AnonymBruker Skrevet 1. august #1 Skrevet 1. august Eller blir det litt gammeldags? Kjenner flere som har små barn med litt voksne navn. Det høres bra ut på engelsk også. Anonymkode: 886ad...252
AnonymBruker Skrevet 1. august #2 Skrevet 1. august Bror heter Vetle, om det spiller noen rolle 😊 Anonymkode: 886ad...252
Grüner Skrevet 1. august #3 Skrevet 1. august Sonja er fint, ikke utslitt og et ekte dronningnavn 😉. 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #5 Skrevet 1. august Min mor heter det, så har veldig gode assosiasjoner til navnet. Kjenner også ei jente på 8 som heter Sonja, fungerer godt på barn også. Anonymkode: 4c69b...b95 2
AnonymBruker Skrevet 1. august #7 Skrevet 1. august Veldig mange av mødrene til vennene mine heter Sonja, alle er 50+. Er i alle fall 4 Sonja. Vet også om en 20-åring som heter det. Ok navn, men overraskende mye brukt. Anonymkode: f3078...3a2
AnonymBruker Skrevet 1. august #8 Skrevet 1. august Jeg liker det veldig godt. Hadde jeg hatt en datter kunne jeg valgt det navnet. Klassisk og vakkert. Anonymkode: d311d...786 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #14 Skrevet 1. august For meg er det ikke et klassisk navn, men jeg liker det likevel. Litt "annerledes og nytt" selv om det er gammelt på en måte. Anonymkode: f9284...905 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #15 Skrevet 1. august Elsker det. Har en Sonja🥰 Anonymkode: cf5be...f46 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #16 Skrevet 2. august Dronningnavn. Vakkert. Anonymkode: c1bca...315 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #17 Skrevet 4. august Takk for mange fine svar ❤️ ts. Anonymkode: 886ad...252
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå