AnonymBruker Skrevet 1. august #1 Skrevet 1. august Hva skal jeg gjøre?? Sitter på en utedo med akutt diare og det er helt tomt for papir her.. Fikk ikke sett etter papir for det var veldig akutt. Vet ikke hva jeg skal gjøre, noen tips?? 😭 Anonymkode: 004a6...09a
AnonymBruker Skrevet 1. august #5 Skrevet 1. august Tørk deg med trusa og kast den. Anonymkode: 12778...732
Daisy-love Skrevet 1. august #7 Skrevet 1. august Sokker, truse, singlet, venninne på utsiden som kan komme med til deg 🩵
Grüner Skrevet 1. august #8 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva skal jeg gjøre?? Sitter på en utedo med akutt diare og det er helt tomt for papir her.. Fikk ikke sett etter papir for det var veldig akutt. Vet ikke hva jeg skal gjøre, noen tips?? 😭 Anonymkode: 004a6...09a Hvis du hører noen utenfor, kan du høre om de kan hente litt dopapir til deg fra en annen do.
AnonymBruker Skrevet 1. august #9 Skrevet 1. august Åpne døra på gløtt og be noen printe ut kvinneguiden for deg. Anonymkode: 8d8d2...6ea 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #10 Skrevet 1. august Trusa. Kastes etterpå (ikke i do) Anonymkode: a0182...915
Maia70 Skrevet 1. august #11 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Åpne døra på gløtt og be noen printe ut kvinneguiden for deg. Anonymkode: 8d8d2...6ea 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #12 Skrevet 1. august Fikk helt panikk, men det ordnet seg, årh så flaut! 😅 Ringte nummerene til festivalen også kom det en hyggelig mann fra Røde Kors med dopapir på døra 😅 Anonymkode: 004a6...09a 3 3
AnonymBruker Skrevet 1. august #13 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fikk helt panikk, men det ordnet seg, årh så flaut! 😅 Ringte nummerene til festivalen også kom det en hyggelig mann fra Røde Kors med dopapir på døra 😅 Anonymkode: 004a6...09a Røde kors faktisk, ja de er jo der i kriser, alle tydeligvis 😁 Anonymkode: e6a63...4bc 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. august #14 Skrevet 1. august Hvilke festival er du på? Anonymkode: 9d07f...82f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå