Gå til innhold

Savner livet da jeg var 20-30

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da hadde jeg to små barn, mann....har fortsatt desse og er veldig glad for det :) en stor glede i livet. MEN nå er besteforeldre døde, søstra mi døde brått og  jeg er i overgangsalder og føler livet farer forbi uten noe innhold. Er så glad barna har det fint. Min tid går med til 100%jobb...litt trim, matlaging, hage, men ikke noe som gir meg så veldig mye - det er mest plikt. Har lite overskudd pga ptsd fra barndommen. Savner gnisten og gløden...jeg veit jeg må ta tak sjøl, men veit ikke hvordan...har noen få gode veninner,men ikke ofte vi er sammen. Livet ble tyngre og annerledes enn jeg tenkte. VIl så gjerne komme meg ovenpå igjen. Noen råd?

Anonymkode: 055e9...3a9

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Livet er brutalt på den måten. Vi kan ikke stoppe bølgene men vi kan lære å surfe... hvis du tenker nøye så var det sikkert en del utfordringer i 20-30 års alderen også? :)

Anonymkode: ec55c...57f

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

I perioder hvor jeg har det litt vanskelig, pleier jeg å skrive i dagbok om kvelden. Der skriver jeg ned 3 ting jeg er takknemlig for hver dag. Pluss andre ting jeg tenker på. Jeg synes faktisk det hjelper litt. 

Kan også være lurt å finne på andre ting å gjøre i hverdagen. Tenk gjennom hva som genuint gir deg glede. Sett av tid til det. 

Ta deg også tid til hvile. Si nei til ting du kjenner på at du egentlig ikke vil eller orker.

Anonymkode: 607ae...bd5

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes du har klart deg bra med mann, barn og jobb tross ptsd fra barndommen. Nå kan du tenke på deg selv og kanskje finne noen nye hobbyer . Og ellers viktig å trene styrke og kondis og spise sunt for å være i god form de neste tiårene .

Anonymkode: 4bee1...c1e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...