Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt nytt man gjør er unaturlig. Helt vanlig å "bomme" litt. Kos dere med å finne ut sammen hvor leia ligger. Men dere må si det på den dialekten dere prater. Bare gjør det, gjør det, gjennomfør det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg finner frem cupido også leser jeg erotiske noveller høyt. Gjerne med Skomakergata-stemme. 

Anonymkode: 3090b...4e1

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.8.2025 den 20.24):

«ååå så deilig å kjenne deg inni meg» «du får ikke lov å komme før jeg bestemmer» «jeg vil at du skal sprute langt oppi meg» 

dette klarer du!!

Anonymkode: 3bc25...d3b

Bra 

AnonymBruker
Skrevet
Tennplugg skrev (På 10.8.2025 den 12.43):

Dirty talk krydrer stunden. Blir tent av at han kaller meg "skitne" ting, som den lille tøsa/hora si, som han skal straffeknulle etc. Vi har også en annen kinky variant, som er avtalt oss imellom. Dersom han sier "nå skal jeg (faen meg) fylle fitta di, sprute den full til randen" så kommer vi gjerne samtidig, hardt og intenst. Men dersom han i stedet spør "kan jeg fylle/sprute i fitta di?" så er svaret (nesten alltid) fra meg "nei, du får ikke lov å fylle meg, det er kun (den unge) elskeren (evt. oksen/Bullen) som får lov til det, du skal slikke den ren etter at han har fylt meg". Da kommer han gjerne raskt, utenfor vel og merke 😈

Dette er bra! Vanlig dirty talk blir for kjedelig. Hos oss går det også for det meste i å snakke om for en hore hun er og hvor glad hun er i kuk, hvem hun har lyst å knulle, hvem hun har knulla, hvor hardt hun kom på den forrige store kuken som tok henne osv.

Anonymkode: 7cfdf...82c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...