Gå til innhold

Ny Mulberry veske - hvilken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal kjøpe meg en ny hverdagsveske og tenker meg en ny Mulberry.

Jeg står nå mellom (men åpne for forslag):

Den klassiske Mulberry Bayswayer sort:

https://www.mulberry.com/no/shop/women/classics/bayswater-black-brass-small-classic-grain

Eller Lily Chain tote i black Cherry:

https://www.mulberry.com/no/shop/women/bags/lily-chain-tote-black-cherry-small-classic-grain

Jeg synes nok Lily chain tote er finest, men det positive med Bayswater er at den er helt tett og kan brukes i regnvær. Chain tote lukkes kun med en flapp øverst. Kan og nevne t jeg har Batswater i fargen oak allerede, men den bruker jeg bare på sommeren.

Hva synes dere?

Anonymkode: f4ea5...151

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Bayswater er finest og mest klassisk, og gir en fin, men avslappet business-look til hverdags. Jeg kjøper selv ofte to ting i samme farge når jeg virkelig liker noe. Har kjøpt mange fine vesker oppigjennom som blir stående, fordi jeg har en favoritt form-messig som er mest praktisk. Da bruker jeg jo heller den, og det hadde vært fint med en i en annen farge. Så hvis du er glad i Bayswateren din og bruker den mye, ville jeg valgt den nå også. 

Anonymkode: 9f813...3d1

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Vanskelig valg. Nå er Bayswater litt tung å bære. Jeg kjenner ikke til den andre. Tror jeg ville godt for den første allikevel.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker best den øverste. Kjøp begge?

Anonymkode: 5db3a...0ff

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg synes Bayswater er finest og mest klassisk, og gir en fin, men avslappet business-look til hverdags. Jeg kjøper selv ofte to ting i samme farge når jeg virkelig liker noe. Har kjøpt mange fine vesker oppigjennom som blir stående, fordi jeg har en favoritt form-messig som er mest praktisk. Da bruker jeg jo heller den, og det hadde vært fint med en i en annen farge. Så hvis du er glad i Bayswateren din og bruker den mye, ville jeg valgt den nå også. 

Anonymkode: 9f813...3d1

Takk🌸 Enig, jeg har og en del vesker jeg ikke bruker fordi blir at jeg alltid velger en annen. Blant annet Islington - pen men ikke god å bære. Batswater vet jeg jo at jeg liker:-)

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her:-)
Veldig åpen for om dere har andre merker/modeller dere liker. Men YSL har jeg gitt opp, synes kvaliteten er fryktelig mye dårligere enn Mulberry. Mine to Sunset er fortsatt pene, men Loulou og Nikki ble raskt slitt i skinnet🫨

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker min Bayswater men ikke så mye at jeg ville hatt to.

Jeg ville sjekket norske Hippi Grace.

Anonymkode: 81878...341

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg elsker min Bayswater men ikke så mye at jeg ville hatt to.

Jeg ville sjekket norske Hippi Grace.

Anonymkode: 81878...341

Ser den:-) Men jeg bruker bare brunt om sommeren🙃 Så da hadde det blitt sort på høst/vinter og brunt når sommerkjolen kommer på☀️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg liker best den øverste. Kjøp begge?

Anonymkode: 5db3a...0ff

Blir kanskje begge på sikt:-) Ene nå og andre til jul kanskje.

Skrevet

Jeg ville valgt Bayswater, men den zippede varianten. Da får du mulighet til skulderrem og en variasjon fra den du har.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Londonjenta skrev (46 minutter siden):

Jeg ville valgt Bayswater, men den zippede varianten. Da får du mulighet til skulderrem og en variasjon fra den du har.

Takk🌸

AnonymBruker
Skrevet

Hadde kanskje valgt Lily Chain siden du alt har en Bayswater. Men hva med en Alexa?

Anonymkode: 58a95...c4c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mulberry har akkurat kommet med en ny bayswater modell, som heter 9 to 5. sikler litt på den som ny jobb/hverdagsveske

Anonymkode: ab258...734

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Veldig fine begge to, men ville valgt Bayswater. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har den sorte bayswater som jobbveske, og elsker den. Jeg likte ikke like godt den andre, men det er min smak. Jeg har derimot veldig lyst på en brun Alexa. Har du sett på den som et alternativ? Jeg har også Anthony, det er hverdagsveska mi. 

Anonymkode: 08c30...bec

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en muberry veske fra 2006, og har hatt den på én restaurerign, og den er altså så flott. Mulberry har også 10 års garanti! Det er det få andre som har. 

Du må tenke på hva du skal ha plass til, og hvordan du vil bære veska. Blir det ofte tung last bør du ha brede remer osv

Mulberry er kvalitet, og jeg har aldri opplved så god service. Hos Chanel som er typ nabobutikken, må jeg booke time eller stå i kø, til tross for at det ikke er noen kunder. Hos Mulberry er man alltid velkomme og de elsker å snakke om gamle modeller ❤️

Anonymkode: de58e...a31

Skrevet

Ryddet for latterliggjøring og svar til det. 

_popcorn_, adm

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har liten Bayswater. Kjøpte den i 2011. Jeg elsker den da. Har sikla i mange år på den store. Jeg har 5 stk Mulberry vesker. Elsker alle. To av dem har jeg kjøpt brukt. Like fin. Og modeller som man ikke får kjøpt ny. Jeg skal innom Mulberry no i høst. Da skal jeg kjøpe med en veske. Er flere jeg tenker på. Men jeg må få se dem og prøve dem først. Så får vi se på hvilken jeg går for. 

Anonymkode: 6846e...a3a

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Den første synes jeg! Uten tvil🙂

Anonymkode: 774c5...93a

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...