Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har 3 blastoer på frys etter første runde ivf. Vi ønsker nå å komme i gang med søskenforsøk. Du/dere som hadde blasto på frys; hvor mange innsett tok det før det klaffet med søsken?❤️

Anonymkode: e28f6...093

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes alle jeg kjenner får det til på første innsett!

Ble barn på tredje innsett her første gang. Skal igang med innsett nr 2 (av 4 forsøk)  nå i august 🤞🤞🤞 

Hvordan gikk første forsøk da?

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
pippeli skrev (3 minutter siden):

Synes alle jeg kjenner får det til på første innsett!

Ble barn på tredje innsett her første gang. Skal igang med innsett nr 2 (av 4 forsøk)  nå i august 🤞🤞🤞 

Hvordan gikk første forsøk da?

Sant.. men, så leser man/hører man om mange som ble gravide på første med nr.1 og 6+ med nr.2🫣

Første satt på andre innsett ❤️ måtte riktignok gjennom 6 uttak for å få det til, så vi håper så inderlig at det blir baby av en av de tre på frys… 

Masse lykke til🤞🏼🤞🏼

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel var du ved egguttakene? Alder har mest å si for suksess. Tror man i gjennomsnitt trenger 3-4 embryo for et barn, som betyr at noen heldige får det til på første forsøk og de mindre heldige trenger 4+ forsøk. Vanskelig å si på forhånd. :)

Anonymkode: d1a3e...457

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor gammel var du ved egguttakene? Alder har mest å si for suksess. Tror man i gjennomsnitt trenger 3-4 embryo for et barn, som betyr at noen heldige får det til på første forsøk og de mindre heldige trenger 4+ forsøk. Vanskelig å si på forhånd. :)

Anonymkode: d1a3e...457

Helt klart - umulig å si på forhånd😄 Jeg var 29 ved egguttak.

AnonymBruker
Skrevet

Fikk nesten full klaff første runde med søskenforsøk. Hadde to blastoer på frys, valgte å sette inn begge samtidig for å gi begge sjansen (jeg var 39 og ønsket ikke en eventuell tredje graviditet år noen frem i tid), men bare ett festet seg og ble til verdens beste lillesøster. 🌸

Anonymkode: 22427...a1c

Skrevet

Jeg var 34 ved egguttak, fikk 7 på frys.  Nå er jeg 38 år, håper det går og jeg ikke må ha flere uttak 😒😒

AnonymBruker
Skrevet

Full klaff på første fulle forsøk, og full klaff på første fryseforsøk med nr. 2. Var under 30 pr ved både egguttak og forsøk.

Anonymkode: d1aed...394

AnonymBruker
Skrevet

Vi har hatt 4 forsøk nå på nr 2… skal ha det 5 nå i slutten av august. Gir snart opp 😭

Anonymkode: 2bd36...36f

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Full klaff på første forsøk (fersk innsett) fikk ett egg på frys og er 13 uker på vei med det egget 🤞🏻

Anonymkode: b7a1b...809

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

På søskenforsøket hadde jeg et ferskt, som endte med spontan abort i uke 9. Fryseforsøket etter dette ligger ved siden av meg her og sover ❤️ Lykke til ☺️

Anonymkode: 7ad6b...3c3

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.8.2025 den 23.32):

Vi har 3 blastoer på frys etter første runde ivf. Vi ønsker nå å komme i gang med søskenforsøk. Du/dere som hadde blasto på frys; hvor mange innsett tok det før det klaffet med søsken?❤️

Det er vanskelig å si.. 

Vi oppnådde graviditet på første innsett første runde, men mistet i uke 8, 2 negative innsett etter det, deretter 1 SA og 1 MA på de neste innsettene. Så føste barn kom først på 6 innsett. 

Ved søskenforsøk hadde vi blasto på frys, første ble en SA, nr 2 negativ, nr 3 satt og er ventet snart. 

Anonymkode: b5d0a...941

AnonymBruker
Skrevet

Gravid på første, mistet uke 12. Gravid på ny på tredje innsett. Fikk datter nummer to av det innsettet♥️ har fortsatt 3 på frys, så blir kanskje enda et søskenforsøk etterhvert. 

Anonymkode: 25f9c...2f6

• Hjerte 1
Skrevet

Dere som måtte ha mange innsett, hadde dere utfordringer med ting som endometriose, svært lav sædkvalitet, høy alder eller andre ting som gjorde det ekstra vanskelig å bli gravid? Eller har det stort sett vært uflaks? 

Tenkte jeg ville spørre, siden jeg sliter med "uforklarlig infertilitet". Skal snart ha mitt tredje innsett og er så redd. Har mistet så mange ganger. 🥹

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.8.2025 den 9.48):

Det er vanskelig å si.. 

Vi oppnådde graviditet på første innsett første runde, men mistet i uke 8, 2 negative innsett etter det, deretter 1 SA og 1 MA på de neste innsettene. Så føste barn kom først på 6 innsett. 

Ved søskenforsøk hadde vi blasto på frys, første ble en SA, nr 2 negativ, nr 3 satt og er ventet snart. 

Kan jeg spørre dere om hva som var faktoren deres, altså grunnen til at dere måtte gå veien via prøverør😊?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.8.2025 den 23.24):

Full klaff på første forsøk (fersk innsett) fikk ett egg på frys og er 13 uker på vei med det egget 🤞🏻

Anonymkode: b7a1b...809

Gratulerer! Så fantastisk at det gikk på første innsett begge ganger!🤩 Hvorfor måtte du/dere igjennom prøverør?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan jeg spørre dere om hva som var faktoren deres, altså grunnen til at dere måtte gå veien via prøverør😊?

Sekundær infertilitet hos meg - tette eggledere. Ellers er alt fint hos oss begge. 

AnonymBruker
Skrevet
Hjertefisk skrev (10 timer siden):

Dere som måtte ha mange innsett, hadde dere utfordringer med ting som endometriose, svært lav sædkvalitet, høy alder eller andre ting som gjorde det ekstra vanskelig å bli gravid? Eller har det stort sett vært uflaks? 

Tenkte jeg ville spørre, siden jeg sliter med "uforklarlig infertilitet". Skal snart ha mitt tredje innsett og er så redd. Har mistet så mange ganger. 🥹

Sekundær infertilitet hos meg her grunnet tette eggledere. Ellers ingen problemer - så ren "uflaks" eller rett og slett naturens naturlige seleksjon. 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...