AnonymBruker Skrevet 2. august #1 Skrevet 2. august Hvis man sovner bak rattet og havner utfor veien? Og også tilsvarende om man sovner og treffer et annet kjøretøy? Anonymkode: 72423...5de
AnonymBruker Skrevet 2. august #2 Skrevet 2. august For alltid forhåpentligvis. Hvordan er det mulig å sovne bak rattet? Anonymkode: 84858...4d1
AnonymBruker Skrevet 2. august #3 Skrevet 2. august Det vanlige er vel 6 måneder om det f.eks er utforkjøring og vil tro det vil ha litt å si om det var mye eller lite trafikk. Om det f.eks er på motorvei midt i rushet så øker jo det alvorlighetsgraden fordi man setter andre i stor fare. Om det er på en landevei midt på natta så er det fortsatt alvorlig, men ikke på samme måte. Anonymkode: 13759...e08
AnonymBruker Skrevet 2. august #4 Skrevet 2. august En jeg kjenner mistet lappen i minst seks måneder, om ikke mer. Anonymkode: 3b8c7...5da
AnonymBruker Skrevet 2. august #5 Skrevet 2. august Naboen min mistet lappen i 6 mnd da han sovnet bak rattet. Han hadde bare hatt lappen i et par-tre måneder, men aner ikke om det hadde noe å si for straffen. Anonymkode: f3b89...a81
AnonymBruker Skrevet 2. august #6 Skrevet 2. august Vanligvis 6 - 24 måneder. Straffen vurderes etter skadeomfanget og skadepotensiale. Anonymkode: d499a...c8c
AnonymBruker Skrevet 3. august #7 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvordan er det mulig å sovne bak rattet? Anonymkode: 84858...4d1 Etter hva jeg har hørt så har så og si alle yrkessjåfører sovnet bak rattet en eller flere ganger. Anonymkode: f201f...54a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå