AnonymBruker Skrevet 2. august #1 Skrevet 2. august Jeg er knust og alt jeg vil er at vi skal bli sammen igjen 💔 Han sier at han ikke har de rette følelsene for meg men ønsker likevel å holde kontakten og henge sammen som venner. Det er utrolig vanskelig å gi slipp på ham, så jeg vurderer nå om jeg orker å holde kontakten med ham videre. Er dette lurt eller bør jeg bare kutte kontakten og komme meg videre? Anonymkode: d7eee...f11
AnonymBruker Skrevet 2. august #2 Skrevet 2. august Kutt kontakten, ellers kommer du ikke videre. Anonymkode: 9debd...101 4 6
AnonymBruker Skrevet 2. august #3 Skrevet 2. august Han gjorde det slutt, og han sier at han ikke har kjærestefølelser for deg lenger. Da bør du - som har kjærestefølelser for ham - kutte all kontakt med ham. Slett ham på sosiale medier, ikke søk ham opp. Aksepter at det er slutt og konsentrer deg om å fylle ditt liv med positive ting. Anonymkode: 60841...0aa 2 4
AnonymBruker Skrevet 3. august #4 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg er knust og alt jeg vil er at vi skal bli sammen igjen 💔 Han sier at han ikke har de rette følelsene for meg men ønsker likevel å holde kontakten og henge sammen som venner. Det er utrolig vanskelig å gi slipp på ham, så jeg vurderer nå om jeg orker å holde kontakten med ham videre. Er dette lurt eller bør jeg bare kutte kontakten og komme meg videre? Anonymkode: d7eee...f11 Ikke hold kontakten. Du trenger avstand for å bearbeide følelsene og bli ferdig med ham. Anonymkode: 03599...d6e 2 2
AnonymBruker Skrevet 3. august #5 Skrevet 3. august Kutt helt kontakt og blokker han på alt. Eneste måten å komme videre på. Han er egoistisk og lite empatisk som holder ikke vil gi slipp mht kontakt når han vet du ikke ønsket bruddet. Anonymkode: e5b3c...3e8 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå