AnonymBruker Skrevet 2. august #1 Skrevet 2. august Hvordan har dere det etter ferien? Her står det så utrolig dårlig til. Anonymkode: 65ae3...4cc 2
AnonymBruker Skrevet 2. august #2 Skrevet 2. august Hva er dårlig med forholdet ditt? Kan dere ikke gå fra hverandre om det ikke fungerer? Jeg gikk fra min eksmann for 6 år siden og det er det beste jeg noensinne har gjort. Anonymkode: 7010c...6e3 2
AnonymBruker Skrevet 2. august #3 Skrevet 2. august Takk som spør, det går helt på tryne for å være ærlig. Jeg har aldri vært så nærme dørterskelen som nå.. Anonymkode: f39d1...756 2
AnonymBruker Skrevet 2. august #4 Skrevet 2. august Da er det vel en ting som gjelder, da..? Kommunikasjon, parterapi hvis dere har barn? Eller bryte. Livet går videre etter hvert. Anonymkode: dae15...439 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #5 Skrevet 2. august Ja. Her har ikke parforholdet funket på en god stund. Men pga barna har vi valgt å prøve litt til. Men med sommeren & ferietiden merker man at det skranter sikkerlig & hverdagen kan ikke komme fort nok. Anonymkode: bc803...94a 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #6 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Takk som spør, det går helt på tryne for å være ærlig. Jeg har aldri vært så nærme dørterskelen som nå.. Anonymkode: f39d1...756 Hva er det som gjør at det ikke er bra? Anonymkode: 8b683...b5f
AnonymBruker Skrevet 2. august #7 Skrevet 2. august Jeg er ikke i et dårlig forhold, men en av mine beste venner er det, og gjett om vi har snakket mye om dette. Han har en utrolig krevende jobb med mange reisedøgn, så hjemmelivet er nok ikke det viktigste sånn sett, når begge er i full jobb. Det er et sted å sove, spise, vaske sokkene, ha samarbeid om å drive Familien AS osv. Det funker som et sted å komme hjem til når jobben egentlig er kone nummer en. Men det er altså påtagelig, at etter hver ferie snakker de om skilsmisse, og så er det glemt når kjøret begynner på høsten igjen. Nå skal han førtidspensjonere seg, og jeg lurer på hvordan det skal gå - eller jeg lurer ikke, jeg kan sette penger på at det "endelig" blir skilsmisse. Det er jo det som er fremtiden til de fleste, at begge er hjemme uten jobb og med barn som har flyttet ut. Om forholdet knapt overlever sommerferien, hvordan skal det overleve pensjonisttilværelsen. Anonymkode: 47ef6...cc8 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #8 Skrevet 2. august Ja, og ferien er ofte en bekreftelse på hvor dårlig det står til. Anonymkode: 0eede...a00 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #9 Skrevet 2. august August er høysesong for skilsmisser. Folk takler ikke å være sammen som familie i flere uker. Gi det litt tid, og se om det kanskje blir bedre når hverdagen kommer for fullt. Og selvsagt, prat med din partner og spør om det virkelig er meningen at dere skal ha det sånn. Alle i husstanden har et ansvar for å holde en hyggelig tone. Anonymkode: 4e0a5...505 1
Diry72 Skrevet 2. august #10 Skrevet 2. august Jepp. Her er det best å holde kjeft, for vi blir ikke enige uansett. Men pga økonomi så får vi ikke flyttet fra hverandre...
AnonymBruker Skrevet 2. august #11 Skrevet 2. august Diry72 skrev (10 minutter siden): Jepp. Her er det best å holde kjeft, for vi blir ikke enige uansett. Men pga økonomi så får vi ikke flyttet fra hverandre... Økonomi er ingen unnskyldning. Sett ned standarden til minimum en stund. Jeg hadde 1 koffert og sov på en sofa hos en venninne i flere mnd før jeg fant en plass å bo. Barnet var heldigvis flyttet på hybel mens det pågikk. Enslige, aleneforeldre, arbeidsledige, eldre og uføre klarer seg fint, så hvorfor skal ikke du ? Anonymkode: 0ac19...dce 2
AnonymBruker Skrevet 2. august #12 Skrevet 2. august Diry72 skrev (1 time siden): Jepp. Her er det best å holde kjeft, for vi blir ikke enige uansett. Men pga økonomi så får vi ikke flyttet fra hverandre... Du vet at Nav har nødboliger til folk? Alle har krav på tak over hodet!! Anonymkode: 938bb...8eb
Strigiformes Skrevet 2. august #13 Skrevet 2. august Diry72 skrev (1 time siden): Jepp. Her er det best å holde kjeft, for vi blir ikke enige uansett. Men pga økonomi så får vi ikke flyttet fra hverandre... Å være i et forhold som ikke er bra for deg kan være skadelig helsemessig... 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #14 Skrevet 2. august Strigiformes skrev (1 minutt siden): Å være i et forhold som ikke er bra for deg kan være skadelig helsemessig... Enig! Med mindre man har en personlighetsforstyrrelse og ikke bryr deg om ekte kjærlighet og kun vil holde på den perfekte fasaden Anonymkode: cfc7d...ecb
Strigiformes Skrevet 2. august #15 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enig! Med mindre man har en personlighetsforstyrrelse og ikke bryr deg om ekte kjærlighet og kun vil holde på den perfekte fasaden Anonymkode: cfc7d...ecb Jeg vil påstå det er skadelig uansett...
Diry72 Skrevet 2. august #16 Skrevet 2. august (endret) AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Du vet at Nav har nødboliger til folk? Alle har krav på tak over hodet!! Anonymkode: 938bb...8eb Nødbolig i Oslo. Nei, orker ikke bo i et kott. Er dessuten mann. Ja, det tærer på å bo sammen med noen når det hverken er kjærlighet eller nærhet. Prøver å holde det gåent med hobbier. Kan vel takke meg selv litt for det, men vi er så forskjellige. Nå er det ikke slik at jeg ikke gjør mine plikter hjemme, slik menn har for vane å gjøre. Og ja, det er ikke helsefremmende Endret 2. august av Diry72 Ekstra info
AnonymBruker Skrevet 2. august #17 Skrevet 2. august Nei. Jeg vet ikke. Synes ikke det gikk som det skulle.. han har vært kald, jeg har gitt alt. Det gjør vondt og det hsr vært lite avslapning. Mer på tå hev for å ikke tråkke for feil. Tror han staffer meg for at jeg er deprimert og at det drar ham ned. Ødlegger morroa. Ingen grunn til skilsmisse. Vi var bare på et dårlig sted når vi gikk inn i ferie.. jobb igjen på mandag, blir godt å ikke se ham på ei uke, tbh. Anonymkode: 8a8dc...5d1 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #19 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Takk som spør, det går helt på tryne for å være ærlig. Jeg har aldri vært så nærme dørterskelen som nå.. Anonymkode: f39d1...756 Kanskje du er mannen min. Lol, han sendte meg akkurat 30 seconds to mars med The Kill. Omg. Orker ikke. Anonymkode: 8a8dc...5d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå