AnonymBruker Skrevet 1. august #1 Skrevet 1. august Anonym da jeg selv syns det er litt ekkelt/ubehagelig… Og i redsel for å høres «gal» ut 🥹 Er det noen her som er mottakelig for åndelige energier, som kan si hva deres «symptomer» på dette er? Har den siste tiden vært litt rundt på steder hvor bland annet andre verdenskrig har satt sine spor (pga stor interesse for temaet) men har på enkelte av stedene eller byggene følt meg veldig svimmel og kvalm. Og fått akutt intens hodepine. Dette har da blitt svakere når jeg har gått vekk fra området. Så lurer vel litt på om det rett og slett bare kan skyldes kroppens reaksjon på alt som har skjedd i områdene. At det er helt naturlig . Eller om det har en dypere forklaring. Har opplevd lignende før også, men ikke i like intenst som nå. Anonymkode: 87327...f4b 1
Over Under Skrevet 2. august #2 Skrevet 2. august All masse i det kjente universet består av atomer. Atomer er 99,9% energetisk tomrom der elektroner er i bevegelse. Selv materialer vi ser på som "døde", som stein og metall, er i realiteten vibrerende energi. I tillegg beveger vi oss i en konstant strøm av nøytrinoer med en tetthet på ca 65 milliarder partikler pr cm2 pr sekund. Kan da energisignaturen fra mennesker bli "hengende igjen" i steder, bygninger og objekter? Som naturvitenskapelig utdannet forekommer det meg helt logisk og naturlig, selv om kvantefysikk fortsatt har flere teorier enn gode bevis, er det for meg mye som tyder på at energipartikler både har en form for minne og noe man kanskje kan kalle intelligens. Energi er informasjon, med andre ord. Hopper over diskusjonen om definisjon av "ånder", "spøkelser" og denslags merkelapper, men det du opplever har jeg selv erfart. Og det har mange andre også. Så "gal" er du ikke, etter min mening, ut fra hva jeg selv har erfart og reflektert over. :-) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå