AnonymBruker Skrevet 2. august #1 Skrevet 2. august Selger var verifisert og hadde bare positive omtaler så jeg stolte på ham. Kjøpte vare til 32.000 som viser seg å være falsk og ikke noe verdt. Hva kan en gjøre? Han svarer selvfølgelig ikke på meldinger lenger. Anonymkode: dd1f7...a5a
AnonymBruker Skrevet 2. august #3 Skrevet 2. august Anmelde til politiet. Selv om den skulle henlegges. Får en person mange nok anmeldelser blir det slutt på svindelen etter hvert. Skjer det ikke noe så bare fortsetter de å svindle folk.. Anonymkode: 18b3a...6b3 7 3
AnonymBruker Skrevet 2. august #4 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Selger var verifisert og hadde bare positive omtaler så jeg stolte på ham. Kjøpte vare til 32.000 som viser seg å være falsk og ikke noe verdt. Hva kan en gjøre? Han svarer selvfølgelig ikke på meldinger lenger. Anonymkode: dd1f7...a5a Rapporter til finn.no og anmeld til politiet. Om ikke du får tilbake pengene dine, så kan du i hvertfall være med og forhindre at vedkommende fortsetter å svindle. Anonymkode: c1651...0c7 6
AnonymBruker Skrevet 2. august #5 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Selger var verifisert og hadde bare positive omtaler så jeg stolte på ham. Kjøpte vare til 32.000 som viser seg å være falsk og ikke noe verdt. Hva kan en gjøre? Han svarer selvfølgelig ikke på meldinger lenger. Anonymkode: dd1f7...a5a Gi beskjed til Finn med en gang og meld til politiet. Har nok flere ting Anonymkode: 517ea...7e4 4
AnonymBruker Skrevet 2. august #6 Skrevet 2. august For å stille min nysgjerrighet: Hva slags gjenstand var dette? Veske? Klokke? Anonymkode: efa75...aac 5
AnonymBruker Skrevet 2. august #7 Skrevet 2. august Hvorfor kjøper du så dyre varer av en ukjent person på Finn? Anonymkode: c57fd...9e6 1
Kålrota Skrevet 2. august #8 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor kjøper du så dyre varer av en ukjent person på Finn? Anonymkode: c57fd...9e6 Folk kjøper jo båter og biler på Finn, så det er ikke veldig uvanlig. 4
newman01 Skrevet 2. august #9 Skrevet 2. august Kålrota skrev (36 minutter siden): Folk kjøper jo båter og biler på Finn, så det er ikke veldig uvanlig. Litt vanskelig å kjøpe en falsk båt. Og kjøper man en bil er det ganske vanlig med en NAF-test for teknisk dokumentasjon. Å kjøpe en veske til 32k uten dokumentasjon eller nøye kontroll er idioti 5 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #10 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (1 time siden): For å stille min nysgjerrighet: Hva slags gjenstand var dette? Veske? Klokke? Anonymkode: efa75...aac Vil tippe klokke, smykke eller veske Anonymkode: a7c99...5d0
AnonymBruker Skrevet 3. august #11 Skrevet 3. august Blitt svindlet selv på finn et par ganger. Glem finn. De løfterike ikke en finger!! Som forventet når markedsplassen er gratis. Anonymkode: c8442...ce9
AnonymBruker Skrevet 3. august #14 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvorfor kjøper du så dyre varer av en ukjent person på Finn? Anonymkode: c57fd...9e6 Mange gjør da det hver eneste dag. Jeg solgte nylig en ting for 36000kr på finn, ikke noe svindel eller tull, bare et helt vanlig salg. I mitt tilfelle har jeg nylig solgt mye dyrt fordi jeg har ryddet et dødsbo der avdøde var interessert i samlegjenstander hverken jeg eller andre i familien er interessert i, da er finn plassen. Anonymkode: ea398...147 2
AnonymBruker Skrevet 3. august #15 Skrevet 3. august Men når vedkommende står som finn-bruker og med bank-id gjenkjenning, dessuten 7 vurderinger på 10, så skulle en tro det var en person det gikk an å identifisere? Eller stole på? Det rare er at jeg har kjøpt en vare til av ham til samme pris, og der var det ekte vare, bare en dag tidligere? Anonymkode: dd1f7...a5a
newman01 Skrevet 3. august #16 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Men når vedkommende står som finn-bruker og med bank-id gjenkjenning, dessuten 7 vurderinger på 10, så skulle en tro det var en person det gikk an å identifisere? Eller stole på? Det rare er at jeg har kjøpt en vare til av ham til samme pris, og der var det ekte vare, bare en dag tidligere? Anonymkode: dd1f7...a5a Hvor mange av samme gjenstand trenger du egentlig?
AnonymBruker Skrevet 3. august #17 Skrevet 3. august newman01 skrev (1 time siden): Hvor mange av samme gjenstand trenger du egentlig? Var kun disse to, ikke noe mer nei. Anonymkode: dd1f7...a5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå