Gå til innhold

Sensitive bryster

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Datet en 20 år yngre jente i ca 6 mnd. Hun fikk orgasme av at jeg masserte / knadde brystene hennes, hvor vanlig er det?

Hun var forøvrig også veldig lett for å få orgasme ved anal penetrering, stimulering av G -punkt og oral-sex 

Anonymkode: 58601...450

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Datet en 20 år yngre jente i ca 6 mnd. Hun fikk orgasme av at jeg masserte / knadde brystene hennes, hvor vanlig er det?

Hun var forøvrig også veldig lett for å få orgasme ved anal penetrering, stimulering av G -punkt og oral-sex 

Høres ut som en sunn og frisk kvinne som har stor glede av sex. En stjerne blant mange grå skyer?

Anonymkode: 4bbfa...df6

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hvor vanlig det er, men har hørt både menn og kvinner fortelle at de kan få orgasme av det. 

Anonymkode: b702a...234

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Høres ut som en sunn og frisk kvinne som har stor glede av sex. En stjerne blant mange grå skyer?

Bortsett fra at hun var ganske uerfaren og ikke ville så veldig mye annet enn vaniljesex. Så ble lei etterhvert. Men det var moro så lenge det varte

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Bortsett fra at hun var ganske uerfaren og ikke ville så veldig mye annet enn vaniljesex. Så ble lei etterhvert. Men det var moro så lenge det varte

Ditt tap.

Uerfaren, men med det utgangspunktet, å ha en sunn respons på ulik seksuell stimuli, er gull. Håper hun finner en mann som er der seksuelt for henne, og ikke bare seg selv. 

Behovet ditt for mer gir hint om tomhet. Lykke til med det. Når du treffer din likesinnede, nyt tomsomheten i jakten på å fylle opp tomrommet, før det kommer mellom dere. For det gjør det. 

Viter.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ditt tap.

Uerfaren, men med det utgangspunktet, å ha en sunn respons på ulik seksuell stimuli, er gull. Håper hun finner en mann som er der seksuelt for henne, og ikke bare seg selv. 

Behovet ditt for mer gir hint om tomhet. Lykke til med det. Når du treffer din likesinnede, nyt tomsomheten i jakten på å fylle opp tomrommet, før det kommer mellom dere. For det gjør det. 

Viter.

Det var andre grunner til at det ble slutt, hadde ingenting med sexen å gjøre

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan komme av å bli slikket og sugd på puppene, men da må det jobbes lenge. Men det hjelper meg til å komme generellt. Veldig 

Anonymkode: b8632...ac9

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg kan komme av å bli slikket og sugd på puppene, men da må det jobbes lenge. Men det hjelper meg til å komme generellt. Veldig 

Anonymkode: b8632...ac9

Puppe/- navle-orgasme, eller alle orgasmer er i grunn et samarbeid prosjekt..
Kvinnen og mannen må gjøre det positivt mulig, for at orgasmen lures ut av kroppen. Orgasmen er en belønning, så den er avhengig av positiv behandling. Et lite "feilskjær" og orgasmen nekter å komme ut🫡

Hvis du får orgasme av det, er det mentale på plass.. da følger du "Orgasmeloven"👏

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (23 minutter siden):

Kvinnen og mannen må gjøre det positivt mulig, for at orgasmen lures ut av kroppen. Orgasmen er en belønning, så den er avhengig av positiv behandling. Et lite "feilskjær" og orgasmen nekter å komme ut🫡

Hvis du får orgasme av det, er det mentale på plass.. da følger du "Orgasmeloven"👏

Må få lest Orgasmeloven. 
Men hvor får jeg kjøpt den? Ark har den ikke. 
Ikke biblioteket heller. 
Finnes denne boken eller kompendiet du har skrevet?

Anonymkode: af48d...4bf

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (6 timer siden):

Bamseklemmer Sand. Jordbær og champis? Trodde det å klemme trær var den store greia?

Orgasmeloven ble godkjent av Stortinget? Finner den ikke på lovdata.no.

🤡

Skrevet

Ja har opplevd bryst orgasme på kvinne. Kun ei. Mye god kos. Jeg var den første hun hadde fått det med. Det var deilig opplevelser. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Må få lest Orgasmeloven. 
Men hvor får jeg kjøpt den? Ark har den ikke. 
Ikke biblioteket heller. 
Finnes denne boken eller kompendiet du har skrevet?

Anonymkode: af48d...4bf

"Orgasme forståelsen" er overskriften på det jeg skriver om, men den er ikke komplett skrevet for utgivelse enda.
Stoffet i heftet er hentet fra mange års erfaring, og inneholder en biologisk forklaring på orgasmen. Det er dokumentert fra kilder og forskning. Jeg har også god kontakt med flere kjent sexologer, som gjerne vil bekrefte og godkjenne innholdet. 

"Orgasme forståelsen" i korte trekk forklarer.. hva som må ligge til rette for å oppnå orgasme, og hva som gjøres galt.
8 forskjellige typer orgasme er tatt med, med god forklaring og tips for å oppnå dem.
Men også ei forklaring av hormoner, erogene soner, sexlyst, muskler, ereksjon, blodsirkulasjon, mental, fysisk etc. Og tips om trening som øker nytelsen og muligheten til orgasmer.

Orgasme er veldig skjør, men egentlig ikke et problem.. Det er mennesker som kludrer den til og forhindrer orgasmen, så dette hefte vil hjelpe de som sliter. Vanligvis ikke noe galt med mennesker da, men kunnskapen gjør orgasmen mye lettere.  

Bonusen av alle typer orgasmer er jo glede og lykke, for at du får det til.. derfor gir orgasmen deg alltid belønning, fordi du følger "Orgasmeloven" og er snill med deg selv.
Altså.. å følge "Orgasmeloven" er bare et begrep, at du forstår innholdet i "Orgasme forståelsen"🫡❣️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...