AnonymBruker Skrevet 1. august #1 Skrevet 1. august Husker ikke tittelen helt, var det noe med nyoppstått vennskap til besvær eller noe sånt? Om en fyr som var interessert i en bekjent / venninne og ikke innså at hun ikke var interessert. Er noen år siden altså. Men var en fascinerende laaang tråd, der ts aldri ga seg uansett hva han fikk av tilbakemeldinger. Noen som vet hvilken jeg mener? Anonymkode: 215d2...166
AnonymBruker Skrevet 1. august #2 Skrevet 1. august Den der hvor han ville bli den beste versjonen av seg selv og krevde at jenta skulle hjelpe ham med det? Ja, hva het nå den igjen? Anonymkode: 19505...294
AnonymBruker Skrevet 1. august #4 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Husker ikke tittelen helt, var det noe med nyoppstått vennskap til besvær eller noe sånt? Om en fyr som var interessert i en bekjent / venninne og ikke innså at hun ikke var interessert. Er noen år siden altså. Men var en fascinerende laaang tråd, der ts aldri ga seg uansett hva han fikk av tilbakemeldinger. Noen som vet hvilken jeg mener? Anonymkode: 215d2...166 Ja, den er legendarisk og skremmende på samme gang. Spesielt med tanke på skjerpet hat mellom kjønnene og generell radikalisering de siste årene. Den heter vel "Nylig oppstartet vennskap brutt like raskt ned". Er 68 sider 😂 Anonymkode: d1805...5c0 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #5 Skrevet 1. august Haha, den husker jeg godt. Svært fascinerende. Anonymkode: e9609...918 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #6 Skrevet 1. august Nylig oppstartet vennskap brutt like raskt ned - Vennskap og sosiale relasjoner - Kvinneguiden Forum Anonymkode: e9609...918 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå