AnonymBruker Skrevet 1. august #1 Skrevet 1. august Har googlet og det står at det ikke kun er fôr studenter men er det kun for yngre folk? Jeg er godt opp i 40-årene men elsker Cezinando. 😂 Har noen av dere vært der? Anonymkode: 49fca...f39
AnonymBruker Skrevet 1. august #2 Skrevet 1. august Konsert er konsert, men Uka er mye mer enn bare en og annen konsert, men hadde den gangen jeg bar student syntes det var rart om 40-åringer hadde vandret rundt i korridorene mellom scenene der konserter ble holdt. (konserter i teltet i Dødens dal var noe annet, det ble kun konsert) Anonymkode: fc019...e75
AnonymBruker Skrevet 1. august #3 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Konsert er konsert, men Uka er mye mer enn bare en og annen konsert, men hadde den gangen jeg bar student syntes det var rart om 40-åringer hadde vandret rundt i korridorene mellom scenene der konserter ble holdt. (konserter i teltet i Dødens dal var noe annet, det ble kun konsert) Anonymkode: fc019...e75 Konserten er i Dødens dal. Anonymkode: 49fca...f39
MusikkErLivet Skrevet 1. august #4 Skrevet 1. august UKA er jo i bunn og grunn en kulturfestival som er arrangert av studenter, og ikke nødvendigvis bare for studenter. Har selv vært på konsert i Dødens Dal under UKA (The Prodigy) og det var variabel alder på publikum, men det er vel 10 år siden nå så vet ikke om ting har forandret seg. Synes du skal dra på konsert hvis du ønsker det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå