Gå til innhold

Hva het tråden om han som var forelsket i en venninne? Det var tidenes lengste KG-tråd for noen år siden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Husker ikke tittelen helt, var det noe med nyoppstått vennskap til besvær eller noe sånt? Om en fyr som var interessert i en bekjent / venninne og ikke innså at hun ikke var interessert. Er noen år siden altså. Men var en fascinerende laaang tråd, der ts aldri ga seg uansett hva han fikk av tilbakemeldinger. Noen som vet hvilken jeg mener? 

Anonymkode: 215d2...166

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den der hvor han ville bli den beste versjonen av seg selv og krevde at jenta skulle hjelpe ham med det? Ja, hva het nå den igjen? 

Anonymkode: 19505...294

Skrevet (endret)

limte inn feil.

Endret av visp
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Husker ikke tittelen helt, var det noe med nyoppstått vennskap til besvær eller noe sånt? Om en fyr som var interessert i en bekjent / venninne og ikke innså at hun ikke var interessert. Er noen år siden altså. Men var en fascinerende laaang tråd, der ts aldri ga seg uansett hva han fikk av tilbakemeldinger. Noen som vet hvilken jeg mener? 

Anonymkode: 215d2...166

Ja, den er legendarisk og skremmende på samme gang. Spesielt med tanke på skjerpet hat mellom kjønnene og generell radikalisering de siste årene. 

Den heter vel "Nylig oppstartet vennskap brutt like raskt ned". Er 68 sider 😂

Anonymkode: d1805...5c0

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha, den husker jeg godt. Svært fascinerende. 

Anonymkode: e9609...918

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...