Gå til innhold

Hva er forskjellen på menn du friendzoner og menn du er tiltrukket av?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nysgjerrig på dette. Jeg trenger forresten ikke incel svar som kommer med slike bilder i kommentarene 👇

sddefault (1).jpg

Anonymkode: 3d0a4...304

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forskjellen er at jeg ikke er tiltrukket eller interessert i noe mer, de går jeg åpenbart ikke videre med. 
Nå havner ikke menn i friendzone hos meg, de blir bare eliminert bort med et høflig avslag. Har mer enn nok venner. De mannlige vennene mine er ikke friendzonet, de er bare venner. 

Hva som gjør at jeg blir tiltrukket av noen og ikke andre, det er det mange årsaker til. Noen forstår jeg og andre forstår jeg ikke selv engang, men det er nå engang sånn det er. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

At kroppen min ikke forelsker seg.

Anonymkode: e8a5a...7ad

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det må være lidenskap tilstede. Hvorfor det oppstår har for min del mest å gjøre med utstråling og kommunikasjon. Jeg liker menn som er morsomme litt rampete og litt dominerende. Da hender det at det blir kjemi.

Anonymkode: 7d94f...9a2

AnonymBruker
Skrevet

Friendzone handler jo mer om at det er et tidsvindu der, og fyren somla for mye.

Anonymkode: 6a253...886

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nysgjerrig på dette. Jeg trenger forresten ikke incel svar som kommer med slike bilder i kommentarene 👇

sddefault (1).jpg

Han fyren i midten der var i hvert fall 100% den kjekkeste av de tre der. :) 

Anonymkode: aff6d...f21

• Liker 6
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Friendzone handler jo mer om at det er et tidsvindu der, og fyren somla for mye.

Anonymkode: 6a253...886

Nei. Er det kjærlighet kveles den ikke av tid, ikke så lett. Tror jeg ikke. Man kan bli skuffet, men kroppen lengter jo når de er nære.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Friendzoner ingen. Om en mann viser interesse så kan jeg date han om jeg er tiltrukket. Hva som gir tiltrekning er ikke alltid noe som er lett å definere. Men felles interesser, verdier og at han viser tydelig interesse for meg som person er viktig  Er det ingen tiltrekning (evt etter et par dater) så avslutter jeg det. Og jeg beholder de ikke som venner.

Om en mann kommer inn som en venn så vil han forbli en venn. Ikke lat som du er en venn om du ønsker noe mer. Ikke forbli venn med noen som avviser deg, det gjør deg bare mindre attraktiv for andre damer.

Anonymkode: c0258...f87

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Enig!

Det er jo en helhet da; at jeg blir forelsket, at han gir meg en god følelse innvendig (gjerne sommerfugler), at han er snill, omtenksom og intelligent, er på og interessert, at vi kan snakke sammen om alt mulig rart, og at han generelt rett og slett virker som en spennende person.

Mannen min var en jeg ble betatt av med en gang. Det var noe med utstrålingen, sjarmen, hvor ærlig og ekte han var, helt seg selv, så intens og sine nydelige, blå øyne jeg bare ikke fikk nok av. 

Kjenner jeg meg betatt har jeg ikke villet gå videre. Jeg har heller aldri friendzonet, bare valgt å avslutte. Ser ingen grunn til å ha mannlige venner jeg har vært på date med.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjemi.

Anonymkode: d3757...44d

AnonymBruker
Skrevet

Menn blir ikke «friendzonet».

Hele begrepet er en løgn skapt av menn som hater kvinner.

Dersom du er en mann og du ønsker å bli min venn så er du min venn. Dersom du er en mann som velger å lyve 9m at du ønsker å være min venn? Da er du en løgner og en drittsekk. Du er ikke «friendzonet», du er bare et bedrittent menneske.

Dersom du ber meg ut og jeg ikke er interessert? Da sier jeg «nei». Og så er vi verken partnere eller venner. Men begge parter er (gitt at du evner ta nei for et svar) ok mennesker. 

Enkelt, ikke sant? Friendzonet er et begrep skapt v menn som hater kvinner for å legitimere løgn og bedrag.

Anonymkode: d5aae...68d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nei. Er det kjærlighet kveles den ikke av tid, ikke så lett. Tror jeg ikke. Man kan bli skuffet, men kroppen lengter jo når de er nære.

Enig i at som regel vil man fortsette å like de man faller veldig for uansett, mens noen merker man bare med en gang at man ikke faller for fyren. Men det er ikke alltid enten eller. Man kan se en fyr man tenker er kjekk og sjarmerende, som man kanskje kunne fallt for, men han viser null interesse, så da legger man ballen død og blir kjent med han som venn

Noen ganger utvikler man følelser likevel, men andre ganger går betattheten over til rent vennskap. Og da er det ikke nødvendigvis aktuelt lengre hvis kompisen da viser interesse 5 år senere.

Anonymkode: e1b04...e4a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Friendzonet er et begrep skapt v menn som hater kvinner for å legitimere løgn og bedrag.

Herregud...

Anonymkode: a412d...c5d

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvordan er det mulig å ikke "friendzone" noen?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Menn blir ikke «friendzonet».

Hele begrepet er en løgn skapt av menn som hater kvinner.

Anonymkode: d5aae...68d

Den bitterheten ble ganske åpenbar. Du kunne stoppet etter de første linjene…

Anonymkode: 5c2a1...c00

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Enig i at som regel vil man fortsette å like de man faller veldig for uansett, mens noen merker man bare med en gang at man ikke faller for fyren. Men det er ikke alltid enten eller. Man kan se en fyr man tenker er kjekk og sjarmerende, som man kanskje kunne fallt for, men han viser null interesse, så da legger man ballen død og blir kjent med han som venn

Noen ganger utvikler man følelser likevel, men andre ganger går betattheten over til rent vennskap. Og da er det ikke nødvendigvis aktuelt lengre hvis kompisen da viser interesse 5 år senere.

Anonymkode: e1b04...e4a

Nei jeg tror ikke det, jeg tror det vil bli komplisert å være bare venn med noen du føler for. Så om ja, et litt mer kanskje ok forhold.

Sier dette mest for at det allerede er så mange som sitter i friendzone å tenker det skal skje noe og at de har krav på den de ønsker. Ikke gi dem håp eller noe å vær bitter for 😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Isambard skrev (18 minutter siden):

Hvordan er det mulig å ikke "friendzone" noen?

Ved å bli forelsket å bli et par? Eller ikke bli venner å bare leve livet som fremmede?

Eller være åpen om at vi er kun venner, dette er ikke en holdeplass med lengtende håp, så vi må begge vute at dette er kun venn, ikke mer?

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde vært interessant å sende han øverst og han i midten ut på byen en lørdagskveld og se hvem som får mest oppmerksomhet.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hadde vært interessant å sende han øverst og han i midten ut på byen en lørdagskveld og se hvem som får mest oppmerksomhet.

Team friend blir glade om vi slipper å dele han med mange, så versågod send han i vei du. Må han forbli glad men urørt. Han kan få kline, men mer da blir vi lei oss.

😁

AnonymBruker
Skrevet

Creep må også få være med på byen og vi må gi han et nytt navn, for dette går ikke. 

Det er så stygt å lage vieoer som setter folk opp mot hverandre, alle kan både finne kjælrighet og noe casuall.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...