Gå til innhold

Noen som har datet noen fra jobben?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe du kunne ha gjort, eller er det regler for dette på deres arbeidsplass? Så kjipt å finne soulmaten på jobb hvis det er forbudt og du har drømmejobben.

Anonymkode: b5c2e...51a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Det var en dum ide.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, så vidt. Men hun byttet jobb og så droppet vi det. Så ble vi kolleger igjen, og det var kleint i sånn et kvarter før det bare ikke var det lenger.

Det er ingen regler mot det i min jobb. Mulig det er det om en av de impliserte er leder, men det skjer også jevnlig uten at jeg har sett noen få sanksjoner. 

Anonymkode: e9003...2c7

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jobbet sammen da vi var 16 til vi var 19 år. Lykkelig gift nå, med tre barn og hver vår kjekke jobb. 35 nå 😊

Anonymkode: 6818b...3b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd et pr tilnærminger fra damer på jobben. Det er en dårlig idé og skaper unødig kleinhet. Har vært tråder før om kollega er interessert. Jeg liker å smile og være hjelpsom og det har dessverre blitt tolket feil. 

Anonymkode: 74954...8af

AnonymBruker
Skrevet

Min siste samboer jobbet samme sted som meg da vi ble sammen. Null stress. 

Anonymkode: 97fba...100

Skrevet

Don’t shit where you eat!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Ja, jobbet sammen da vi var 16 til vi var 19 år. Lykkelig gift nå, med tre barn og hver vår kjekke jobb. 35 nå 😊

Anonymkode: 6818b...3b5

Pass dere for 40 årene

Anonymkode: 9d8f7...306

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Pult ved seminarer og konferanser, vet ikke om det teller som dating men tror vi begge er fornøyd med å holde oss til det. 

Anonymkode: ae492...bd0

AnonymBruker
Skrevet

Opplevd at menn prøver seg, jeg er ikke interessert i kollegaer. 

Anonymkode: 7430f...424

AnonymBruker
Skrevet
KaffekoppQueen skrev (39 minutter siden):

Don’t shit where you eat!

👍

Anonymkode: 74954...8af

Skrevet

Jepp, gift i 16 år nå❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Pass dere for 40 årene

Dette gjelder først og fremst de som har vært sammen siden tenårene, konen eller mannen blir ofte rastløs og vil "ta igjen tapt ungdom".

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

På jobben vår er det ikke lov, jobber på skole, men samme regel i hele kommunen.  Man blir ikke sagt opp, men ene part må bytte arbeidssted. Men det hindrer ikke folk i å ha affærer med hverandre som liksom skal være hemmelig. 

Anonymkode: 4b6e7...56b

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det er forbudt. Ingen bryr seg. Kjenner to hjelpepleiere som fant hverandre på jobb. De er nå samboere og har fått barn. 

Anonymkode: 1d98d...f48

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det noe du kunne ha gjort, eller er det regler for dette på deres arbeidsplass? Så kjipt å finne soulmaten på jobb hvis det er forbudt og du har drømmejobben.

Anonymkode: b5c2e...51a

Ja det har jeg. Nei vi hadde ingen regler for det på jobben.

Vi har nå vært sammen i 22 år.

Anonymkode: 75d1d...36d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Opplevd at menn prøver seg, jeg er ikke interessert i kollegaer. 

Anonymkode: 7430f...424

Det var en rar ( sær heter det vel ) holdning hvis du er singel….?

Anonymkode: cb62b...215

AnonymBruker
Skrevet

Ikke datet, men vi hang mye sammen, alltid lunsj ilag og besøkte hverandre på kontorene våres. Vi danset og satt alltid ilag på alle jobbfester. Fikk mye kommentarer fra andre kollegaer som trodde vi hadde et forhold, men vi hadde aldri sex (selv om vi var ganske gira innimellom 🙈kun klemming og småkyss). Kjempeherlig kjemi. Han var gift, jeg samboer. Han ble skilt og når jeg ble singel var han gift på nytt igjen. 

He was the one that got away tenker jeg ofte. Er ikke kollegaer lenger, men har fortsatt litt kontakt. Hvis han blir skilt igjen, vil jeg nok ta legge an på han😄

Anonymkode: f6189...aa4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

På jobben vår er det ikke lov, jobber på skole, men samme regel i hele kommunen.  Man blir ikke sagt opp, men ene part må bytte arbeidssted. Men det hindrer ikke folk i å ha affærer med hverandre som liksom skal være hemmelig. 

Anonymkode: 4b6e7...56b

Hmm, nå har ikke jeg arbeidslivrett under fingrene, men det kan da umulig være lov å tvinge noen til å bytte arbeidssted fordi man er i et forhold? Nå jobber jeg i en stor bedrift, men det er da flere som er gift innenfor samme arbeidssted. 

Det er derimot sett ned på/forbudt for leder å gå til sengs med noen man er leder for.

Anonymkode: d21e7...666

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater en kollega nå, men det hadde nok ikke skjedd om ikke jeg hadde takket ja til en annen jobb og vi straks er eks-kollegaer. Kan fort bli komplisert ellers. Han møtte forresten ekskona på jobb også (kollega), men da byttet han jobb. Det blir fort vanskelig om det blir brudd og man må forholde seg til hverandre på jobb. Ellers er det ingen regler mot å date kollegaer i min bransje. Men det forventes at folk er oppegående og klarer å oppføre seg profesjonelt uansett situasjon.

Ellers er jobben fortsatt et av de mest vanlige stedene å møte partner i følge diverse undersøkelser. Jeg kjenner flere par som har møttes på den måten.

.

Anonymkode: 9458b...e03

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...