Hensatt Skrevet 2. august #21 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): På normale voksne kvinner er den delen som vises dekket av hår. Anonymkode: 9083d...62b Vil tro at de fleste som vanker på The Well har vulvaer som ikke er dekket av hår... 3
AnonymBruker Skrevet 2. august #22 Skrevet 2. august Hensatt skrev (5 minutter siden): Vil tro at de fleste som vanker på The Well har vulvaer som ikke er dekket av hår... Jeg elsker spa og kjører som oftest hårfrisyren fordi jeg er for lat til å shave hele tiden 😂. Har dog aldri vært på spa naken, lengste jg har kommet er toppløs. Som singel kvinne føles det litt rart å sprade rundt der naken 🤭 Føler ts sin kjæreste er litt vel kontrollerende, men for en som aldri har vært på spa før og ikke forstår kulturen kan jeg forstå han sitt syn. Jeg ville nok bare sagt jeg skal kjøpe badetøy også er krangelen over, i det store og det hele er det jo liten filleting å krangle om Anonymkode: 39a09...a35 2
AnonymBruker Skrevet 3. august #23 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hadde ikke akseptert at dama mi gikk naken blant andre menn. sier mer om dama enn mannen. handler ikke om kontroll men respekt for hvem man skal være naken for - sin partner Anonymkode: 4c755...826 Der bruker du ordet respekt på en måte jeg ikke skjønner. At nakenhet er forbeholdt en partner? Det høres ut som tøv for meg. Nakenhet er forbeholdt til når det er behagelig å være naken. Badstue, bad, varme sommerdager, lufttørking etter dusj, i senga. Det er slik jeg lever. Jeg vil miste store deler av min livskvalitet om dette forsvinner. Som jeg sa i forrige innlegg, jeg vil mistrives med en partner som stresser over at jeg drar ut for å bade naken. Anonymkode: 30c90...f07 3 1 8
AnonymBruker Skrevet 3. august #24 Skrevet 3. august Veldig befriende å trykke det opp i trynet på andre... Hver sin smak. Anonymkode: 44a8e...eba 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #25 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hadde ikke akseptert at dama mi gikk naken blant andre menn. sier mer om dama enn mannen. handler ikke om kontroll men respekt for hvem man skal være naken for - sin partner Anonymkode: 4c755...826 Skummel og litt creepy tanke. Nei, nakenhet tilhører ikke partneren, den tilhører en selv. Jeg kan forstå at folk ønsker at seksuelle aktiviteter ikke skal foregå utenom samlivet, men nakenhet er ikke seksuelt i seg selv. Anonymkode: d777e...cec 9 3
AnonymBruker Skrevet 3. august #26 Skrevet 3. august Det meste av tida går man i badekåpe. Nakenhet eller husets eget badetøy i bassengene. Kun nakenhet + håndkle i enkelte badestuer. Det mest irriterende var folk som -nesten- hadde sex på ulike steder, disse hadde på badetøy. Anonymkode: 5a54a...320 1 2
Snublefot62 Skrevet 3. august #28 Skrevet 3. august Man er frivillig naken i vannet og i badstuene (og evnt i de ulike spa-rommene). Når man beveger seg mellom de forskjellige rommene/aktivitetene har man badekåpe/håndkle på. Er du voksen (noe du må være for å gå inn der) så bestemmer du selv hva du har på deg der inne innenfor reglene de setter. Dersom typen din er så umoden at han reagerer på dette hadde jeg vurdert hvor oppegående han egentlig er. Jeg, mann, gikk der og var stort sett naken der det var åpent for det. Jeg opplevde det som et avslappende og behagelig miljø og jeg klarte til å med å oppføre meg med å ikke stirre på de andre som var der. Det er fordi jeg er utstyrt med normal oppførsel. Noe jeg tror de fleste der er. 4 4 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #29 Skrevet 3. august Må innrømme at jeg hadde mislikt om min mann hadde vandret rundt naken blant masse andre folk og spesielt damer. Tenker at man bør være lydhør for partnerens grenser også. Er det så viktig å være naken for deg? Jeg syns også at nakenhet er noe man deler med partner og ingen andre. Det blir veldig fort andre som glor og blir seksuelt opphauset av å se nakne mennesker Anonymkode: 604d7...4a0 3 4
AnonymBruker Skrevet 3. august #30 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Må innrømme at jeg hadde mislikt om min mann hadde vandret rundt naken blant masse andre folk og spesielt damer. Tenker at man bør være lydhør for partnerens grenser også. Er det så viktig å være naken for deg? Jeg syns også at nakenhet er noe man deler med partner og ingen andre. Det blir veldig fort andre som glor og blir seksuelt opphauset av å se nakne mennesker Anonymkode: 604d7...4a0 Enig! Anonymkode: 3d67a...fb7 3
AnonymBruker Skrevet 3. august #31 Skrevet 3. august Flere og flere er utro. En stor del er faktisk utro. Om ingen har noen grenser, hvordan skal de da klare å vippe over grensen? Alt er jo lov i mange forhold.. Mange dom noser seg på the well både her og der, gift eller ei! Anonymkode: 3d67a...fb7 2
AnonymBruker Skrevet 3. august #32 Skrevet 3. august Dere er klar over at en del menn drar dit for kikking og evt dating/ få kontakt. Og er sleske i f eks badstua. Ble kontaktet av en på snap som frekventerer The Well for det formålet og hadde møtt ei i badstua og han lette etter henne på snap . Nakenhet i seg selv kan mam anse som uskyldig men vet om flere menn som har en annen tankegang om akkurat The Well. Skjønner mannen din. Anonymkode: ed058...0cf 4 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #33 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det er ikke åpning for å være naken på the Well. Du må pent finne deg i å gå i badekåpe når du ikke er i vann eller badstue. De er veldig strenge på det. Dette lærte jeg da jeg forsøkte å gå rundt naken der. Anonymkode: 30c90...f07 Samme her. Var der sammen med to venninner, vi trodde man måtte være nakne, så da var vi det, for så å få kjeft for å være nakne i en badstu, for det skulle man visst ikke 😵💫 Fikk veldig dårlig inntrykk av stedet, og har aldri hatt lyst å dra dit igjen. Først oppfordre til nakenhet og så shame gjestene for å nettopp være nakne. Merkelig opplegg. Anonymkode: dd0e8...3f0 2 1
Snublefot62 Skrevet 3. august #34 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Må innrømme at jeg hadde mislikt om min mann hadde vandret rundt naken blant masse andre folk og spesielt damer. Tenker at man bør være lydhør for partnerens grenser også. Er det så viktig å være naken for deg? Jeg syns også at nakenhet er noe man deler med partner og ingen andre. Det blir veldig fort andre som glor og blir seksuelt opphauset av å se nakne mennesker Anonymkode: 604d7...4a0 Men hva er problemet med at andre ser han naken? 3
AnonymBruker Skrevet 3. august #35 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (14 timer siden): Min erfaring er ikke sånn. Jeg var der for 6 år siden (ish) og da måtte man være naken. Anonymkode: 86f64...908 Jeg var der senest for noen uker siden. Og du må ha på deg badekåpe når du beveger deg rundt i bygget, så du er ute å kjører her. Trådstarter: Du får reise på tirsdager da vet du, da kan man gå i badetøy overalt.... Flaut at du er sammen med noen som er "Såååå" redd for at noen ser deg naken. Guttevalp kaller vi det. Anonymkode: d91a5...1fe 2 3
AnonymBruker Skrevet 3. august #36 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Samme her. Var der sammen med to venninner, vi trodde man måtte være nakne, så da var vi det, for så å få kjeft for å være nakne i en badstu, for det skulle man visst ikke 😵💫 Fikk veldig dårlig inntrykk av stedet, og har aldri hatt lyst å dra dit igjen. Først oppfordre til nakenhet og så shame gjestene for å nettopp være nakne. Merkelig opplegg. Anonymkode: dd0e8...3f0 Kanskje du tilfeldigvis var der på den ene dagen i uka da det er badetøydag? Anonymkode: 311cb...75f 2
anon01 Skrevet 3. august #37 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Dere er klar over at en del menn drar dit for kikking og evt dating/ få kontakt. Og er sleske i f eks badstua. Ble kontaktet av en på snap som frekventerer The Well for det formålet og hadde møtt ei i badstua og han lette etter henne på snap . Nakenhet i seg selv kan mam anse som uskyldig men vet om flere menn som har en annen tankegang om akkurat The Well. Skjønner mannen din. Anonymkode: ed058...0cf Aldri opplevd. Vært der MANGE ganger. At enkelte ødelegger, det er helt vanlig, og det gjelder OVERALT. Enkelte dreper, enkelte kjører i ruspåvirket tilstand, enkelte banker opp kona si når de drikker. Bare fordi ENKELTE gjør noe dumt, så kan vi ikke tro at alle gjør det vel? 3 1
Biloba Skrevet 3. august #38 Skrevet 3. august Jeg synes det er innenfor rimelighet at han ønsker hensyn til sine følelser i denne settingen. Å ha på en bikini er ikke en så stor ulempe at man ikke kan gjøre det for partneren sin, etter min mening, hvis det betyr mye for ham. 4 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #39 Skrevet 3. august Svaret mitt var at en del menn er der også for å kåte seg opp, jeg vet om flere rett og slett siden jeg har vært singel og flere ( ja flere) menn ville ha date der, la ut om hvor sexy de synes det er å være der. Nei ikke alle menn er sånn selvfølgelig ikke. Nå var dette en forklaring på hvorfor mannen reagerte. Hvis han har mannlig omgangskrets og de har fortalt det jeg vet om en del menn så er det ikke rart han tenker sånn. Kvinner tenker nok i mindre grad slik en del menn gjør. Men joda flere menn på både dating app og snap innrømmer de er der for å glo, muligens få kontakt med noen, bruddstykker av kropp de kan kåte seg opp på. En del av disse hang også på Huk på nudistområde. Burde mannen til TS bestemme over henne? Nei men dette kan være hvorfor han er nølende, fordi han snakker med menn og hvordan de muligens tenker ( noen , ikke alle) er vel også flest damer her som har svart ang at de ikke bryr seg om nakenhet ol. Generelt er vi kvinner mindre gloete og creep ang det. Tenk på poster ang snu seg på gata/ glo åpenlyst, kommentere andre damer/ sende og motta bilder fra kolleger/ veninner som er på kanten og egentlig utroskap, følge og ha Instagram lista full av halvnakne 25 åringet selv om han kunne vært både faren og bestefaren. Generelt er menn litt annerledes enn oss kvinner på mye, også denne nakenheten. Hehe mange slike poster her om sånn altså. Anonymkode: ed058...0cf 2
AnonymBruker Skrevet 3. august #40 Skrevet 3. august På tirsdager må du ha badetøy, da er det ikke lov å være naken. Er det på en av de andre dagene må du fortsatt ha på deg badekåpe/håndkle mens du går fra det ene til det andre. Så du kan ikke gå naken rundt der. Anonymkode: 3bc8d...eb1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå