Gå til innhold

Flere som blir ekstra «yr» i varmen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er et par midt i 40-årene, ingen barn. Har vært gift i 18 år. Gjennom året har vi sex 2-3 ganger i uka. Vi er slike som foretrekker kvalitet framfor kvantitet. Så selv om vi kanskje vil «litt» en onsdag, så venter vi kanskje til torsdag eller fredag for da vet vi det blir bedre nytelse for begge, om det er et par dager siden sist. Men på sommeren, og spesielt når det er varmt og ferie, så er lysten så sterk at vi ofte kan ha sex både morgen, middag og kveld. Det virker som det skjer noe når det er varmt, og spesielt når vi har ferie (midt i ferien nå, 2 uker igjen). Er det flere som opplever det sånn? Føler oss av og til litt unormale når venner (mine og hans separat) klager til meg og han om hvor slitne de er og hvor mye «tørke» det er. Kan det handle om at vi er frie og ikke har barn? Bare nysgjerrig i sommervarmen… 

Anonymkode: c9c08...ea2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For oss er det stikk motsatt. Vi er samme aldersspenn som dere og har vært sammen i mange år.

Sommeren er den tiden på året vi har klart minst sex. Tror vi har hatt sex en eller to ganger i hele sommer 😊

Varme er skikkelig drepende for lysten vår. Og på ferieturer er sex helt uaktuelt da vi er alt for tett på barna hele tiden, i tillegg til evt varmen som er drepende.

Anonymkode: 56876...2c8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

For oss er det stikk motsatt. Vi er samme aldersspenn som dere og har vært sammen i mange år.

Sommeren er den tiden på året vi har klart minst sex. Tror vi har hatt sex en eller to ganger i hele sommer 😊

Varme er skikkelig drepende for lysten vår. Og på ferieturer er sex helt uaktuelt da vi er alt for tett på barna hele tiden, i tillegg til evt varmen som er drepende.

Anonymkode: 56876...2c8

Men da er kanskje barna del av årsaken, slik som noen av våre venner med barn «klager» over? For oss uten barn har vi jo ingen å hensynta, annet enn oss selv. Tviler på at jeg ville vært så avslappet i ferien om jeg hadde ansvar for barn, som sikkert ville stjålet både all energi og privatliv 😅

Anonymkode: c9c08...ea2

AnonymBruker
Skrevet

Vi er motsatt. Ingen barn. Samme aldersgruppe. Sex er tiltak og det er uansett altfor varmt til at det blir godt. Blir heller bare tungt og "svettete". 

Anonymkode: 9db27...f69

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

blir alltid ekstra tent når jeg er i syden. kvinne 43.

Anonymkode: 93593...c4f

• Liker 2
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får mer lyst når det ikke er så veldig varmt. 

Anonymkode: 52c96...e4a

AnonymBruker
Skrevet

Vi får også mindre lyst når det er varmt. Er daff, tiltaksløs og svett. Sex frister lite. Har ikke barn.

Anonymkode: 985ba...d43

Skrevet

Jeg tåler varme dårlig, så blir ikke sex på oss på det varmeste nei. Våren og høsten derimot! :D

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.8.2025 den 16.25):

blir alltid ekstra tent når jeg er i syden. kvinne 43.

Anonymkode: 93593...c4f

Det er nok for det at i syden kan en fort bli litt ordblind...

Å tro at en er i

SYNDEN....

Skratter å ler......

Mvh.

M@ster.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Yr og kåt hele året jeg. Men siden jeg tåler varmen litt dårlig, så er jeg nok mer på da det ikke er så varmt. Men hvis jeg hadde kjæreste, så skulle han nok fått kjørt seg ja. Jeg tenker daglig på pikk, men jeg vil ikke ligge med hvem som helst, jeg trenger følelser. Men hvis jeg en dag finner den rette; så er det MYE som skal ut. Jeg vil gjerne føle meg begjært, beglodd, befølt og elsket av han. Jeg vil også at han skal ta for seg av meg, signalisere at han vil. Hvis vi begge to vil, så er jeg åpen for at han kan kaste meg ned i senga, rive av meg klærne og knulle meg til han ser stjerner. 

Anonymkode: 1bda2...047

AnonymBruker
Skrevet

min samboer og jeg er også ekstra kåte på sommeren. lite eller ingen klær i kveldssola med noe godt i glasset gjør noe med oss hvert fall. skjedde flere ganger at vi måtte ha oss litt ute på verandaen litt utpå kveldingen. 

vi har ingen naboer på flere hundre meter så ingen kan verken se eller høre oss 🥰

Anonymkode: 6be7e...03b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...