Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.8.2025 den 1.42):

Hvor mye fikk dere i startlån? Hvor mye betaler du pr mnd? Hva slags inntekt har du? Hvor mye inntekt har du i måneden? 

Anonymkode: b9f0d...1de

Lurer litt på hvorfor du spør? Er jo mange ting som spiller inn. Blant annet rente på tidspunktet lånet blir utbetalt og hvor lang nedbetalingstid som blir satt. I tillegg vil det ha litt å si om søkeren har barn. Jeg for min del har litt over 40000,- i inntekt + barnetrygd. Fikk innvilget lån på ca 2,4 med 40 års nedbetalingstid. Har to barn under 18 år.

Anonymkode: d5a94...5bc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

3,2 mill i lån. Kjøpte bolig til 3,5 millioner. Alenemor med 2 stk. Hadde skyhøyt studielån etter en 3-årig bachelorgrad + en 5-årig mastergrad innenfor et annet felt, så jeg fikk ikke lån i vanlig bank. Kjøpte for 2 år siden. Tror jeg hadde 580 000 i lønn eller noe på den tiden. Har steget til 660 000 nå. 

Anonymkode: 9f9c5...fda

AnonymBruker
Skrevet

480 000 i inntekt. Null barnetrygd eller barnebidrag, 1 barn 50%. Ufør. Fikk 1 500 000 i lån. Holdt ikke til en 3 roms for å si det sånn… 

Anonymkode: 4bf0d...fe9

AnonymBruker
Skrevet
Anonymeeee skrev (12 timer siden):

Gjelder det samlet inntekt på 540 000 osv. eller hver for dere? Tok dere opp startlån sammen? Siterer meg selv, fordi jeg tror at jeg må ha misforstått. 

Hvis det var meg du lurte på så har vi tilsammen 1.2 mill i året. Jeg er ufør. Ektefelle i jobb. Fikk startlån.sammen.

Anonymkode: 01054...917

AnonymBruker
Skrevet

Ufør. Et barn med spesielle behov.

43K utbetalt med diverse bidrag og stønader.

1 mill i EK.

Fikk innvilget 3.2M i lån med 50 års løpetid. 13.500 i mnd.

Fikk tilskudd på 1.5M.

Oslo.

Anonymkode: b15fc...279

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...