Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Sambo er 26 år og begynner å bli veldig tynn i håret, noe han irriterer seg veldig over. Han kjøpte en shampoo og balsam fra "nytt og nyttig" bladet som kommer i posten, som liksom skulle få håret til å bli tykkere... Men det hjalp nok ikke..

Finnes det noen kurer som hjelper mot tidlig hårtap? Vet det finnes mange slike produkter, men det er vanskelig å finne frem til noe som virkelig hjelper..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Samboeren min har prøvd utrolig mange shampooer og kurer for sitt tidlige hårtap. Når han var 24 år begynnte vikene å krype langt oppover. Det eneste som har fungert hvor han ser resultat er Rogain Forte som han kjøper reseptfritt på apoteket. Etter han begynnte å bruke dette har ca 2 cm av hårlinjen vokst ut igjen. Det koster ca 100 kr i måneden å bruke, men det er absolutt verdt det.

Gå inn på http://www.felleskatalogen.no/ så søk etter rogain. Da kan du lese om det selv.

Han har også brukt noen ampuller fra kerastase mot hårtap, men virkningen er usikkert. Det er mulig det vokste ut noen små dun, men ikke veldig merkbart. Andre shampooer og kurer har ikke hatt noen virkning.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er noe som virker, f.eks Rogain Forte som ble nevnt over her, men det slutter å virke så fort man slutter med produktene, det gjelder alle produktene mot hårtap.

Mannen min begynte å miste hår når han var 24, han er nå 30 og har lite hår på hodet, men han kunne aldri tenke seg å begynne på en sånn kur. Han har alltid veldig kort hår og da ser det bare mandig ut.

Men selvfølgelig, det er opptil hver enkelt og jeg vet mange menn har store komplekser for hårtap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...