Majer Skrevet 2. august #1 Skrevet 2. august Hva kan det skyldes? Begge er nå i august. Jeg trodde man betalte det samme hver mnd?
AnonymBruker Skrevet 2. august #2 Skrevet 2. august Logg på lånekassen å sjekk kanskje? Anonymkode: 44ead...56f 3 2
AnonymBruker Skrevet 2. august #3 Skrevet 2. august Økte avdra? Det står i betalingsplanen hvordan lånet skal nedbetales. Anonymkode: 5826b...0ac
Svartfugl Skrevet 2. august #4 Skrevet 2. august Majer skrev (25 minutter siden): Hva kan det skyldes? Begge er nå i august. Jeg trodde man betalte det samme hver mnd? Det høres ut som enten: Svindelforsøk fra noen som ikke er lånekassen eller en feil. Hva står det på regningene? 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #5 Skrevet 2. august Slutt på nedbetalingstiden? Anonymkode: 0679f...0af
AnonymBruker Skrevet 2. august #6 Skrevet 2. august Siden du hele tiden har betalt 5000,-, kan det kanskje være at du ikke har fulgt med på renteøkninger, og at du er på etterskudd med betalinger? At 5000 i måneden har vært for lite til å følge nedbetalingsplanen? Kanskje de er ekstra innbetalinger som LK krever for å komme ajour med nedbetalingsplanen? Anonymkode: c7e05...0f8 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #7 Skrevet 2. august Hva står det i nedbetalingsplanen din da? Anonymkode: 0d9a2...0e9 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #8 Skrevet 2. august Her må du bare ta kontakt med lånekassen og høre. Hele nedbetalingsplanen din ligger jo på lanekassen.no, så skal være enkelt å se hva du skal betale til enhver tid. Det gir ikke umiddelbart mening at du skal få slike plutselige, høyre regninger, så jeg ville kontaktet dem og hørt. Anonymkode: 3e6ca...4a9 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #9 Skrevet 2. august Betaler du via e-faktura eller avtalegiro? Anonymkode: e5bf6...c94
AnonymBruker Skrevet 3. august #10 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (På 2.8.2025 den 18.04): Betaler du via e-faktura eller avtalegiro? Anonymkode: e5bf6...c94 Skal det ha noe å si for nedbetalingen? Anonymkode: 335f3...4e2
AprilLudgate Skrevet 3. august #11 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skal det ha noe å si for nedbetalingen? Anonymkode: 335f3...4e2 Nei.
AnonymBruker Skrevet 3. august #12 Skrevet 3. august Fikk du sjekket opp i det? Anonymkode: 0bf02...0c5
AnonymBruker Skrevet 7. august #13 Skrevet 7. august Majer skrev (På 2.8.2025 den 13.08): Hva kan det skyldes? Begge er nå i august. Jeg trodde man betalte det samme hver mnd? Fant du ut av det? Anonymkode: 6e7bc...538 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå