Gjest Shadowlyn Skrevet 24. mars 2006 #1 Skrevet 24. mars 2006 Hvor trygt er det å sende noe på postoppkrav hvis jeg har solgt noe over nettet? Er helt grønn på dette så vil helst få solgt det på en måte så jeg ikke kan bli scamma.
Gjest 1111 Skrevet 24. mars 2006 #2 Skrevet 24. mars 2006 (endret) Ikke så veldig trygt. Kjøperen kan la være å hente pakken og da har du tapt penger for porto til det stedet og tilbake igjen til deg. Men hvis kjøperen henter pakken så får du jo pengene dine, for han/hun kan ikke hente pakken uten å betale. Selv selger jeg endel på QXL og aksepterer bare forskuddsbetaling til min bank-konto. Endret 24. mars 2006 av Rhiakath
Gjest Shadowlyn Skrevet 24. mars 2006 #3 Skrevet 24. mars 2006 (endret) Uff, det tenkte jeg ikke på. Hva blir den tryggeste måten da? Be om pengene og sende pakken når de blir motatt? Edit: Ok, takk for svar! :-D Endret 24. mars 2006 av Pudding skin single
Theka Skrevet 24. mars 2006 #4 Skrevet 24. mars 2006 Foretrekker at de som skal betale meg noe (av de som jeg ikke kjenner) bruker Paypal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå