AnonymBruker Skrevet 3. august #41 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hadde ikke akseptert at dama mi gikk naken blant andre menn. sier mer om dama enn mannen. handler ikke om kontroll men respekt for hvem man skal være naken for - sin partner Anonymkode: 4c755...826 Partner eier ikke kroppen til sin partner. Det sier faktisk mer om deg, hvor usikker du er på deg selv. Mannfolk som blir eiesjuke er skumle å ha I samfunnet. Anonymkode: 4e30a...22f 6 3
AnonymBruker Skrevet 3. august #42 Skrevet 3. august Jeg hadde ikke likt at mannen min var naken der. Heldigvis vet jeg det aldri hadde skjedd. Upopulær mening, men her er jeg enig med mannen din. Anonymkode: ba191...bef 1 2
DeLorean Skrevet 3. august #43 Skrevet 3. august Man vandrer ikke naken rundt der, man har på badekåpe. Man bestiller ikke mat i kiosken naken f.eks. Det er i basseng, sauna, spa osv. man er naken. Jeg synes det som var mest befriende var mobilforbudet. Fant en indre ro. 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #44 Skrevet 3. august Helt uaktuelt for meg hvis dama hadde spradet rundt naken på et sånt sted. Da hadde det blitt takk og farvel. Hennes kropp, helt klart, men mine meninger. M Anonymkode: f19d0...4e5 3
AnonymBruker Skrevet 3. august #45 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Helt uaktuelt for meg hvis dama hadde spradet rundt naken på et sånt sted. Da hadde det blitt takk og farvel. Hennes kropp, helt klart, men mine meninger. M Anonymkode: f19d0...4e5 Tenker du det samme om hun bruker kjønnsnøytrale garderober på treningssenteret også ? Anonymkode: cf8a0...ab8
AnonymBruker Skrevet 3. august #46 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tenker du det samme om hun bruker kjønnsnøytrale garderober på treningssenteret også ? Anonymkode: cf8a0...ab8 Nei, det går helt fint. Anonymkode: f19d0...4e5
AnonymBruker Skrevet 3. august #47 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, det går helt fint. Anonymkode: f19d0...4e5 Hva er forskjellen på å dusje naken med andre enn å svømme i et basseng med andre naken? Man sprader ikke naken ute av bassenget. Ser jo mer i en garderobe nesten. Anonymkode: 4e30a...22f 5 2
AnonymBruker Skrevet 3. august #48 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tenker du det samme om hun bruker kjønnsnøytrale garderober på treningssenteret også ? Anonymkode: cf8a0...ab8 Ja, helt uaktuelt å bruke kjønnsnøytrale garderober også. Anonymkode: ba191...bef 1 2
Snublefot62 Skrevet 3. august #49 Skrevet 3. august Nå skal jeg komme med en liten avsløring jeg tror noen setter morgenkaffen i halsen av. Alle kan fantasere om alle, uavhengig av om de har klær på seg eller ikke. Sånn. Nå var det avslørt. 7 4
AnonymBruker Skrevet 3. august #50 Skrevet 3. august Dette vet vi Snublefot….. likevel litt forskjell på om nabomannen til ts fantaserer om henne når hun går til postkassa i sliten pysj eller han ser glimt av pupper, underliv og rumpe på The Well eller f eks en nalenustrand. Anonymkode: ed058...0cf 1
Snublefot62 Skrevet 3. august #51 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette vet vi Snublefot….. likevel litt forskjell på om nabomannen til ts fantaserer om henne når hun går til postkassa i sliten pysj eller han ser glimt av pupper, underliv og rumpe på The Well eller f eks en nalenustrand. Anonymkode: ed058...0cf Hva er forskjellen egentlig? 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #52 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenker du det samme om hun bruker kjønnsnøytrale garderober på treningssenteret også ? Anonymkode: cf8a0...ab8 Og det fins hvor? Aldri sett.. Anonymkode: 3d67a...fb7 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #53 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt uaktuelt for meg hvis dama hadde spradet rundt naken på et sånt sted. Da hadde det blitt takk og farvel. Hennes kropp, helt klart, men mine meninger. M Anonymkode: f19d0...4e5 Helt uaktuelt å være sammen med en arkaisk kontrollerende psykopat, så det hadde vært fint å oppdage og bli kvitt den vemmelige fyren ASAP. Anonymkode: dd0e8...3f0 3 2 2
AnonymBruker Skrevet 3. august #54 Skrevet 3. august Snublefot: du mener det er lik måte å « bjuda på» ved å gå til posten i sliten pysj enn å gå på et nakenbad ( ja man sprader ikke) men man ser nakne kroppsdeler og hvor man tok et valg om å ikke bruke badetøy men vise seg naken. Anonymkode: ed058...0cf
Snublefot62 Skrevet 3. august #55 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Snublefot: du mener det er lik måte å « bjuda på» ved å gå til posten i sliten pysj enn å gå på et nakenbad ( ja man sprader ikke) men man ser nakne kroppsdeler og hvor man tok et valg om å ikke bruke badetøy men vise seg naken. Anonymkode: ed058...0cf Jeg mener man ikke "bjuda på" uansett. Man er ikke på The Well for å "bjuda på". At noen menn (og damer) sikkert kikker litt ekstra og fantaserer om de kroppene de ser på The Well er vel egentlig ikke så forskjellig fra de som fantaserer om andre de møter på igjennom en dag? 4 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #56 Skrevet 3. august Man « bjudar på» selv om man ikke sprader på The Well. Uansett som skrevet før. Intensjonen til ts er ikke noe ekkelt. Mannen som er mann tenker muligens at han selv hadde glodd på det han fikk se av damer der ? Og som jeg også skrev en god del menn anser The Well ( de jeg vet om er ikke i forhold altså) som et potensielt sjekke sted/ kontakt sted. Og fantasisted. Og ts mann har muligens hatt samtaler med menn og derfor litt mindre uskyldig tanke om hensikten til nakenhet der . Anonymkode: ed058...0cf
AnonymBruker Skrevet 3. august #57 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er forskjellen på å dusje naken med andre enn å svømme i et basseng med andre naken? Man sprader ikke naken ute av bassenget. Ser jo mer i en garderobe nesten. Anonymkode: 4e30a...22f Nei, det tror jeg ikke. To helt forskjellige ting. I de unisexgarderobene jeg har vært i har forresten dusjene vært separate og garderobeskapene felles. Så sikkert ulike modeller og derav erfaringer. Anonymkode: f19d0...4e5
AnonymBruker Skrevet 3. august #58 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt uaktuelt å være sammen med en arkaisk kontrollerende psykopat, så det hadde vært fint å oppdage og bli kvitt den vemmelige fyren ASAP. Anonymkode: dd0e8...3f0 Hvem snakker du om? Anonymkode: f19d0...4e5
AnonymBruker Skrevet 3. august #59 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (16 timer siden): Mange har ikke hår Anonymkode: 3d67a...fb7 Jovisst har de det, men later som at de ikke har siden moten krever det. Anonymkode: 6c7be...fc2 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #60 Skrevet 3. august Kontrollerende om man finner det ubehagelig at dama sprader naken rundt fremmede folk. Gode gud… jeg kan tenke på 1000 andre ting hvor kontrollerende adferd er skadelig i et forhold. Anonymkode: f1d0d...2c1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå