AnonymBruker Skrevet 1. august #1 Skrevet 1. august Jeg har hatt en lengre periode uten struktur på trening - tidligere trente jeg mye, både styrke og kondisjon. På grunn av denne perioden uten så mye trening i tillegg til en jobb som er relativt stillesittende så har det blitt ekstra øverst på lårene og rundt hoftene. Jeg har trent regelmessig en stund nå, både kondisjon og styrke flere ganger i uken samt at jeg er opptatt av kostholdet mitt. Jeg ser absolutt resultatet og er fornøyd med det, men dette greiene øverst på lårene vil liksom ikke av. Jeg gir meg ikke, men trenger tips til øvelser for å få det vekk. Anonymkode: be7f2...6bd
AnonymBruker Skrevet 1. august #2 Skrevet 1. august Jeg har slike når jeg spiser sukker og bakst, pluss sukkerfri brus. Dropper jeg disse tingene, forsvinner de helt! Har prøvd å legge til kun én av disse kategoriene av gangen, for å se hvilkeb som påvirker mest, men alle tre får det samme fettet tilbake. Fascinerende. Anbefaler å teste det ut og se om det kan være likt hos deg? Anonymkode: 017cf...73a 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #3 Skrevet 1. august Du skal få det eneste tipset som fungerer, så slipper du å lete lengre: Kaloriunderskudd. Anonymkode: 77ed0...7da 2 2
AnonymBruker Skrevet 1. august #4 Skrevet 1. august Du kan ikke punkt forbrenne fett, det kan hende at det er akkurat der fettet legger seg på deg. Anonymkode: e5022...3f2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå