Gå til innhold

Kjøper dere sexleker når dere er kåte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det, og på onsdag da jeg koste med meg selv, kom jeg på at jeg ville ha en buttplug, og gikk inn på nettet og bestilte en i kåtskapens rus.😄

En halvtime etterpå så tenkte jeg hva i alle dager jeg hadde gjort.

Jeg bestilte med expresslevering på døren også, og den ankom i sted, og nå er så lite kåt at jeg heller vil se tv og spise brødskiver 🙈

Anonymkode: 6f895...26c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, kjøpte en 18 cm king dildo. Har prøvd den. Den var stor og tykk. Gleder meg til å bruke den på dama.

m52

Anonymkode: 30d85...820

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ja, kjøpte en 18 cm king dildo. Har prøvd den. Den var stor og tykk. Gleder meg til å bruke den på dama.

m52

Anonymkode: 30d85...820

Var dildoen slapp eller?

🤡

Anonymkode: 594f5...7d9

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: f3289...641

AnonymBruker
Skrevet

Rart innlegg og skrivemåte. Nei. 

Anonymkode: cb8cd...669

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Rart innlegg og skrivemåte. Nei. 

Anonymkode: cb8cd...669

Hvordan rart da?

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Haha du skriver på en veldig morsom måte, ikke handle når du er sulten eller kåt 😋 Så nei, men jeg har gjort dårlige valg.

Anonymkode: 9e868...219

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 812d6...cd6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Haha du skriver på en veldig morsom måte, ikke handle når du er sulten eller kåt 😋 Så nei, men jeg har gjort dårlige valg.

Anonymkode: 9e868...219

Jeg mister fullstendig gangsynet når jeg er kåt, og da kan jeg gjøre mange rare ting.

Når kåtskapen er ute av kroppen, tenker jeg ikke på sex eller buttplugs i det hele tatt, og i dag er jeg ikke kåt og syntes det var teit at jeg bestilte denne buttplugen med expresslevering på døren😄

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpt både dildo og stromper og andre klær til kona mi. når jeg vært kåt. Oss bruker det ofte, og ho se på det veldig positivt at jeg vil bringe noko nytt i sexlivet. 

Folkens... liv livet... gjør det dokke ønsker på.... 

Anonymkode: 1030f...220

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg mister fullstendig gangsynet når jeg er kåt, og da kan jeg gjøre mange rare ting.

Når kåtskapen er ute av kroppen, tenker jeg ikke på sex eller buttplugs i det hele tatt, og i dag er jeg ikke kåt og syntes det var teit at jeg bestilte denne buttplugen med expresslevering på døren😄

Ts

Det er helt ok.. du kan prøve den plugen neste gang du er kåt igjen. 

Anonymkode: 1030f...220

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg kjøpte et sex leketøy for en god stund siden, men jeg var ikke kåt da jeg kjøpte det. 

Anonymkode: 0e906...3d6

AnonymBruker
Skrevet

Eller enda verre, begynne å kommunisere om møte med tredje person på Nakentid når man er kåt. Og så er man plutselig ikke kåt lengre.

Anonymkode: 98246...9f9

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

nei men kan bli kåt av å kjøpe sexleker. spesielt om jeg gjør det med partner. da kommer fort fantasiene om hva jeg vil gjøre med de nye lekene. gøy å handle sammen. 

Anonymkode: 4fb87...03c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...