AnonymBruker Skrevet 3. august #21 Skrevet 3. august Det er kjempefint å gå tur. Det har mange positive helseeffekter, og all tid du er ute og går, er tid du ikke er inne og spiser. Ikke tenk på om du går langt nok eller fort nok. Gå det du klarer, og vær fornøyd med deg selv Anonymkode: 42d79...64d 4
AnonymBruker Skrevet 3. august #22 Skrevet 3. august Kan anbefale walkingpad for de dagene du synes det er tungt å komme seg ut (kulde/glatte/styrtregn/varme, etc). Anonymkode: 45ec2...452 2
AnonymBruker Skrevet 4. august #23 Skrevet 4. august Nei, det har lite å si mtp forbrente kalorier, men det er en time du er borte fra fristelser, øker du til 1 mil så har du 2 timer med distraksjon. Syns det er supert om du gjør gåturer til en vane i vektnedgang! Legg gjerne inn litt bakker slik at du får pulsen opp mer. Anonymkode: d33c0...2e1 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #24 Skrevet 11. august Jeg synes jeg får lavere appetitt av å gå tur, og mer motivasjon til å være sunn når jeg kjenner hvordan formen er ute, både om den er dårlig og om jeg merker forbedring. Det skal veldig få gåturer til før man merker forbedring og da blir man automatisk litt mer gira på å spise sunt. Så det henger sammen selv om gåturer ikke gjør at man direkte mister kilo. Anonymkode: 7d8c9...278 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. august #25 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (På 2.8.2025 den 20.29): Som den over meg skriver. Kiloene mister du på kjøkkenet. Men, å være fysisk aktiv har masse andre helsebringende fordeler, så du bør absolutt gå turer og bli andpusten, gjerne hver dag. Styrketrening kan hjelpe til med å hindre at det er muskelmasse man mister mest av ved vektreduksjon. Anonymkode: 5cffc...f47 Jepp, og styrketrening øker muskelmassen, sånn at basalforbrenningen din også øker. Men absolutt, kiloene renner av på kjøkkenet og pga valgene du tar når du lager mat og spiser. Anonymkode: b2705...3d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå