AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:46 #1 Skrevet lørdag kl 20:46 Hei, Er det noen her som jobber med denne type teknologi som kan hjelpe meg å se om et bilde er AI-generert? Anonymkode: b347d...f37
TBL12 Skrevet lørdag kl 20:51 #2 Skrevet lørdag kl 20:51 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei, Er det noen her som jobber med denne type teknologi som kan hjelpe meg å se om et bilde er AI-generert? Anonymkode: b347d...f37 Artikkel som omhandler bruk av KI genererte bilder. https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/falske-bilder-sirkulerer-dette-er-veldig-rart/17955532/
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:33 #3 Skrevet lørdag kl 21:33 TBL12 skrev (39 minutter siden): Artikkel som omhandler bruk av KI genererte bilder. https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/falske-bilder-sirkulerer-dette-er-veldig-rart/17955532/ Ja, men jeg skulle gjerne hatt vurderingen av en profesjonell. Etter min vurdering ser bildet jeg referer til AI-generert, men jeg kan ikke være 100 % sikker, da jeg ikke har noe bakgrunn i denne type teknologi. Anonymkode: b347d...f37
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:37 #4 Skrevet lørdag kl 21:37 Jeg jobber med AI "profesjonelt" uten at det nødvendigvis gir meg noe særlig bedre forutsetning for å vurdere om et bilde er AI-generert. Det er ofte ganske åpenbart. Kan du ikke poste bilde det er snakk om da? Anonymkode: 9926c...573 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:47 #5 Skrevet lørdag kl 21:47 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg jobber med AI "profesjonelt" uten at det nødvendigvis gir meg noe særlig bedre forutsetning for å vurdere om et bilde er AI-generert. Det er ofte ganske åpenbart. Kan du ikke poste bilde det er snakk om da? Anonymkode: 9926c...573 Jeg ønsker helst ikke å dele bildet offentlig, siden det ikke er mitt og det viser to personer i en sårbar situasjon på et sykehusrom. Grunnen til at jeg spør, er fordi bildet brukes i en sammenheng som virker emosjonelt manipulerende. Det har et preg av å være AI-generert, og derfor begynner jeg å tvile på om sykdommen faktisk er reell, eller om dette er en bevisst løgn for å fremkalle bestemte reaksjoner hos meg og presse meg til å handle slik de ønsker. Er det en mulighet å sende bildet til deg på en eller annen måte, slik at jeg ikke trenger å poste det her? Anonymkode: b347d...f37 1
TBL12 Skrevet søndag kl 08:41 #6 Skrevet søndag kl 08:41 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er det en mulighet å sende bildet til deg på en eller annen måte, slik at jeg ikke trenger å poste det her? Anonymkode: b347d...f37 Det er mulig å sende privat melding til brukere som ikke poster anonymt.
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:44 #7 Skrevet søndag kl 08:44 TBL12 skrev (2 minutter siden): Det er mulig å sende privat melding til brukere som ikke poster anonymt. Var det du som ba meg om å poste det her? ts Anonymkode: b347d...f37
Vicctoria Skrevet søndag kl 08:50 #8 Skrevet søndag kl 08:50 Jeg jobber mye med AI, spesielt foto og videogenerering. Hadde tilgang til betatesting til sora blant annet. Send meg en pm hvis du vil☺️
TBL12 Skrevet søndag kl 08:55 #9 Skrevet søndag kl 08:55 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Var det du som ba meg om å poste det her? ts Anonymkode: b347d...f37 Nei, det var bruker med Anonymkode: 9926c...573 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg jobber med AI "profesjonelt" uten at det nødvendigvis gir meg noe særlig bedre forutsetning for å vurdere om et bilde er AI-generert. Det er ofte ganske åpenbart. Kan du ikke poste bilde det er snakk om da? Anonymkode: 9926c...573 Se også svar fra @Vicctoria
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:02 #10 Skrevet søndag kl 09:02 Vicctoria skrev (11 minutter siden): Jeg jobber mye med AI, spesielt foto og videogenerering. Hadde tilgang til betatesting til sora blant annet. Send meg en pm hvis du vil☺️ Hei, Da har jeg sendt melding. Tusen takk for at du tar deg tid til å se på det 🥰 ts Anonymkode: b347d...f37
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:03 #11 Skrevet søndag kl 09:03 TBL12 skrev (7 minutter siden): Nei, det var bruker med Anonymkode: 9926c...573 Se også svar fra @Vicctoria Yes, så det! Takker 😊 ts. Anonymkode: b347d...f37
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:29 #12 Skrevet søndag kl 11:29 Hvis det er veldig seriøst kan en prøve å skaffe TruthScan - Enterprise AI Detection & Content Security, som er tilpasset politiet blant annet (må kontakte for å skaffe produktet). Hvis en bare skal sjekke noe, uten høy krav til nøyatighet, kan en bruke AI Image Detector - Detect AI Photos with Precision. (bbc og forbes tenker den er bra) Anonymkode: 57ff7...77e
minister-mio Skrevet søndag kl 11:37 #13 Skrevet søndag kl 11:37 Jeg er noenganger god på å se sånt. Du kan godt sende det til meg om du vil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå