Gå til innhold

Modern Family

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er den verdt å se på? Trenger noe enkelt og morsomt å se på 

Anonymkode: 003be...cb5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett den flere ganger. Elsker den serien. 

Anonymkode: c0181...b38

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg liker den. Den er lett fordøyelig og man trenger ikke følge så nøye med hele tiden.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det, om man ønsker enkel humor.

Anonymkode: 5556c...0f4

AnonymBruker
Skrevet

Ja!

Anonymkode: 03a88...0ac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker serien godt. Deilig med en lettfordøyelig amerikansk serie som er morsom og uten lattermaskiner. 

Anonymkode: 7468c...d21

• Liker 6
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, den er verdt å se. 

Jeg synes den er kjempemorsom, og har begynt å se den på nytt. 🥰😁 Jeg bare elsker Cameron. 🥰

Anonymkode: 50f4b...ad2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Modern Family er da virkelig en av de bedre TV-seriene for litt lett underholdning! Morsom og vark, og relativt klok til tider. Kjør på, du kommer neppe til å angre.

Vi kommer til å se den på nytt med tid og stunder.

I samme gate kan jeg også anbefale å gi Young Sheldon en sjanse i noen episoder.

Anonymkode: b53a2...b83

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

vark = varm. 😉

AnonymBruker
Skrevet

Ja den er verdt å se

Anonymkode: cab38...758

AnonymBruker
Skrevet

Koselig og morsom 😊 Tror du vil like den. 

Anonymkode: b5785...b7c

AnonymBruker
Skrevet

Ja, absolutt. Jeg er vokste opp med Friends og syns det meste av humorserier (Big Bang, How I met your mother, Two and a half man etc) er søppel i forhold, men Modern Family er det beste jeg har sett etter Friends. 

Anonymkode: d65e6...214

• Liker 2
Skrevet

En del av karakterene blir en god del mer irriterende utover i serien, men bortsett fra det er det en kjempemorsom og koslig serie 😊

Skrevet

Det er min favoritt! Du må ha en viss type humor. Jeg ler så mye at jeg må pause og le meg ferdig 🤣 Det jeg liker spesielt godt med serien er at alle karakterene er morsomme på hver sin måte. 

Cameron og Phil er de jeg ler mest av. Du kan søke på klipp på YouTube for å se om humoren treffer deg, kanskje? 

• Liker 3
Skrevet
LilleVy94 skrev (10 minutter siden):

Det er min favoritt! Du må ha en viss type humor. Jeg ler så mye at jeg må pause og le meg ferdig 🤣 Det jeg liker spesielt godt med serien er at alle karakterene er morsomme på hver sin måte. 

Cameron og Phil er de jeg ler mest av. Du kan søke på klipp på YouTube for å se om humoren treffer deg, kanskje? 

Phil spesielt er jo en fantastisk karakter, men Cameron er kanskje den aller morsomste likevel 😄

En ting jeg liker godt med serien er at de krangler og det kan være mye intriger, men det er aldri noen som snakker om skilsmisse eller separasjon, de holder sammen uansett hva, som den største selvfølge. :)

AnonymBruker
Skrevet
princeofithilien skrev (10 timer siden):

Phil spesielt er jo en fantastisk karakter, men Cameron er kanskje den aller morsomste likevel 😄

En ting jeg liker godt med serien er at de krangler og det kan være mye intriger, men det er aldri noen som snakker om skilsmisse eller separasjon, de holder sammen uansett hva, som den største selvfølge. :)

Ja, det er jo på mange måter en "feel good"-serie. Den har heldigvis ikke latter på boks – det er langt på vei et kvalitetstegn når det gjelder amerikanske komedier. Har aldri vært fan av serier der du må hjelpes til å le liksom, ved at produsentene understreker halvmorsomme situasjoner med slitsom lyd av latter …

Alle karakterene har ulike sider som spilles ut svært godt i løpet av sesongene. "Claire" er vel egentlig den minst interessante i så måte – men det er hennes rolle i denne serien, å være den fornuftige og voksne i et kaotisk familieliv.

Siden serien gikk i så mange år med samme besetning har det også vært god underholdning å følge de yngste rollefigurene fra barndom til nesten voksenliv.

Men at Phil ville fått Claire i det virkelige liv? No way. 😁

Skrevet

Det er veldig enkel humor, en koselig feelgood serie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...