Gjest Shadowlyn Skrevet 24. mars 2006 #1 Skrevet 24. mars 2006 Top Model spoiler Altså de avslører ikke vinneren men synes fortsatt det er idiotisk av de å avsløre hva som skjer i episoden sånn som det her. Har sett flere artikler hvor de skriver om innholdet i episoder før den vises. Noen grunn til at de gjør det?
Gjest gjest1 Skrevet 24. mars 2006 #3 Skrevet 24. mars 2006 Kan ikke si at jeg sørger over at hun trekker seg.
Gjest Shadowlyn Skrevet 24. mars 2006 #4 Skrevet 24. mars 2006 Jo, jeg synes det er litt irriterende. Når det kommer til programmer som dette foretrekker jeg å se på uten å vite hva som skal skje eller hvem som går ut.
Gjest gjest1 Skrevet 24. mars 2006 #5 Skrevet 24. mars 2006 Helt enig med deg Pudding skin single, utrolig irriterende når blader og nettaviser skriver om ting som enda ikke har skjedd i serier/realityshow.
Gjest Frigg Skrevet 26. mars 2006 #7 Skrevet 26. mars 2006 Kanskje de bare prøver å markere seg. Altså i forhold til vg? Vg har jo vært sterk på å avsløre slutter før de ble vist på tv. Husker at de gjorde det med første eller var det andre sesong av Top Model USA, og de gjorde det med siste episode(ne) av Sex og Singelliv. Og i begynnelsen så advarte de heller ikke mot hva de presenterte i artiklene, så ufrivillig ble man presentert med slutten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå