AnonymBruker Skrevet 2. august #3 Skrevet 2. august Ja, om du har løst hår hver dag. Kjap fønn og muligens litt glattetang. Bruker du hestehale er det litt mer upraktisk med oppklipp. Anonymkode: 31dbc...372
monican94 Skrevet 2. august #4 Skrevet 2. august ja langt hår er enkelt, må bare ta oppklippen jevnlig
AnonymBruker Skrevet 2. august #5 Skrevet 2. august Det kommer helt an på håret ditt. Gjør hadde jeg helt rett hår og kunne ordnet denne frisyren ganske raskt daglig. Nå har jeg fått mye fall, nesten krøller og jeg hadde måttet bruke rettetang og styret mye for at det skulle se sånn ut. For meg hadde det vært uaktuelt å holde på med det hver dag. Anonymkode: 96c23...670
AnonymBruker Skrevet 2. august #6 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Anonymkode: d1a71...2a3 Nydelig! 😍 Anonymkode: f6786...5c7
AnonymBruker Skrevet 2. august #7 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det kommer helt an på håret ditt. Gjør hadde jeg helt rett hår og kunne ordnet denne frisyren ganske raskt daglig. Nå har jeg fått mye fall, nesten krøller og jeg hadde måttet bruke rettetang og styret mye for at det skulle se sånn ut. For meg hadde det vært uaktuelt å holde på med det hver dag. Anonymkode: 96c23...670 Jeg har typisk nordisk hår. Anonymkode: d1a71...2a3
Stor pike Skrevet 2. august #8 Skrevet 2. august Ingen av dem er fine i hvertfall. Lettstelt eller ikke. De frisyrene ser fjonete ut.
AnonymBruker Skrevet 2. august #9 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): jeg har typisk nordisk hår. Jeg også. Tynnt på toppen og fyldig rundt ørene. Vil denne klippen passe? Anonymkode: 3badd...e94
AnonymBruker Skrevet 2. august #10 Skrevet 2. august Kommer an på hvordan virvlene i håret er. Jeg prøvde noe lignende en gang og det ble helt katastrofe pga. virvler. Det tyngdekraften sørget for at håret hang rett ned noe det var langt, la noen av de oppklipte delene seg i rare retninger og jeg så aldeles himkløpt ut. Gikk tilbake til frisøren som var enig, og hun klippet meg gratis til en rett bob. Anonymkode: 552f5...ae5
AnonymBruker Skrevet 2. august #11 Skrevet 2. august Stor pike skrev (7 minutter siden): Ingen av dem er fine i hvertfall. Lettstelt eller ikke. De frisyrene ser fjonete ut. Det er smag og behag. Jeg syns de er fine, Og jeg spurte heller ikke om de var fine eller stygge. Anonymkode: d1a71...2a3 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #12 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kommer an på hvordan virvlene i håret er. Jeg prøvde noe lignende en gang og det ble helt katastrofe pga. virvler. Det tyngdekraften sørget for at håret hang rett ned noe det var langt, la noen av de oppklipte delene seg i rare retninger og jeg så aldeles himkløpt ut. Gikk tilbake til frisøren som var enig, og hun klippet meg gratis til en rett bob. Anonymkode: 552f5...ae5 Ok, men jeg har alltid hatt oppklippet hår, vet jeg passer det bedre enn rett klipp. Anonymkode: d1a71...2a3
AprilLudgate Skrevet 2. august #13 Skrevet 2. august (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Eller denne? Anonymkode: d1a71...2a3 Gardinlugg - nei. Det krever styling daglig. Litt lengre i front: ja. Jeg har hatt sånn, også kortere i front. Kun luggen er mas. Endret 2. august av AprilLudgate
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå