺

• Hjerte 4
Skrevet

Det er utrolig sjelden. Her er det som regel nok med et flørtende blikk og han er med på notene😊

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen i 11 år. De første tre årene hadde vi mye sex, men så var vi i en heftig periode hvor det ble nedprioritert. De siste 4-5 årene har min sexlyst økt igjen, men ikke hans. Nå tar jeg sjelden initiativ til sex, da jeg ofte blir avvist. Vi har det veldig fint på alle andre områder, men når det kommer til sex er vi milevis fra hverandre. Det er bedre for et par år siden da det kunne gå flere måneder mellom hver gang, da måtte vi prate om det et par ganger. Nå har vi 1-2 ganger i mnd. Hadde det vært opp til meg hadde ca annenhver dag vært perfekt.

Anonymkode: 7d3bc...62f

AnonymBruker
Skrevet

Han sier alltid nei. Jeg jobber med å komme meg ut av forholdet. 

Anonymkode: 00955...9fe

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi har vært sammen i 11 år. De første tre årene hadde vi mye sex, men så var vi i en heftig periode hvor det ble nedprioritert. De siste 4-5 årene har min sexlyst økt igjen, men ikke hans. Nå tar jeg sjelden initiativ til sex, da jeg ofte blir avvist. Vi har det veldig fint på alle andre områder, men når det kommer til sex er vi milevis fra hverandre. Det er bedre for et par år siden da det kunne gå flere måneder mellom hver gang, da måtte vi prate om det et par ganger. Nå har vi 1-2 ganger i mnd. Hadde det vært opp til meg hadde ca annenhver dag vært perfekt.

Anonymkode: 7d3bc...62f

Sånn er det faktisk her også. Omtrent nøyaktig likt. Har sluttet å ta initiativ, er så lei av å bli avvist. Går skikkelig innpå meg.

Anonymkode: 00955...9fe

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var gravid så fikk jeg mye "nei", for han likte ikke tanken på å ha sex med meg mens det lå en baby inni der.

Ellers så spør jeg aldri "sex?" der og da, jeg enten hinter (beføler ham) eller sier "skal vi finne på noe når ungene har sovnet?" og enten er han med på notene eller så sier han "jeg må nesten gjøre det-eller-det nå" så han sier jo ikke direkte "nei".

Jeg tror han "avviser" mye oftere enn jeg gjør det, men det er jo veldig myke avvisninger.

Anonymkode: 9fc4d...9ac

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vi har vært sammen i 8 år og han sa nei en gang tidlig i forholdet. Jeg gjorde det klart hvor skapet stod og han har aldri sagt nei siden. 

Det er viktig å sette ned foten tidlig i forholdet om du ikke vil ha dårlige uvaner i forholdet senere. 

Da regner jeg med det var måte han sa nei på, som du reagerte på. Både kvinner og menn kan ha dager der lysten ikke er tilstede, og det må man bare respektere. Det er ikke å bli avvist, men man føler ikke for det. 

Anonymkode: eb0c1...82d

Skrevet

Hver gang jeg tar initiativ etter kl 22 om kvelden 😄

AnonymBruker
Skrevet

2 ganger på 3 år. Begge gangene hadde han runket menst jeg var ute på noe. Jeg kom hjem og ville ha sex, han var ferdig.

Har ellers sex 1-2 ganger for dag.

Anonymkode: 0d7bc...be0

AnonymBruker
Skrevet

Han sier alltid nei. Gift over 20 år. 

Anonymkode: 8c5d6...199

AnonymBruker
Skrevet

Det første året var det veldig "på", men så opererte han knærne (begge!) og det ble ikke bra. Mye smerter og flere operasjoner senere nå kan jeg ikke huske sist vi hadde sex. Jeg har sluttet å spørre/prøve og det har for lengst vippet over i at jeg vil ikke heller. Vil ikke han skal ta på meg seksuelt, vil heller ordne meg selv en gang han er borte. Og det er han nesten ikke. 

Så ja, vi er der nå: to voksne romkameraterer som periodevis går på konserter sammen. 

Anonymkode: 22d01...b12

• Hjerte 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

🍆🔫 

😜

Endret av Langline

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...