AnonymBruker Skrevet 2. august #1 Skrevet 2. august Vi har skuffene fulle av leketøy i alle varianter. De blir sjelden og aldri brukt. jeg syns det er grisekjedelig. Vi prøvde her om dagen. Det endte bare med at jeg ba han legge den vekk - holdt seriøst på å kjede vettet av meg - det gir meg null. legger merke til at jeg er interessert i å få den inn. Er ikke interessert i å vase rundt grøten. er jeg alene om dette? Anonymkode: ce7f0...d50 1 2
Abra Skrevet 2. august #2 Skrevet 2. august Ja, du er kjedelig. Finnes mange kjedelig folk, så du er ikke alene. 5
AnonymBruker Skrevet 2. august #3 Skrevet 2. august Du er ikke alene. Får ingenting utav det. Synes det er både kjedelig og lite intimt. Upersonlig rett og slett. Anonymkode: a2279...106 5 4
AnonymBruker Skrevet 2. august #4 Skrevet 2. august Abra skrev (56 minutter siden): Ja, du er kjedelig. Finnes mange kjedelig folk, så du er ikke alene. Fint at det er plass til alle 👌 Anonymkode: ce7f0...d50
Bamseklemmer Skrevet 2. august #5 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har skuffene fulle av leketøy i alle varianter. De blir sjelden og aldri brukt. jeg syns det er grisekjedelig. Vi prøvde her om dagen. Det endte bare med at jeg ba han legge den vekk - holdt seriøst på å kjede vettet av meg - det gir meg null. legger merke til at jeg er interessert i å få den inn. Er ikke interessert i å vase rundt grøten. er jeg alene om dette? Anonymkode: ce7f0...d50 Det blir nok bare kjedelig hvis det er lav sexlyst.. Så hvorfor ha sex og onani, når du ikke er tilstrekkelig kåt? 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #6 Skrevet 2. august Bamseklemmer skrev (2 minutter siden): Det blir nok bare kjedelig hvis det er lav sexlyst.. Så hvorfor ha sex og onani, når du ikke er tilstrekkelig kåt? Eller så er folk forskjellige og foretrekker ulike ting når de er kåte. Anonymkode: a2279...106 4 2
Mardina Skrevet 2. august #7 Skrevet 2. august Jeg har heller ingen glede av sex-leketøy. Hadde en dildo for en del år siden, som eksen insisterte på å kjøpe til meg 🙄 Selv om jeg ikke ville ha det. Den ble stort sett liggende i en skuff og samle støv. Før den ble kastet for et par år siden. Ekte vare er uansett best 😍 🥰
Bamseklemmer Skrevet 2. august #8 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Eller så er folk forskjellige og foretrekker ulike ting når de er kåte. Anonymkode: a2279...106 Joda.. har forståelse av det du skriver.. Sexleketøy kan bli kjedelig og vanedannende, hvis det alltid må inkluderes i sexen. Blir kanskje ei utfordring å gå fra leketøy til "natura" igjen, hvis man er blitt avhengig? Så "Natura" må aldri overta et sexleketøy, for natura er også en kjærlighetsbekreftelse❣️🫡 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #9 Skrevet 2. august Bamseklemmer skrev (Akkurat nå): Joda.. har forståelse av det du skriver.. Sexleketøy kan bli kjedelig og vanedannende, hvis det alltid må inkluderes i sexen. Blir kanskje ei utfordring å gå fra leketøy til "natura" igjen, hvis man er blitt avhengig? Så "Natura" må aldri overta et sexleketøy, for natura er også en kjærlighetsbekreftelse❣️🫡 Ja🥰 Anonymkode: a2279...106 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #10 Skrevet 2. august Enig. Har ingen. Og skjønner ikke vitsen. Bedre med naturlig (kropper) - plast gir meg ikkeno Skjønner heller ikke med det miljøperspektivet vi har at det produseres så mye elektronikk og plast «til ingen nytte»…. Anonymkode: da09c...93d 1
Bamseklemmer Skrevet 2. august #11 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja🥰 Anonymkode: a2279...106 Nydusjet.. kropp mot kropp.. duft fra syrin treet.. nye sengklær.. sniffe, kose og rulle rundt med hverandre: Det går aldri av moten🥰 Det er jo også et "hjelpemiddel" man aldri går lei av👏 1
Bamseklemmer Skrevet 2. august #12 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enig. Har ingen. Og skjønner ikke vitsen. Bedre med naturlig (kropper) - plast gir meg ikkeno Skjønner heller ikke med det miljøperspektivet vi har at det produseres så mye elektronikk og plast «til ingen nytte»…. Anonymkode: da09c...93d Noen sa at "Lykke ikke kan kjøpes for penger"? "Vrøvl og vås.. da eier du ikke en womanizer" sa kvinnen.. 😅 2
AnonymBruker Skrevet 2. august #13 Skrevet 2. august Bamseklemmer skrev (Akkurat nå): Noen sa at "Lykke ikke kan kjøpes for penger"? "Vrøvl og vås.. da eier du ikke en womanizer" sa kvinnen.. 😅 Klarer det samme med fingrene. Anonymkode: da09c...93d 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #14 Skrevet 2. august Bamseklemmer skrev (1 minutt siden): Noen sa at "Lykke ikke kan kjøpes for penger"? "Vrøvl og vås.. da eier du ikke en womanizer" sa kvinnen.. 😅 Beste kjøpet jeg noensinne har gjort. Bombesikker på at det er en kvinne som har konstruert denne, en mann ville aldri vært så dum. Anonymkode: cdd62...6fc 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #15 Skrevet 2. august Bamseklemmer skrev (3 minutter siden): Noen sa at "Lykke ikke kan kjøpes for penger"? "Vrøvl og vås.. da eier du ikke en womanizer" sa kvinnen.. 😅 Womanizer er for min del oppskrytt. Er ubehagelig, så ikke alle kvinner lovpriser den...😅 Anonymkode: a2279...106 1 3
AnonymBruker Skrevet 2. august #16 Skrevet 2. august Jeg syns også det er kjedelig, og i mitt tilfelle har det i hvert fall ikke med lav sexlyst å gjøre, snarere tvert i mot. Jeg har høy sexlyst og får multiorgasmer. Jeg klarer fint å få multiorgasmer uten leketøy, både under onanering og sex. Leketøy blir en altfor lettvint løsning og føles nærmest som juks under sex. Da er det jo ikke partneren min som gir meg orgasme, men vibratoren. Fint for de som sliter med å komme og ikke kommer på andre måter, men for meg føles det feil. Onanering er noe helt annet, da kan jeg også bruke leketøy altså, men jeg har sex så ofte at jeg sjeldent onanerer. Anonymkode: 25904...164 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 2. august #17 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Klarer det samme med fingrene. Anonymkode: da09c...93d Det er objektivt ikke mulig, da womanizer ikke er en vibrator, men bruker trykkbølger. Anonymkode: 051f8...63c
Bamseklemmer Skrevet 2. august #18 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Womanizer er for min del oppskrytt. Er ubehagelig, så ikke alle kvinner lovpriser den...😅 Anonymkode: a2279...106 Jo.. jeg vet det.. ikke at du ikke har en😅 men at ikke alle liker den, fordi den kan bli for sensitiv og intens.. Jeg tror det kommer av feil bruk, og det følger med 3 hetter. Og den største hetten gir mindre og den minste er mest intense. Lyden kan være forstyrrende, og jo oftere "luft" som slippes gjennom, jo mere stimuli av sjokkbølgene. Kanskje litt offtopic for deg dette? Vær glad i musa di, la henne få kjenne "varmen" av hånden din.. Det er faktisk sånn, kvinner blir venn med sine orgasmer❣️ 1
Bamseklemmer Skrevet 2. august #19 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Beste kjøpet jeg noensinne har gjort. Bombesikker på at det er en kvinne som har konstruert denne, en mann ville aldri vært så dum. Anonymkode: cdd62...6fc En stakkars womanizer er ingen trussel.. Jeg elsker å bruke den på kvinner.. på en måte er det en liten pause for min del, og jeg tar meg tid til lange pauser🫡
AnonymBruker Skrevet 2. august #20 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er objektivt ikke mulig, da womanizer ikke er en vibrator, men bruker trykkbølger. Anonymkode: 051f8...63c Hun mente selvfølgelig "det samme" som i orgasme, ikke selve bruken.. Anonymkode: a2279...106 1 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå