Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og noen venninner skal på The well neste uke. Mine venner har vært der før og synes det er en veldig fin plass.  Jeg har gledet meg masse og er generelt glad i spa.
problemet nå er at mannen min har fått totalt oppheng i at man er naken der, eller kan være naken. Jeg hadde tenkt å være naken, pga at jeg synes ikke det er så farlig med kropp og vil ikke kjøpe badetøyet deres. 
mannen min mener bestemt at jeg må ha på badetøy eller ikke dra. Jeg synes han er urimelig. Jeg har ikke tenkt på The well som en seksuell plass?  

Anonymkode: 29d58...4de

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er han sjefen din? Du er da voksen og fullt istand til å vurdere dette selv.

Anonymkode: e58e4...ec0

• Liker 26
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Mannen din skal ikke være med, og da trenger han vel ikke bekymre seg for hva du har på deg heller. Om noen andre ser pupper, rumpe og kjønnshår er vel ikke så farlig. De ser jo ikke vulva. 

Anonymkode: 9083d...62b

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du ikke voksen og bestemmer selv da? 

Anonymkode: 73108...f9b

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært der flere ganger, mannen min har ikke engang spurt hva jeg har hatt på meg mens jeg har vært der 🙈 (han kjenner meg såpass at han vet det kan variere fra bikini til naken, litt avhengig av hvem jeg er der med og hva jeg gjør mest av den aktuelle dagen)

Anonymkode: 5b330...931

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du vil bli beglodd av masse menn på 50+. 

Anonymkode: fbaf4...7d4

• Liker 6
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke åpning for å være naken på the Well. Du må pent finne deg i å gå i badekåpe når du ikke er i vann eller badstue. De er veldig strenge på det. Dette lærte jeg da jeg forsøkte å gå rundt naken der.

Folk som har sex i anlegget blir kastet ut, det som er kjent er at mange tar en rolig dag med kjære og så har sex på hotellet. Noen få vil og invitere med seg fremmede der de blir kjent i bassengene og i aktivitet på hotellrommet.

Jeg personlig synes folk som henger seg opp i hvorvidt jeg er naken er ulidelige å forholde meg til. Jeg mistrives om en kjæreste oppfører seg slik som mannen til ts.

Anonymkode: 30c90...f07

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er ikke åpning for å være naken på the Well. Du må pent finne deg i å gå i badekåpe når du ikke er i vann eller badstue. De er veldig strenge på det. Dette lærte jeg da jeg forsøkte å gå rundt naken der.

Folk som har sex i anlegget blir kastet ut, det som er kjent er at mange tar en rolig dag med kjære og så har sex på hotellet. Noen få vil og invitere med seg fremmede der de blir kjent i bassengene og i aktivitet på hotellrommet.

Jeg personlig synes folk som henger seg opp i hvorvidt jeg er naken er ulidelige å forholde meg til. Jeg mistrives om en kjæreste oppfører seg slik som mannen til ts.

Anonymkode: 30c90...f07

Min erfaring er ikke sånn. Jeg var der for 6 år siden (ish) og da måtte man være naken. 

Anonymkode: 86f64...908

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jeg og noen venninner skal på The well neste uke. Mine venner har vært der før og synes det er en veldig fin plass.  Jeg har gledet meg masse og er generelt glad i spa.
problemet nå er at mannen min har fått totalt oppheng i at man er naken der, eller kan være naken. Jeg hadde tenkt å være naken, pga at jeg synes ikke det er så farlig med kropp og vil ikke kjøpe badetøyet deres. 
mannen min mener bestemt at jeg må ha på badetøy eller ikke dra. Jeg synes han er urimelig. Jeg har ikke tenkt på The well som en seksuell plass?  

Mannen din har giftet seg med feil person.

Anonymkode: 428f9...156

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Min erfaring er ikke sånn. Jeg var der for 6 år siden (ish) og da måtte man være naken. 

Anonymkode: 86f64...908

Man må ikke det. 

Anonymkode: 1aa70...577

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

ÆSJ!!! Skal han sikle på ANDRE damer??? 

Anonymkode: dae42...077

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Mannen din skal ikke være med, og da trenger han vel ikke bekymre seg for hva du har på deg heller. Om noen andre ser pupper, rumpe og kjønnshår er vel ikke så farlig. De ser jo ikke vulva. 

Om man er naken ser man jo vulva...

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Hensatt skrev (7 minutter siden):

På normale voksne kvinner er den delen som vises dekket av hår. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Snu på det da, hadde du likt at han reiste der alene og var naken med andre nakne damer? 

Anonymkode: 3d67a...fb7

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

På normale voksne kvinner er den delen som vises dekket av hår. 

Mange har ikke hår ;)

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Snu på det da, hadde du likt at han reiste der alene og var naken med andre nakne damer? 

Ja det ville jeg ikke hatt problemer med. For jeg for min del ser ikke på dette som noe seksuelt. Ts 

• Liker 7
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke akseptert at dama mi gikk naken blant andre menn. sier mer om dama enn mannen. handler ikke om kontroll men respekt for hvem man skal være naken for - sin partner 

Anonymkode: 4c755...826

• Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Da må du jo ta mannen din med dit en tur før du drar med venninnene dine sånn at han ser hva dette handler om. Kan forstå at det er lett å tenke at nakenhet=sex i vår seksualiserte verden, derfor er konseptet med å kunne være naken uten at det handler om sex, veldig vanskelig å begripe for mange.

Du kan tipse ham om f.eks. disse blogginnleggene: 

https://www.nakedwanderings.com/nudity-as-a-tool/

https://www.nakedwanderings.com/european-countries-with-a-nude-spa-culture/

https://www.nakedwanderings.com/beyond-the-spa-why-going-nude-is-the-ultimate-wellness-experience/

Endret av aksase
  • Liker 2
Skrevet
Hensatt skrev (1 time siden):

Ja, og hva så?? Omtrent halvparten av verdens befolkning har en vulva. Selv om vulvaen er litt sjeldnere enn navel, brystvorte, øre og nese, er den da vanlig nok til at det ikke bør være noe sensasjonelt med vulvaen? Alle har en eller har sett en.....

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
aksase skrev (51 minutter siden):

Ja, og hva så?? Omtrent halvparten av verdens befolkning har en vulva. Selv om vulvaen er litt sjeldnere enn navel, brystvorte, øre og nese, er den da vanlig nok til at det ikke bør være noe sensasjonelt med vulvaen? Alle har en eller har sett en.....

Du svarer på noe som ikke er relevant for det siterte innlegget jeg svarte på...

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...