Gå til innhold

Creamy cheesy noodles!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fått så sykt dilla på nudler med kremost! Blander smør og kremost i en stekepanne, tilsette nudel pulveret som følger med ferdignudler og en klatt med sterk sriracha saus, blande alt sammen også tilsette ferdigkokte nudler, også litt vårløk på toppen, Supergodt:sikle: Noen flere som har prøvd det? Tror det var en trend på Tiktok for ikke så veldig lenge siden. Synd at nudler ikke er så supersunt da, får prøve å begrense meg til 1-2 ganger i uken:)

Anonymkode: d4063...d67

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke prøvd det, men høres godt ut det.

Nudler er kanskje ikke så sunt, men trenger ikke være mindre sunt enn alt annet av hvetegreier som finner veien til middagsbordet. Blander man i litt kylling og andre grønnsaker i og lager en slags nudelsalat så blir det et mer fullverdig måltid og ikke bare tomme hvetekalorier.

Anonymkode: a9778...5a2

Skrevet

Har prøvd og hadde god troa på det, men så var det bare kvalmende😅

AnonymBruker
Skrevet

Æsj, det er forferdelig. Det er godt i vanlig pasta da.

Anonymkode: 3f857...fd6

Skrevet (endret)

Det er enda bedre med Samyang Buldak nudler, å bruke den sterke sausen i de pakkene i stedet for sriracha. Det er så sinnsykt digg 🤤

Endret av Disney Adult
AnonymBruker
Skrevet
Disney Adult skrev (2 minutter siden):

Det er enda bedre med Samyang Buldak nudler, å bruke den sterke sausen i de pakkene i stedet for sriracha. Det er så sinnsykt digg 🤤

Enig. De er dritgode!  Men må være rosa pakke for min del iallefall 😄

Anonymkode: aa6ea...c41

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke prøvd med kremost, men det er godt med seterrømme oppi nudlene. :) 

Anonymkode: 146f8...51f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...