AnonymBruker Skrevet 2. august #1 Skrevet 2. august Jeg skal kjøpe en del nye baseplagg til jobb/hverdag som jeg kan bruke utover høsten. Ønsker t-skjorter i god kvalitet som ser finne ut under blazer. Og tynne gensere med høy hals. Har noen forslag? Har prøvd blant annet Julie Josephine, men disse var både dårlige og altfor dyre ift kavlitet. Anonymkode: e2d12...8ee
AnonymBruker Skrevet 2. august #3 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Ikke sats på blazer. Anonymkode: 64c8f...688 Hvorfor sier du det? Anonymkode: e2d12...8ee
AnonymBruker Skrevet 2. august #4 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ikke sats på blazer. Anonymkode: 64c8f...688 Blazer er jo fint, hvorfor skal man ikke satse på det? Anonymkode: 7713f...d4c 2
AnonymBruker Skrevet 2. august #5 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ikke sats på blazer. Anonymkode: 64c8f...688 For noe tull, i veldig mange jobber er blazer et stilsikkert og passende baseplagg. Men du jobber kanskje i skogen eller på sjøen selv, og der vil du ikke satse på blazer? Det forstår jeg i så fall godt. Anonymkode: 55918...c10 1
Shopgirl2014 Skrevet 2. august #6 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg skal kjøpe en del nye baseplagg til jobb/hverdag som jeg kan bruke utover høsten. Ønsker t-skjorter i god kvalitet som ser finne ut under blazer. Og tynne gensere med høy hals. Har noen forslag? Har prøvd blant annet Julie Josephine, men disse var både dårlige og altfor dyre ift kavlitet. Anonymkode: e2d12...8ee COS har mye fint. https://www.cos.com/en-no/women
AnonymBruker Skrevet 3. august #7 Skrevet 3. august Jeg sverger til cos for basisplagg. Anonymkode: 7c625...cc4
AnonymBruker Skrevet 3. august #8 Skrevet 3. august Tiger of Sweden har mye fint - jeg har flere etuikjoler herfra. Massimo Dutti. Ralph Lauren. Samsøe. COS. Filippa K. Michael Kors. Om du er i Oslo anbefaler jeg deg å ta runden - Bogstadveien, Høyer, Steen og Strøm. Eller enda bedre; London, København eller Stockholm. Anonymkode: 9f493...28f 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #9 Skrevet 10. august Jeg liker tynne ull t-skjorter til jobb om vinteren. Kjøper fra mange ulike butikker da det varierer hva slags utvalg de har men antar det vil komme noe lignende i disse 2 butikkene. H&M har pleid å ha noen i premium quality som har fungert godt. Arket har også hatt noen 2 sesonger på rad som jeg har vært fornøyd med. Anonymkode: 5c3f7...a65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå