AnonymBruker Skrevet i går, 10:43 #1 Skrevet i går, 10:43 Noen som kaster opp etter å ha tatt xonvea? Hvis jeg tar de på tom mage kaster jeg opp med en gang. Noen andre som har samme erfaring? Anonymkode: 88198...d50
AnonymBruker Skrevet i går, 11:08 #2 Skrevet i går, 11:08 Ja jeg hadde alvorlig svangerskaps kvalme så noen ganger gikk den rett opp. Måtte ta den så fort jeg lukka opp øya og ligge stille så lenge jeg klarte. Eventuelt ta den med noe kjeks eller noe du klarer å holde nede. Juice eller hva enn. Vann kastet jeg opp av. Burde vært stikkpiller spør du meg. Når problemet er at alt kommer opp Anonymkode: 288db...8e8 1
AnonymBruker Skrevet i går, 15:46 #3 Skrevet i går, 15:46 Har ikke effekt av xonvea, kaster opp uansett🤷🏻♀️ Anonymkode: 8d4ca...701
AnonymBruker Skrevet i går, 15:52 #4 Skrevet i går, 15:52 Da tåler du det ikke. Anonymkode: 45b72...9dd
AnonymBruker Skrevet i går, 21:12 #5 Skrevet i går, 21:12 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Da tåler du det ikke. Anonymkode: 45b72...9dd Hun tåler tabletten selv om hun kaste den opp. Man kaster jo opp alt, da tåler man ikke vann eller mat heller da. Anonymkode: 288db...8e8 1 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Da tåler du det ikke. Anonymkode: 45b72...9dd Som ab8e8 sier, jeg tåler tabletten fint, det er å være gravid jeg ikke tåler. Spyr opp alle måltid, og stortsett alt jeg drikker. Klarer en slurk vann her og der, men alt annet kommer i retur etter 5-30 minutter. Anonymkode: 8d4ca...701
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #7 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Som ab8e8 sier, jeg tåler tabletten fint, det er å være gravid jeg ikke tåler. Spyr opp alle måltid, og stortsett alt jeg drikker. Klarer en slurk vann her og der, men alt annet kommer i retur etter 5-30 minutter. Anonymkode: 8d4ca...701 Mitt beste råd er å få intravenøst på sykehuset siden du er såpass dårlig. Jeg måtte gjøre det og ble innlagt. Det er verken bra for deg eller fosteret hvis du er veldig dehydrert. Jeg ringte direkte sykehuset selv men mulig du må gjennom fastlegen. Forklar situasjonen, si at Xoneva kommer i retur som alt annet Anonymkode: 288db...8e8 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Mitt beste råd er å få intravenøst på sykehuset siden du er såpass dårlig. Jeg måtte gjøre det og ble innlagt. Det er verken bra for deg eller fosteret hvis du er veldig dehydrert. Jeg ringte direkte sykehuset selv men mulig du må gjennom fastlegen. Forklar situasjonen, si at Xoneva kommer i retur som alt annet Anonymkode: 288db...8e8 Takk, kanskje jeg må gjøre det. Det sitter så langt inne å be om hjelp, for jeg vil jo ikke være til bry. I dag (kl 11:30) har jeg hittil kastet opp x6, og føler meg helt ødelagt. Så tenker jeg sånn "men det er jo folk som har det verre", og tør ikke ringe likevel. Er ikke engang blitt sykemeldt, for jeg vil jo ikke være en "sånn" gravid som klager. Anonymkode: 8d4ca...701
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk, kanskje jeg må gjøre det. Det sitter så langt inne å be om hjelp, for jeg vil jo ikke være til bry. I dag (kl 11:30) har jeg hittil kastet opp x6, og føler meg helt ødelagt. Så tenker jeg sånn "men det er jo folk som har det verre", og tør ikke ringe likevel. Er ikke engang blitt sykemeldt, for jeg vil jo ikke være en "sånn" gravid som klager. Anonymkode: 8d4ca...701 Forstår at det sitter langt inne men hvis du snur perspektivet litt og heller tenker at du gjør det for den lille. Du har jo alvorlig svangerskaps kvalme og da skal du ha lav terskel fra å ringe inn og be om hjelp. Jeg opplevde at de tok de svært alvorlig og ba meg komme med en gang. Det er ikke normalt å være så dårlig og det er heller ikke slik at du skal hale deg gjennom det. Tenk på tiden fremover. Du har mange mange mnd igjen og du kommer til å bli totalt mørbanket om du ikke får hjelp nå. De er der for å hjelpe deg, husk det❤️ Anonymkode: 288db...8e8 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #10 Skrevet 11 timer siden Har gått på pillene ca 14 dager nå. Og først etter 10 dager begynte de ha effekt. Har gått fra å spy 20 ganger i døgnet ned i 2-4. Er dødskvalm hele tiden og sykmeldt. Ts, sykmeld deg. Dette er ikke tiden å være flink pike. Tenk på BARNET og deg selv. Det er en så liten prosent av et liv i fullt arbeid det spiller ingen rolle om du er borte fra jobben nå ♥️♥️ Anonymkode: 4f5e7...f9c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå