AnonymBruker Skrevet 2. august #1 Skrevet 2. august Hvor mye bruker du på skolesekk til en 9 åring? Anonymkode: 876fb...c24
AnonymBruker Skrevet 2. august #2 Skrevet 2. august Det som trengs å brukes, barnet velger sekk selv Anonymkode: ece22...07d 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #3 Skrevet 2. august Kjøpte ny til 8-åringen i fjor, det var en Bergans på salg til 450 kr. Anonymkode: d39be...90d
AnonymBruker Skrevet 2. august #4 Skrevet 2. august Jeg var heldig å fant et sett med Beckmannsekk, penal og gymbag til 700 kr på januarsalget. Hvis jeg skulle kjøpt nå, så koster vel en Beckmann skolesekk rundt 1000 kr, så da hadde jeg nok kjøpt bare sekken, hadde egentlig penal fra før . Har en som begynner i 4 klasse nå. Anonymkode: 24ba8...472
AnonymBruker Skrevet 2. august #5 Skrevet 2. august Det som behøves. Barnet velger. Anonymkode: 2c19d...1cb
AnonymBruker Skrevet 2. august #6 Skrevet 2. august Da min var 9 kjøpte jeg en ny sekk, fra Osprey. Husker ikke hvor mye den kostet, men tror det var rundt 700kr Anonymkode: 80c6c...069
jegerrinne Skrevet 2. august #7 Skrevet 2. august Vi kjøpte ut fra hva som passet barna best. Så ble nå fort mellom 600 til 1300 Billigste var en troll sekk vi ga 600 kr for på tilbud
AnonymBruker Skrevet 2. august #8 Skrevet 2. august 9-åringen ville ha en DB og fikk det 😊 Det kostet 1800, men brukes til alt. Akkurat som storebror sin og min! Anonymkode: 38ab0...776
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå