AnonymBruker Skrevet 2. august #1 Skrevet 2. august Jeg har gått fra en bmi på 20-21 til en bmi på 26-37. Er i gang med å gå ned i vekt. Men fødselsdepresjon og kiloene sitter godt på. Lurer på hvordan jeg skal kle meg? Jeg skal begynne på jobb igjen etter nesten ett år hjemme i mammaperm. Har en veldig typisk kontor jobb, i kommunen. Anonymkode: c8ec4...c17 1
Marye Skrevet 2. august #2 Skrevet 2. august (endret) Skinny Jeans, topp, jakke Endret 2. august av Marye
AnonymBruker Skrevet 2. august #3 Skrevet 2. august Jeans og topp, genser og eller jakke Anonymkode: 5808c...65f
AnonymBruker Skrevet 2. august #4 Skrevet 2. august Nå har jeg en bittelitt lavere BMI, 25, men har jo litt samme utfordring fordet. Prøver også å gå ned, og mulig jeg nå er så vidt under 25. Jeg har ganske typisk pæreform, med smal midje og at kiloene setter seg på rumpe/hofter og lår. Jeg har en jobb hvor jeg er nødt til å kle meg mest praktisk så der går det mye i joggebukser og topper som tåler søl. Men når jeg skal kle meg litt opp eller skal noe annet enn jobb, så velger jeg ofte kjole eller skjørt med definert midje og utsvinget skjørt. Bukser føler jeg egentlig aldri at jeg er fin i siden jeg føler lårene mine blir så brede og synlige, liker å skjule de litt. Det føler jeg vel egentlig uansett hva jeg veier. Men om jeg velger bukse så foretrekker jeg bukser som ligger litt inntil kroppen for føler jeg er litt smalere rundt kneet og leggen. Er bare toppen av låret jeg ønsker å skjule. Anonymkode: 613b8...2e1
AnonymBruker Skrevet 2. august #5 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nå har jeg en bittelitt lavere BMI, 25, men har jo litt samme utfordring fordet. Prøver også å gå ned, og mulig jeg nå er så vidt under 25. Jeg har ganske typisk pæreform, med smal midje og at kiloene setter seg på rumpe/hofter og lår. Jeg har en jobb hvor jeg er nødt til å kle meg mest praktisk så der går det mye i joggebukser og topper som tåler søl. Men når jeg skal kle meg litt opp eller skal noe annet enn jobb, så velger jeg ofte kjole eller skjørt med definert midje og utsvinget skjørt. Bukser føler jeg egentlig aldri at jeg er fin i siden jeg føler lårene mine blir så brede og synlige, liker å skjule de litt. Det føler jeg vel egentlig uansett hva jeg veier. Men om jeg velger bukse så foretrekker jeg bukser som ligger litt inntil kroppen for føler jeg er litt smalere rundt kneet og leggen. Er bare toppen av låret jeg ønsker å skjule. Anonymkode: 613b8...2e1 Og så kjøper jeg ofte klær nå som vil passe når jeg forhåpentligvis går ned i vekt. Men kjøper også klær som kan passe om jeg går litt opp siden vi prøver å bli gravide. Anonymkode: 613b8...2e1
AnonymBruker Skrevet 2. august #6 Skrevet 2. august Stort sett vide bukser, feks disse: https://www.stories.com/en-no/product/wide-press-crease-trousers-black-1090941001/ De er veldig behagelige, og passer godt på kontor. Bruker de typisk med en singlet og en skjorte, en T-skjorte eller tynn genser. Har også noen chinos , men det er vanskeligere å finne noen som er gode i livet. Anonymkode: c9ae8...17e
AnonymBruker Skrevet 2. august #7 Skrevet 2. august Bruker stort sett bare kjoler. Men alle må gå inn i livet. Jeg har smal midje, store bryst, og alt fettet ligger på rumpe og lår. Anonymkode: 49008...254
AnonymBruker Skrevet 2. august #8 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har gått fra en bmi på 20-21 til en bmi på 26-37. Er i gang med å gå ned i vekt. Men fødselsdepresjon og kiloene sitter godt på. Lurer på hvordan jeg skal kle meg? Jeg skal begynne på jobb igjen etter nesten ett år hjemme i mammaperm. Har en veldig typisk kontor jobb, i kommunen. Anonymkode: c8ec4...c17 Uff 😣 Det skulle stå 26-27, ikke 37! Anonymkode: c8ec4...c17
AnonymBruker Skrevet 3. august #9 Skrevet 3. august Jeg har vært ca samme størrelse som deg. Jeg hadde absolutt ingen stilsans da, men har kanskje lært av mine feil 😅 Mitt beste tips er å tenke helhet i antrekket. F.eks ensfargede kjoler funker som regel bra. Men unngå fasongløse «sekkekjoler». Kjolelengde til rett under kneet er fint! Ville også unngått store mønster o.l, men bruk gjerne farger som kler deg. Anonymkode: fc553...99f
AnonymBruker Skrevet 3. august #10 Skrevet 3. august Jeg er høyere, BMI på 28 nå. Har hatt nedi 18. Klær meg i det samme som rundt bmi på 24-25, men bare større størrelse. Går mer i kjoler nå enn jeans pga endobelly. Anonymkode: 7c368...af3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå