AnonymBruker Skrevet 2. august #1 Skrevet 2. august Jeg har flyttet til nytt sted og begynt i ny jobb, er et par kolleger jeg kunne tenkt å henge med på fritiden. Jeg kjenner ingen andre her enn kollegaene mine. Blir det dumt å spørre om de vil finne på noe, eventuelt hva er innafor? Anonymkode: 9c194...76a
AnonymBruker Skrevet 2. august #3 Skrevet 2. august Fordelen er at du kan få en bestevenn som kan gjøre jobben enda hyggeligere på dårlige dager. Ulempen er at skulle dere bli lei av hverandre blir jobben enda kjipere på dårlige dager. Anonymkode: 14844...35d 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #4 Skrevet 2. august Ser bare fordeler med gode vennskap, også på jobben. Anonymkode: ff3ee...1c4 2
AnonymBruker Skrevet 2. august #5 Skrevet 2. august Noodlepoodle81 skrev (4 minutter siden): Hvor lenge har du jobbet der? Snart to år. Anonymkode: 9c194...76a
Seff Skrevet 2. august #6 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Fordelen er at du kan få en bestevenn som kan gjøre jobben enda hyggeligere på dårlige dager. Ulempen er at skulle dere bli lei av hverandre blir jobben enda kjipere på dårlige dager. Anonymkode: 14844...35d Enig, og hvis en av dere skulle bli forfremmet, kan det bli utfordrende for vennskapet.
AnonymBruker Skrevet 2. august #7 Skrevet 2. august Jeg har mange venner på jobb. Hvis dere har noen felles fritidsinteresser er det bare å invitere! Imidlertid er det lurt å være tilbakeholden med å betro deg til dem før du kjenner de godt. Det gjelder alle vennskap, men spesielt kollegaer og naboer. Anonymkode: 3ee98...a68 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #8 Skrevet 2. august Jeg synes ikke det har vert problematisk, men jeg blir ikke lei meg når vennskap ebber ut eller kontakten svinger litt. Jeg tar det som en naturlig del av livet. Anonymkode: f6816...598
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå