AnonymBruker Skrevet 2. august #1 Skrevet 2. august Begynte i en vta bedrift i April. Jeg henvendte meg selv til Nav året før for å søke der. Har nå funnet ut at dette ikke er noe for meg, og ga beskjed før ferien at jeg kommer til å si opp. Arbeidsleder sa bare at du må prøve en stund til og vi snakker ikke mer om dette. Jeg skal snakke med henne igjen på Mandag hvis hun går med på det. Jeg valgte selv å søke der, så det er helt frivillig og jeg har ingen avtale med noen om at jeg ikke kan si opp. Regner med dette ikke blir lett. Kan arbeidsleder nekte meg å si opp? Isåfall syns jeg det er rart. Jeg har Asperger og vanlig jobb har jeg aldri fått og det hadde hvertfall ikke funket. Derfor vta bedrift, men det funker jo heller ikke. Jeg har uføretrygd og klarer meg uansett, men vil ikke gå mer inn på grunnene til uføretrygden. Noen her som vet noe mer om regler rundt dette? Anonymkode: 95eb0...d71 1
Sandie Skrevet 2. august #2 Skrevet 2. august Høres veldig merkelig ut. Hvis du ikke kommer noen vei med dialog ville jeg gått til legen og fått et attest som understøtter at arbeidsforholdet bør avsluttes. De kan ikke sette seg over legen. 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #3 Skrevet 2. august Du kan si opp en VTA-jobb, men det må gjøres skriftlig med forklaring på hvorfor du vil slutte. Siden VTA-vedtak finansieres av NAV, må dette også diskuteres med dem også. Anonymkode: 748cb...f0a 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #4 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan si opp en VTA-jobb, men det må gjøres skriftlig med forklaring på hvorfor du vil slutte. Siden VTA-vedtak finansieres av NAV, må dette også diskuteres med dem også. Anonymkode: 748cb...f0a Så det er ikke sikkert Nav går med på det? Anonymkode: 95eb0...d71
AnonymBruker Skrevet 2. august #5 Skrevet 2. august Sandie skrev (3 minutter siden): Høres veldig merkelig ut. Hvis du ikke kommer noen vei med dialog ville jeg gått til legen og fått et attest som understøtter at arbeidsforholdet bør avsluttes. De kan ikke sette seg over legen. Ja. Skal gjøre det hvis jeg ikke kommer noen vei. Anonymkode: 95eb0...d71
AnonymBruker Skrevet 2. august #6 Skrevet 2. august Noen her som jobber med sånt eller? Anonymkode: 95eb0...d71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå