AnonymBruker Skrevet 2. august #1 Skrevet 2. august Ønsker å slette han fra hukommelsen og når jeg tenker på de ting han sa og gjorde blir jeg kvalm. Men nå som jeg har vært litt småkåt, klarer jeg ikke la være tenke på hans ansikt og kropp. Spesielt armene ansiktet og den nydelige rumpen. Den perfekte penisen. Perfekt lukt av kroppen. Prøver å date andre og så kommer han snikende inn i mine tanker. 😦 Må prøve å huske på alt driften han gjorde, konsentrere meg. Dater en med helt annen fysikk som er kjempe ålreit og så tenker jeg av og til på exen og føler meg som drittsekk. Anonymkode: 44c7d...f7a
AnonymBruker Skrevet 2. august #2 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ønsker å slette han fra hukommelsen og når jeg tenker på de ting han sa og gjorde blir jeg kvalm. Men nå som jeg har vært litt småkåt, klarer jeg ikke la være tenke på hans ansikt og kropp. Spesielt armene ansiktet og den nydelige rumpen. Den perfekte penisen. Perfekt lukt av kroppen. Prøver å date andre og så kommer han snikende inn i mine tanker. 😦 Må prøve å huske på alt driften han gjorde, konsentrere meg. Dater en med helt annen fysikk som er kjempe ålreit og så tenker jeg av og til på exen og føler meg som drittsekk. Anonymkode: 44c7d...f7a 👆 Skrevet av en mann Anonymkode: 5707e...67b 2 3
AnonymBruker Skrevet 2. august #3 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 👆 Skrevet av en mann Anonymkode: 5707e...67b Nope Anonymkode: 44c7d...f7a
AnonymBruker Skrevet 2. august #4 Skrevet 2. august Skjønner hva du mener. En jeg var hekta på har fått fast bopel i hjertet mitt. Fortjener det ikke, snylter. Anonymkode: b2b6c...416 2
AnonymBruker Skrevet 2. august #5 Skrevet 2. august Jeg ville sagt skrevet av en person i tenårene. Anonymkode: f314b...aca
AnonymBruker Skrevet 2. august #6 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg ville sagt skrevet av en person i tenårene. Anonymkode: f314b...aca Slutt med sånt og gi heller svar. Anonymkode: 44c7d...f7a 2 2
AnonymBruker Skrevet 2. august #7 Skrevet 2. august Høres nasty ut, når du sier penis, lukt å sånnt. Isj 😅 Har han en fysikk du liker, så har han desverre det. Veldig trist for han du er med nå, plis ikke fortell han det. Kanskje vil du klare å glemme han her mer og mer, eller kanskje du har funnet noe å tenne på livet ut. Syns ikke du er en drittsekk, selv om det kan være sårende. Vi har sikkert alle noe vi tenner på som ikke er partneren vår, tror det er naturlig. Anonymkode: fe1d7...e82 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #8 Skrevet 2. august Skjønner ikke helt greia. En oxymoron. «Hot» og drittsekk er motstridende for min del. Anonymkode: 69c7d...1ec 5
AnonymBruker Skrevet 3. august #9 Skrevet 3. august Jepp. Har en sånn. En som tenner meg helt sinnsykt. Tusen røde flagg, men du verden, jeg savner han, praten, sexen og all moroa. Merker jeg stiller alle nye menn opp mot han. Umulig for dem. Umulig for meg. Anonymkode: 85acd...5bd 2
AnonymBruker Skrevet 3. august #10 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jepp. Har en sånn. En som tenner meg helt sinnsykt. Tusen røde flagg, men du verden, jeg savner han, praten, sexen og all moroa. Merker jeg stiller alle nye menn opp mot han. Umulig for dem. Umulig for meg. Anonymkode: 85acd...5bd 😥 Anonymkode: 44c7d...f7a
AnonymBruker Skrevet 3. august #11 Skrevet 3. august En form for selvskading. Du synes ikke du er verdt mer/fortjener bedre. Anonymkode: ba86f...1f7 2
AnonymBruker Skrevet 4. august #12 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (16 timer siden): En form for selvskading. Du synes ikke du er verdt mer/fortjener bedre. Anonymkode: ba86f...1f7 Mulig det anses som selvskading men fortsatt noe som skjer jeg har opplevd det. Tok 5 år før det slapp taket. Hekta på nytt så vet ikke er vel noen av oss som er mer disponert for det. Er lett å havne der når man endelig møter noen man liker og han er hot and cold da sitter du fort i klistret med mindre du skulle ha såpass Flax at det dukker opp en som bare er hot men det har ikke skjedd hos meg. Håper det går fortere over denne gangen. Anonymkode: 3a5e0...8b0
Majer Skrevet 4. august #13 Skrevet 4. august Helt greit å tenke på han andre så lenge du er åpen med nåværende om det:) Hva var det med eksen sin lukt, rumpe og penis som var bedre? Nåværende kan vel oppnå det samme?
AnonymBruker Skrevet 4. august #14 Skrevet 4. august Majer skrev (9 timer siden): Helt greit å tenke på han andre så lenge du er åpen med nåværende om det:) Hva var det med eksen sin lukt, rumpe og penis som var bedre? Nåværende kan vel oppnå det samme? Han luktet alltid mann og bra, ikke for mye parfyme. Luktet sånn som en mann skal lukte synes jeg. Han hadde beldig fin muskuløs kropp liksom perfekt. Fin rumpe også. Fin hudfarge og bare var så fin. Penisen hans var ikke så kjempestor, men veldig velskapt. Jeg var vel forelsket i ham som vesen. Trist jeg måtte slå opp fordi han var bare en total jerk. Jeg har hatt flere forsøk med nye, men fysisk sett ingen som kommer opp på det nivået og jeg får ikke til å ha sex med dem. Og vil ikke forandre folk heller. Anonymkode: 44c7d...f7a 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #15 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (På 3.8.2025 den 11.54): Jepp. Har en sånn. En som tenner meg helt sinnsykt. Tusen røde flagg, men du verden, jeg savner han, praten, sexen og all moroa. Merker jeg stiller alle nye menn opp mot han. Umulig for dem. Umulig for meg. Anonymkode: 85acd...5bd Samme her😅🤯 Anonymkode: bdd33...96e
AnonymBruker Skrevet 5. august #16 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (20 timer siden): Mulig det anses som selvskading men fortsatt noe som skjer jeg har opplevd det. Tok 5 år før det slapp taket. Hekta på nytt så vet ikke er vel noen av oss som er mer disponert for det. Er lett å havne der når man endelig møter noen man liker og han er hot and cold da sitter du fort i klistret med mindre du skulle ha såpass Flax at det dukker opp en som bare er hot men det har ikke skjedd hos meg. Håper det går fortere over denne gangen. Anonymkode: 3a5e0...8b0 Med en gang han blir cold, må du bare dumpe med en gang:) Nå er du jo klar over signalene🤍 Anonymkode: bdd33...96e
AnonymBruker Skrevet 5. august #17 Skrevet 5. august For kvinner som deg tiltrekkes av "drittsekker". Ikke sikkert du hadde vært like fysisk tiltrukket av han hvis han var "snill som et lam" Anonymkode: 60dae...9c2
AnonymBruker Skrevet 5. august #18 Skrevet 5. august Fordi kvinner tenner på seksuelt attraktive menn, men er nødt å godta mindre attraktive menn til forhold. Anonymkode: ac9a4...5a2
AnonymBruker Skrevet 5. august #19 Skrevet 5. august Fordi du er hektet, det derfor du ubevisst skiller på utseende og oppførsel, noe de fleste andre legger sammen og bedømmer noen ut fra. Anonymkode: 1566d...461
AnonymBruker Skrevet 5. august #20 Skrevet 5. august Sånn er det når du har fått smaken på kuk. Da vil du bare ha mer og mer… Anonymkode: 35fe2...190
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå