dariia_pletnøva Skrevet 2. august #1 Skrevet 2. august Hei 💫 Jeg holder på å starte en liten virksomhet som personlig stylist, og har brukt mye tid på å finne et navn som føles riktig. Filosofien min handler om å finne og utvikle stil innenfra – ikke bare basert på utseende, men også på personlighet, livsstil, mål og hvordan man ønsker å uttrykke seg selv i møte med verden. Jeg har tenkt å bruke navnet stil.innenfra.no for Instagram/TikTok, og Stil Innenfra Studio som navn på firmaet mitt. Men siden norsk ikke er mitt morsmål, kjenner jeg meg litt usikker: Høres dette naturlig og fint ut for dere som har norsk som førstespråk? Gir det riktige assosiasjoner? Jeg blir så glad for ærlige innspill og tanker – og kanskje noen varme heiarop hvis dere liker det 💛 Takk på forhånd 🌿 1
Daisy-love Skrevet 2. august #2 Skrevet 2. august (endret) Jeg likte navnet, men jeg hadde nok heller sagt: Studio Stil Innenfra, enn studio tilslutt. Det gav meg gode assosiasjoner, og det du skriver om hva som er viktig for deg, og at det er flere aspekter med stil, er jeg enig i 😊 Lykke til 🤞🏻 😊 Endret 2. august av Daisy-love 5 1 6
AnonymBruker Skrevet 2. august #4 Skrevet 2. august Innenfra passer ikke. Indre blir mer riktig og mer profesjonelt å bruke. Anonymkode: e1423...49b 5 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #6 Skrevet 2. august Hva med bare «Innenfra»? Synes det å kalle noe for «Stil» indikerer at det er null stil på gang. Anonymkode: 4e850...370 10 5
AnonymBruker Skrevet 2. august #7 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva med bare «Innenfra»? Synes det å kalle noe for «Stil» indikerer at det er null stil på gang. Anonymkode: 4e850...370 Nja…jeg ville tenkt på indre organer Anonymkode: 54509...d59 2 1
Daisy-love Skrevet 2. august #8 Skrevet 2. august Indre stil synes jeg og kan passe. Godt forslag. Fremdeles studio først. 5 4
AnonymBruker Skrevet 2. august #9 Skrevet 2. august Det høres bra ut! lykke til! kanskje kan du finne noe god informasjon her https://www.reddit.com/r/Grundere_i_Norge/ Anonymkode: 1a698...c03 1
dariia_pletnøva Skrevet 2. august Forfatter #10 Skrevet 2. august Tusen takk for så mange ærlige og nyttige tilbakemeldinger 💛 Jeg ble faktisk litt usikker nå 😅 Det virker som innenfra kanskje ikke gir den naturlige og profesjonelle følelsen jeg håpet på — samtidig opplever jeg at indre gir meg litt andre assosiasjoner. For meg handler stilen jeg vil hjelpe folk å finne, ikke så mye om «livsstil» eller «indre ro», men mer om uttrykket av hvem de er, hva de vil fortelle med klærne sine – personlighet, verdier, mål, og rytmen i livet deres. Jeg har også sett at mange bruker sitt eget navn i firmanavn, men jeg føler at når folk hører «stylist» i Norge, tenker de oftest på hår eller interiør 😅 Så jeg vet faktisk ikke helt hvor jeg skal lande. Men jeg setter stor pris på innspillene deres, det hjelper meg å se dette med norske øyne!!! 1
dariia_pletnøva Skrevet 2. august Forfatter #11 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det høres bra ut! lykke til! kanskje kan du finne noe god informasjon her https://www.reddit.com/r/Grundere_i_Norge/ Anonymkode: 1a698...c03 Tusen takk! Det ser veldig nyttig og interessant ut!
dariia_pletnøva Skrevet 2. august Forfatter #12 Skrevet 2. august Fikk også flere anbefalinger fra chat GPT😅 Hva tenker dere om: 1. Fra Innsiden Stylist 2. Speile Meg Stylist 3. Stylistisk Ærlig 4. Stilmodig Dariia🙈 ...eller bare mitt navn?.. Ja, trenger skikkelig hjelp med dette😬
AnonymBruker Skrevet 2. august #13 Skrevet 2. august Jeg foretrekker Studio Stil Innenfra over Indre Stil. Med «stil innenfra» tenker jeg at sånn vi føler oss på innsiden skal reflekteres i det ytre. Med «indre stil» får jeg assosiasjoner til endring av mindset og ommøblering av indre tankeprosesser. Hva med bare «Studio Dariia»? Eller navnet ditt. Studio Dariia, stylist og livsstil coach - stil innenfra… Anonymkode: 57c44...769 8 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #14 Skrevet 2. august dariia_pletnøva skrev (2 minutter siden): Fikk også flere anbefalinger fra chat GPT😅 Hva tenker dere om: 1. Fra Innsiden Stylist 2. Speile Meg Stylist 3. Stylistisk Ærlig 4. Stilmodig Dariia🙈 ...eller bare mitt navn?.. Ja, trenger skikkelig hjelp med dette😬 Disse var krise. Anonymkode: 49ca1...3a0 12 1
dariia_pletnøva Skrevet 2. august Forfatter #15 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Disse var krise. Anonymkode: 49ca1...3a0 Hei, takk for ærligheten 😊 Jeg forstår at smak er forskjellig, og jeg prøver bare å finne noe som både føles riktig for meg og gir mening for kundene mine. Hvis du har forslag til hva som kunne fungert bedre, tar jeg gjerne imot det !
Snublefot62 Skrevet 2. august #16 Skrevet 2. august For meg klinger ikke navnet særlig. Indre eller innenfra er ulike betydninger. Det ene handler om det som er inni mens det andre handler om perspektiv/ståsted. Jeg vil gi deg et råd om å fokusere på hva du tilbyr enn hva kunden skal oppleve. Du kan uansett alltid legge til ord i markedsføringen som gir mer informasjon om hva du gjør, og med det holde firmanavnet enkelt. 6 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #17 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg foretrekker Studio Stil Innenfra over Indre Stil. Med «stil innenfra» tenker jeg at sånn vi føler oss på innsiden skal reflekteres i det ytre. Med «indre stil» får jeg assosiasjoner til endring av mindset og ommøblering av indre tankeprosesser. Hva med bare «Studio Dariia»? Eller navnet ditt. Studio Dariia, stylist og livsstil coach - stil innenfra… Anonymkode: 57c44...769 dariia_pletnøva skrev (9 minutter siden): eller bare mitt navn?.. Støtter forslaget med Studio Dariia😊 Anonymkode: 0f649...927 6 2
AnonymBruker Skrevet 2. august #18 Skrevet 2. august Nå vet jeg ikke om du faktisk heter Dariia, men jeg vil bare si at det er et veldig fint navn. Tenker at du kan bruke navnet ditt, uansett hva det er. Anonymkode: 57c44...769
AprilLudgate Skrevet 2. august #19 Skrevet 2. august dariia_pletnøva skrev (14 minutter siden): Fikk også flere anbefalinger fra chat GPT😅 Hva tenker dere om: 1. Fra Innsiden Stylist 2. Speile Meg Stylist 3. Stylistisk Ærlig 4. Stilmodig Dariia🙈 ...eller bare mitt navn?.. Ja, trenger skikkelig hjelp med dette😬 Neinei 😅 Meld deg på grunderkurs/oppstartskurs. Da får du hjelp til alt dette. 3
AnonymBruker Skrevet 2. august #20 Skrevet 2. august Kanskje «Stil fra hjertet» eller noe i den duren Anonymkode: 975f3...7c2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå