AnonymBruker Skrevet 2. august #21 Skrevet 2. august Studio Din stil eller Finn din stil (uten studio osv) Anonymkode: 1a698...c03
AnonymBruker Skrevet 2. august #22 Skrevet 2. august " Din personlige stil" "Finn din unike stil" "Finn din stil" "Personlig sjarm&stil", "Unik styling", "Unik personlig styling" Anonymkode: 3fce6...b26 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #23 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Studio indre stil Anonymkode: e1423...49b Hei går mine tanker over til geografi og jeg tenker "indre hvor"? Indre Østfold? Anonymkode: 29d60...3aa 3
AnonymBruker Skrevet 2. august #24 Skrevet 2. august Heter du Dariia? jeg ville gått for studio stil studio Dariia stil dariia/dariia stil stil for deg stil indre ro stil (dine initialer) istedenfor «stil» ville jeg vurdert å bytte deg ut med «interiør» Anonymkode: eceb3...2ae
dariia_pletnøva Skrevet 2. august Forfatter #25 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Heter du Dariia? jeg ville gått for studio stil studio Dariia stil dariia/dariia stil stil for deg stil indre ro stil (dine initialer) istedenfor «stil» ville jeg vurdert å bytte deg ut med «interiør» Anonymkode: eceb3...2ae Ja, jeg heter Dariia) Jeg ønsker å ha et kort og klingende navn for sosiale medier, og det hadde vært fint om det gjenspeilet at jeg er stylist – ikke for trender og mote, men for personlig stil som varer over tid. Til firmanavnet kan jeg gjerne bruke mitt eget navn🤷♀️
AnonymBruker Skrevet 2. august #26 Skrevet 2. august Brått til info, jeg har tre nettbutikker. En går svært bra og de to andre er i solid økning. Jeg lever av det og jeg har flere ansatte. Husk at navnet skal være lett å huske. En nettadresse eller navn med . eller - midt inni vil ikke komme opp i toppen av søkeresultater uansett hvor god du er på på seo. Om du finner ett navn som folk automatisk søker etter når de leter etter tjenester som du tilbyr har du finne gull. Selv om det ikke er din favoritt. Anonymkode: db73c...65d 3
AnonymBruker Skrevet 2. august #27 Skrevet 2. august Jeg ville droppet studio. Jeg tenker umiddelbart fotograf eller musikk når jeg hører det og ikke klær. Hva med Personlig stil? Eller hva med å velge et ord som handler om klær, som Din garderobe. Anonymkode: 24786...9b7 1
Hulderen Skrevet 2. august #28 Skrevet 2. august Jeg synes Stil Innenfra er mye mer beskrivende enn Indre Stil. Stil Innenfra sier at du begynner med det indre, men ender opp med utvendig stil. Indre Stil høres ut som om det bare er det psykiske som skal gjøres noe med. 2 1
Sniff76 Skrevet 2. august #29 Skrevet 2. august Tror jeg hadde tatt noe med navnet ditt i. Fordi det er et spesielt og fint navn, og å bruke et navn kan kanskje trekke flere fordi det ser mer personlig ut? Bygge et omdømme og kundekrets med navnet ditt. Dariia personlig stylist el.l. som firmanavn Chatgpt foreslo noe med speil eller rom. Speil som å hjelpe folk med å finne ytre stil som passer deres indre. Mens rom er et alternativ til studio. 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #30 Skrevet 2. august Jeg hadde lagt bort det norske og gått for navn på engelsk, det klinger så mye bedre. På norsk blir det lett kjerringer vibe. Mitt første innfall er Inner Star. Eventuelt noe sånt som: SMILE (So Many Inner Lights to Explore) (So Much Inner Likes to Evolve) Anonymkode: d991e...3fc 1 1
dariia_pletnøva Skrevet 3. august Forfatter #31 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg hadde lagt bort det norske og gått for navn på engelsk, det klinger så mye bedre. På norsk blir det lett kjerringer vibe. Mitt første innfall er Inner Star. Eventuelt noe sånt som: SMILE (So Many Inner Lights to Explore) (So Much Inner Likes to Evolve) Anonymkode: d991e...3fc Det er ikke helt min vibe, med ideen er kjempegod!
Norja Skrevet 3. august #32 Skrevet 3. august Gå for navnet ditt og en god bio der du forklarer hva du gjør.
dariia_pletnøva Skrevet 3. august Forfatter #33 Skrevet 3. august Etter mye grubling dukket det plutselig opp et navn: D-coded Style 😄 Tanken er at jeg som stylist "dekoder" personens indre og oversetter det til stil – men i stedet for decoded bruker jeg forbokstaven min, D for Dariia. Det morsomste er kanskje at jeg faktisk går fra koding i IT til å "kode" stil – så det er jo nesten bokstavelig! Tror ikke jeg kunne valgt dette som endelig navn, men det var en fin måte å trene hjernen på)
dariia_pletnøva Skrevet 3. august Forfatter #34 Skrevet 3. august Norja skrev (7 minutter siden): Gå for navnet ditt og en god bio der du forklarer hva du gjør. Er ikke navnet mitt litt vanskelig å huske, forresten?
AnonymBruker Skrevet 3. august #35 Skrevet 3. august Her er forslag: Somduer Kjernen Silhuett Anonymkode: 4e850...370
AnonymBruker Skrevet 4. august #36 Skrevet 4. august Hvis du skal ha enkeltpersonforetak må du bruke ditt eget navn. Men som regel tilråder man AS, da står du friere. Anonymkode: a98e0...c07
Norja Skrevet 4. august #37 Skrevet 4. august dariia_pletnøva skrev (14 timer siden): Er ikke navnet mitt litt vanskelig å huske, forresten? Nei 1
Megisen Skrevet 4. august #38 Skrevet 4. august Med et så fint navn som du har, så hadde jeg ikke stusset. Studio Dariia 🤩 2
Norja Skrevet 5. august #39 Skrevet 5. august Megisen skrev (17 timer siden): Med et så fint navn som du har, så hadde jeg ikke stusset. Studio Dariia 🤩 Helt enig! Å selge en stylisttjeneste er veldig personlig, akkurat som et navn. «Studio Dariia. Jeg hjelper deg finne din stil - innenfra» eller noe. - Se for deg at en avis skal lage en sak om stil og klesstylister, det er mye mer troverdig å ta kontakt med Dariia fra Studio Dariia enn Dariia fra Stil Innenfra. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå