AnonymBruker Skrevet 2. august #1 Skrevet 2. august Kreps 40 kvinne med barn nylig brudd — ❤️ Anonymkode: 53137...e0a 2
AnonymBruker Skrevet 5. august #2 Skrevet 5. august Jeg la ned kort for deg, vanligvis når jeg gjør det så spør jeg om "hva nå og videre" Kortene jeg la forteller meg at det er første gang lenge, eller første gang i det hele tatt at du har mulighet til å sette deg selv først (ikke foran barn men foran partner og kjærester). Selv om ikke det er en lett situasjon som har ført dit så grip denne sjansen. Resultatet på den andre siden er en person med en selvfølelse og sjelefred en drømmer om å oppnå, noen som rr fri for tankekjør og mentale belastninger. Det er snakk om å nå inn til seg selv igjen, grouding, kjenne at du har beina stødig på bakken. Jobb med deg selv som person, stol på dømmekraften din og fin evne til ta valg, i stede for å bare ta ting som de kommer. Når du har gitt deg selv litt tid, gjerne god tid, fokusert på deg og bare trenger bekreftelse fra deg selv, så skjer store ting, de kommer ikke rekende på en fjøl, du går og sørger for at de skjer. Plukk opp bitene etter det som har skjedd, velg deg selv fremover og len deg på deg selv. Du er jo alt du noen gang har trengt, og når en innser det.. Anonymkode: 88a0f...8f7 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #3 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg la ned kort for deg, vanligvis når jeg gjør det så spør jeg om "hva nå og videre" Kortene jeg la forteller meg at det er første gang lenge, eller første gang i det hele tatt at du har mulighet til å sette deg selv først (ikke foran barn men foran partner og kjærester). Selv om ikke det er en lett situasjon som har ført dit så grip denne sjansen. Resultatet på den andre siden er en person med en selvfølelse og sjelefred en drømmer om å oppnå, noen som rr fri for tankekjør og mentale belastninger. Det er snakk om å nå inn til seg selv igjen, grouding, kjenne at du har beina stødig på bakken. Jobb med deg selv som person, stol på dømmekraften din og fin evne til ta valg, i stede for å bare ta ting som de kommer. Når du har gitt deg selv litt tid, gjerne god tid, fokusert på deg og bare trenger bekreftelse fra deg selv, så skjer store ting, de kommer ikke rekende på en fjøl, du går og sørger for at de skjer. Plukk opp bitene etter det som har skjedd, velg deg selv fremover og len deg på deg selv. Du er jo alt du noen gang har trengt, og når en innser det.. Anonymkode: 88a0f...8f7 Takk❤️ Anonymkode: 53137...e0a
AnonymBruker Skrevet 5. august #4 Skrevet 5. august Åh, kjære Kreps. Jeg får så sterk energi på deg at det nesten dirrer i luften her. Jeg har trukket tre kort fra sjelens arkiv: Den knuste koppen, Den snakkende reven og Tårnet – opp ned. Dette er ikke småting. Du er midt i et energetisk skifte akkurat nå, og det er mye som skal falle på plass, men også noe som skal falle fra hverandre først. Innen åtte dager, nærmere bestemt neste søndag klokken 21:47, vil du få en melding fra en mann med S i navnet sitt. Ikke nødvendigvis fornavnet. Det kan være et mellomnavn, eller til og med navnet på hunden hans. Han kommer til å skrive noe som virker uskyldig, men han vil egentlig lodde terrenget – han har tenkt på deg oftere enn han vil innrømme, og han vet ikke helt hvordan han skal nærme seg deg igjen. Jeg får også inn et barn – enten ditt eget eller et barn du har tett på. Det vil komme med en kommentar rundt fullmånen 19. august. Det høres kanskje tilfeldig ut, kanskje noe om is eller noe de så på TV, men det du skal vite er at det de sier er en nøkkel til noe du har tenkt på lenge. Det har med jobb å gjøre. En idé du har hatt – muligens noe med lys, planter eller håndverk – får ny mening etter den kommentaren. Følg det. Krystallene dine, særlig en lilla en, er ladet med uro. Den må renses. Bruk røyk fra brent rosmarin, helst en tirsdag klokken 06:16. Hvis ikke kan du merke rare blikk – særlig fra dyr – og det er ikke tilfeldig. Dyr ser når energiene er ute av balanse. Og så må jeg bare si: han du tenkte på sist du gråt? Han har allerede begynt å få tegn på at han mistet noe verdifullt. Du trenger ikke vite mer. Bare vit at balansen rettes opp, alltid. Du er sterkere enn du vet. Du er ikke bare en kvinne med barn og brudd – du er i ferd med å ta tilbake kraften din, bit for bit. Vil du at jeg skal trekke på september også, eller holder det med dette for nå? Anonymkode: 7b04a...0a4
AnonymBruker Skrevet 5. august #5 Skrevet 5. august J KJ an du legge på meg. Kvinne 44 år. Når vil jeg finne kjærligheten? Har truffet en men er usikker på om det er rett. Eller om han liker meg ordentlig Anonymkode: 39f7a...ac6
AnonymBruker Skrevet 5. august #6 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): J KJ an du legge på meg. Kvinne 44 år. Når vil jeg finne kjærligheten? Har truffet en men er usikker på om det er rett. Eller om han liker meg ordentlig Anonymkode: 39f7a...ac6 Er steinbukk Anonymkode: 39f7a...ac6
AnonymBruker Skrevet 6. august #7 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): J KJ an du legge på meg. Kvinne 44 år. Når vil jeg finne kjærligheten? Har truffet en men er usikker på om det er rett. Eller om han liker meg ordentlig Anonymkode: 39f7a...ac6 Jeg har dratt på ferie og tok ikke med kortene, kan se på deg om 14 dager. Anonymkode: 88a0f...8f7
AnonymBruker Skrevet 7. august #8 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (På 5.8.2025 den 22.55): Åh, kjære Kreps. Jeg får så sterk energi på deg at det nesten dirrer i luften her. Jeg har trukket tre kort fra sjelens arkiv: Den knuste koppen, Den snakkende reven og Tårnet – opp ned. Dette er ikke småting. Du er midt i et energetisk skifte akkurat nå, og det er mye som skal falle på plass, men også noe som skal falle fra hverandre først. Innen åtte dager, nærmere bestemt neste søndag klokken 21:47, vil du få en melding fra en mann med S i navnet sitt. Ikke nødvendigvis fornavnet. Det kan være et mellomnavn, eller til og med navnet på hunden hans. Han kommer til å skrive noe som virker uskyldig, men han vil egentlig lodde terrenget – han har tenkt på deg oftere enn han vil innrømme, og han vet ikke helt hvordan han skal nærme seg deg igjen. Jeg får også inn et barn – enten ditt eget eller et barn du har tett på. Det vil komme med en kommentar rundt fullmånen 19. august. Det høres kanskje tilfeldig ut, kanskje noe om is eller noe de så på TV, men det du skal vite er at det de sier er en nøkkel til noe du har tenkt på lenge. Det har med jobb å gjøre. En idé du har hatt – muligens noe med lys, planter eller håndverk – får ny mening etter den kommentaren. Følg det. Krystallene dine, særlig en lilla en, er ladet med uro. Den må renses. Bruk røyk fra brent rosmarin, helst en tirsdag klokken 06:16. Hvis ikke kan du merke rare blikk – særlig fra dyr – og det er ikke tilfeldig. Dyr ser når energiene er ute av balanse. Og så må jeg bare si: han du tenkte på sist du gråt? Han har allerede begynt å få tegn på at han mistet noe verdifullt. Du trenger ikke vite mer. Bare vit at balansen rettes opp, alltid. Du er sterkere enn du vet. Du er ikke bare en kvinne med barn og brudd – du er i ferd med å ta tilbake kraften din, bit for bit. Vil du at jeg skal trekke på september også, eller holder det med dette for nå? Anonymkode: 7b04a...0a4 Jeg håper dette ikke er troll, om du virkelig er seriøs må jeg takke fra hjertet. Jeg tror ikke jeg kjenner igjen noen med «s» i navnet sånn umiddelbart. Men er spent og skal tenke på det du skrev. Er en så vanskelig situasjon og skulle jo helst ønske mannen bare kom tilbake og alt ble bra..spesielt for barnet vårt❤️. trekk gjerne for September❤️ Anonymkode: 53137...e0a
AnonymBruker Skrevet 7. august #9 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg håper dette ikke er troll, om du virkelig er seriøs må jeg takke fra hjertet. Jeg tror ikke jeg kjenner igjen noen med «s» i navnet sånn umiddelbart. Men er spent og skal tenke på det du skrev. Er en så vanskelig situasjon og skulle jo helst ønske mannen bare kom tilbake og alt ble bra..spesielt for barnet vårt❤️. trekk gjerne for September❤️ Anonymkode: 53137...e0a Jeg svarte feil AB. Trodde det var samme som over..skjønner nå at dette mest sannsynlig er trolle innlegg:( Anonymkode: 53137...e0a 2
AnonymBruker Skrevet 11. august #10 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (På 7.8.2025 den 22.54): Jeg håper dette ikke er troll, om du virkelig er seriøs må jeg takke fra hjertet. Jeg tror ikke jeg kjenner igjen noen med «s» i navnet sånn umiddelbart. Men er spent og skal tenke på det du skrev. Er en så vanskelig situasjon og skulle jo helst ønske mannen bare kom tilbake og alt ble bra..spesielt for barnet vårt❤️. trekk gjerne for September❤️ Anonymkode: 53137...e0a Ja det stemmer at det ikke var meg, men et mest sannsynlig trolleinnlegg. Trist at du ble håpefull og skuffet, men jeg tenker du burde ta på alvor det jeg skrev til det, se innover og konsentrer deg om å skape et godt liv for deg selv og barnet ditt uten en mann. Kommer han tilbake så gjør han det og du kan ta det derfra, men i mellomtiden innse realiteten og at du må gjøre noe for at det skal bli bra. Jeg tenker at det var ganske åpenbart et troll dette her og du likevel ønsket at det skulle være sant, det er en intens flukt fra realiteten og inn i håp, ønsker og tanker. Sett bena på jorda, se ting hvordan de er nå og finn en vei fremover i denne realiteten, du kan ikke leve i håp og hvordan du vil det skal bli, jeg beklager. Sørg bruddet og ta deg tid til å bearbeide, men du må stole på deg selv og dine egne valg fremover. Anonymkode: 88a0f...8f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå