AnonymBruker Skrevet 1. august #1 Skrevet 1. august Jeg datet en mann i fjor, men på grunn av min helsesituasjon psykisk klarte jeg ikke å få følelser for han på den "rette" måten og jeg avsluttet det. Vi hadde da ikke kysset eller noe mer enn en klem. Har hatt han på snapchat siden vi datet og vi har hatt sporadisk kontakt som venner. Jeg har også vet et tilfelle forsøkt å spleise han med venninnen min men de møttes aldri. Nå har jeg begynt å tenke på om tidspunktet nå er mer riktig. Han er veldig snill og omsorgsfull, og jeg tenker at han kanskje kan være drømmemannen? Jeg møtte han tilfeldig på festival i sommer, men det ble kun en kort samtale da det var høy musikk osv. Etter konserten fikk jeg dog melding om at venninnen hans som han var sammen med hadde sagt jeg var søt og hyggelig, og at han var enig i det. Jeg sendte han en vanlig melding og spurte om han skulle på ny konsert i november (noe jeg skal) og da svarte han "hun jeg dater nå lurte på også på om jeg skulle". Videre skrev han at de hadde så bra match osv. Synes det var litt rart at han tok opp det uten at jeg hadde spurt om det, men jeg merket jeg syntes det var litt kjipt. Jeg svarte rolig at det var hyggelig han datet noen. Jeg har virkelig ikke lyst til å ødelegge for han (og den nye daten), men på en annen side har jeg lyst til å si ifra til han at jeg åpen for å møte han igjen? Jeg vet ikke hvor lenge de har datet, men da jeg møtte han på konserten virket det ikke som de datet og dette er litt over en måned siden. Bør jeg trekke meg tilbake? Eller sende han en melding og si ifra? Anonymkode: 72c07...0d5
Mardina Skrevet 1. august #2 Skrevet 1. august Nei, bare nei.... Han har gått videre og det bør du også gjøre. 20 12
AnonymBruker Skrevet 1. august #3 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg datet en mann i fjor, men på grunn av min helsesituasjon psykisk klarte jeg ikke å få følelser for han på den "rette" måten og jeg avsluttet det. Vi hadde da ikke kysset eller noe mer enn en klem. Har hatt han på snapchat siden vi datet og vi har hatt sporadisk kontakt som venner. Jeg har også vet et tilfelle forsøkt å spleise han med venninnen min men de møttes aldri. Nå har jeg begynt å tenke på om tidspunktet nå er mer riktig. Han er veldig snill og omsorgsfull, og jeg tenker at han kanskje kan være drømmemannen? Jeg møtte han tilfeldig på festival i sommer, men det ble kun en kort samtale da det var høy musikk osv. Etter konserten fikk jeg dog melding om at venninnen hans som han var sammen med hadde sagt jeg var søt og hyggelig, og at han var enig i det. Jeg sendte han en vanlig melding og spurte om han skulle på ny konsert i november (noe jeg skal) og da svarte han "hun jeg dater nå lurte på også på om jeg skulle". Videre skrev han at de hadde så bra match osv. Synes det var litt rart at han tok opp det uten at jeg hadde spurt om det, men jeg merket jeg syntes det var litt kjipt. Jeg svarte rolig at det var hyggelig han datet noen. Jeg har virkelig ikke lyst til å ødelegge for han (og den nye daten), men på en annen side har jeg lyst til å si ifra til han at jeg åpen for å møte han igjen? Jeg vet ikke hvor lenge de har datet, men da jeg møtte han på konserten virket det ikke som de datet og dette er litt over en måned siden. Bør jeg trekke meg tilbake? Eller sende han en melding og si ifra? Anonymkode: 72c07...0d5 Grunnen til at han sa at han datet en ny, var nok nettopp det….. At han ville at du skulle vite at han dater en ny. Altså «off the marked». Hadde han vært interessert i deg, hadde han ikke nevnt henne og beskrevet hvor god match de er. Beklager… Noen ganger er timing dritt❤️ Anonymkode: b4175...1fc 19 1 9
AnonymBruker Skrevet 1. august #4 Skrevet 1. august Han nevnte den nye daten for å vise at han er opptatt. Det var nok et høflig avslag. gå videre på livets vei. Anonymkode: 7daed...2e2 15 9
AnonymBruker Skrevet 1. august #5 Skrevet 1. august Kan det tenkes at du fortsatt sliter? Jeg tenker, nå har du hatt ham på avstand en god stund og bare laget fantasier om han som gjør at du tenker han kan være drømmemannen?? Joda, han kan ha vært det… og ikke. Men noe han ikke er, er den fantasien du har laget om han. Og ja, du bør la ham være i fred. Vær heller klar når neste mann skulle by seg Anonymkode: deac9...6fc 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #6 Skrevet 1. august Nei, back off. Å nevne den daten er hans måte å la deg skjønne han nå er opptatt. Jeg fikk den meldingen av en jeg hadde avsluttet med men egentlig likte , møtte han tilfeldig og jeg gjenopptok snap men han klarte å få nevnt ny dame der og da skjønte jeg at det var selvfølgelig for sent for oss. Sånn er det og helt fair. Og jeg unner han å være lykkelig Anonymkode: fa3a2...253 1 4
AnonymBruker Skrevet 1. august #7 Skrevet 1. august Han nevnte henne såpass fort at det ikke er NOEN tvil om at det var en indirekte avvisning, han vil gjøre det helt klart at han er committed til henne og ikke åpen for noe med deg. Anonymkode: f4441...d31 4 5
AnonymBruker Skrevet 2. august #8 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Synes det var litt rart at han tok opp det uten at jeg hadde spurt om det, men jeg merket jeg syntes det var litt kjipt. Jeg svarte rolig at det var hyggelig han datet noen. Jeg har virk Hva mener du er alternativet til dette? Være kjip fordi han gikk videre? Om han er en omtenksom og snill selv kanskje han snakket med deg som en venn/ noen han trodde skulle bli glad på hans vegne, kanskje like greit å være det. Anonymkode: 68916...a28 3 2
esmer Skrevet 2. august #9 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg datet en mann i fjor, men på grunn av min helsesituasjon psykisk klarte jeg ikke å få følelser for han på den "rette" måten og jeg avsluttet det. Vi hadde da ikke kysset eller noe mer enn en klem. Har hatt han på snapchat siden vi datet og vi har hatt sporadisk kontakt som venner. Jeg har også vet et tilfelle forsøkt å spleise han med venninnen min men de møttes aldri. Nå har jeg begynt å tenke på om tidspunktet nå er mer riktig. Han er veldig snill og omsorgsfull, og jeg tenker at han kanskje kan være drømmemannen? Jeg møtte han tilfeldig på festival i sommer, men det ble kun en kort samtale da det var høy musikk osv. Etter konserten fikk jeg dog melding om at venninnen hans som han var sammen med hadde sagt jeg var søt og hyggelig, og at han var enig i det. Jeg sendte han en vanlig melding og spurte om han skulle på ny konsert i november (noe jeg skal) og da svarte han "hun jeg dater nå lurte på også på om jeg skulle". Videre skrev han at de hadde så bra match osv. Synes det var litt rart at han tok opp det uten at jeg hadde spurt om det, men jeg merket jeg syntes det var litt kjipt. Jeg svarte rolig at det var hyggelig han datet noen. Jeg har virkelig ikke lyst til å ødelegge for han (og den nye daten), men på en annen side har jeg lyst til å si ifra til han at jeg åpen for å møte han igjen? Jeg vet ikke hvor lenge de har datet, men da jeg møtte han på konserten virket det ikke som de datet og dette er litt over en måned siden. Bør jeg trekke meg tilbake? Eller sende han en melding og si ifra? Anonymkode: 72c07...0d5 I motsetning til alle andre her, ville jeg sagt at det er helt innenfor å sende han en melding. Det krever dog at du er fullstendig åpen og legger alle kortene på bordet - hvorfor du avviste han den gangen, og at du er på en plass i livet nå der du kan være mer dedikert til dating, og at du følte dere hadde god kjemi. Slik jeg tolker samtalen, kan det være at han prøver å hinte til at han er fornøyd og opptatt med den nye daten sin, men det kan også være et forsøk på å se hvordan du reagerer (sjalusi etc.) nå som han dater ei ny. De dater, de er altså ikke sammen. Det er ikke sikkert at de er eksklusive. Jeg syns derfor ikke det er slemt av deg å prøve deg - i så fall er det han som må avslutte datingen med den nye på en ryddig møte før dere to går videre. Lykke til uansett hva du bestemmer deg for, ts
AnonymBruker Skrevet 2. august #10 Skrevet 2. august Beskjeden fra han kan da ikke tolkes sånn. Den er sort hvit og rett frem info angående at han dater og er fornøyd nå. Anonymkode: fa3a2...253 7
AnonymBruker Skrevet 2. august #11 Skrevet 2. august Han sa ifra at han datet for å komme deg i forkjøpet, så du skulle slippe å måtte spørre og kanskje føle deg flau over direkte avvisning. Jeg mistenker at eneste grunnen til at du er interessert nå er at han har funnet seg en annen. Anonymkode: f0758...109 6 3
AnonymBruker Skrevet 2. august #12 Skrevet 2. august esmer skrev (4 timer siden): Slik jeg tolker samtalen, kan det være at han prøver å hinte til at han er fornøyd og opptatt med den nye daten sin, men det kan også være et forsøk på å se hvordan du reagerer (sjalusi etc.) nå som han dater ei ny. Ingen driver på slik uten å være høyst emosjonelt umodne og/eller emosjonelt utilgjengelige. Det er direkte giftig oppførsel. Hvis det, mot formodning, er tilfelle, burde TS uansett holde seg langt unna. Det er ikke normal oppførsel blant sunne mennesker. Anonymkode: f4441...d31 4 1 6
AnonymBruker Skrevet 2. august #13 Skrevet 2. august Så hvis du møter en tidligere flørt, og sier "jeg har funnet noen nye, og har kjempegod kjemi" så mener du faktisk at du er tilgjengelig for den tidligere flammen? hvis du sier det, så mener du egentlig "vær så snill å be meg ut så jeg kan ditche den nye" ?? Anonymkode: a8b64...3e0 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 2. august #14 Skrevet 2. august Han er 100% definitivt ikke drømmemannen, hadde han vært det hadde du kjent at han var "the one" når dere datet. Tro meg, det hadde ikke vært litt tvil engang. Anonymkode: 6ecaf...239 2 2
AnonymBruker Skrevet 2. august #15 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (På 1.8.2025 den 18.52): Jeg datet en mann i fjor, men på grunn av min helsesituasjon psykisk klarte jeg ikke å få følelser for han på den "rette" måten og jeg avsluttet det. Vi hadde da ikke kysset eller noe mer enn en klem. Har hatt han på snapchat siden vi datet og vi har hatt sporadisk kontakt som venner. Jeg har også vet et tilfelle forsøkt å spleise han med venninnen min men de møttes aldri. Nå har jeg begynt å tenke på om tidspunktet nå er mer riktig. Han er veldig snill og omsorgsfull, og jeg tenker at han kanskje kan være drømmemannen? Jeg møtte han tilfeldig på festival i sommer, men det ble kun en kort samtale da det var høy musikk osv. Etter konserten fikk jeg dog melding om at venninnen hans som han var sammen med hadde sagt jeg var søt og hyggelig, og at han var enig i det. Jeg sendte han en vanlig melding og spurte om han skulle på ny konsert i november (noe jeg skal) og da svarte han "hun jeg dater nå lurte på også på om jeg skulle". Videre skrev han at de hadde så bra match osv. Synes det var litt rart at han tok opp det uten at jeg hadde spurt om det, men jeg merket jeg syntes det var litt kjipt. Jeg svarte rolig at det var hyggelig han datet noen. Jeg har virkelig ikke lyst til å ødelegge for han (og den nye daten), men på en annen side har jeg lyst til å si ifra til han at jeg åpen for å møte han igjen? Jeg vet ikke hvor lenge de har datet, men da jeg møtte han på konserten virket det ikke som de datet og dette er litt over en måned siden. Bør jeg trekke meg tilbake? Eller sende han en melding og si ifra? Anonymkode: 72c07...0d5 Hvorfor i helvete skal folk legge seg etter andre som enten er opptatt, i et forhold eller dater noen andre ? La de være i fred. Gå etter noen som er single ! Har du virkelig samvittighet til ødelegge noe som kan bli bra for noen andre fordi du har driti på draget ? Hadde du likt det selv ? At noen la an på typen din eller daten din ? Er du en sånn som har flere flørter på gang, prøver de ut litt og ghoster de litt ? Anonymkode: b860b...1a3 4 2
AnonymBruker Skrevet 3. august #16 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvorfor i helvete skal folk legge seg etter andre som enten er opptatt, i et forhold eller dater noen andre ? La de være i fred. Gå etter noen som er single ! Har du virkelig samvittighet til ødelegge noe som kan bli bra for noen andre fordi du har driti på draget ? Hadde du likt det selv ? At noen la an på typen din eller daten din ? Er du en sånn som har flere flørter på gang, prøver de ut litt og ghoster de litt ? Anonymkode: b860b...1a3 Eller like sannsynlig en som blir ghostet selv og ikke får det til på relasjonsfronten og derfor griper etter alle halmstrå som finnes. (også de man tidligere har sortert bort) Anonymkode: 68916...a28 2
AnonymBruker Skrevet 3. august #17 Skrevet 3. august Ta et hint! Han forteller at han har bra match med henne han dater nå… let it (him) go! Anonymkode: 90cf2...5bf 6 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #18 Skrevet 3. august esmer skrev (21 timer siden): I motsetning til alle andre her, ville jeg sagt at det er helt innenfor å sende han en melding. Det krever dog at du er fullstendig åpen og legger alle kortene på bordet - hvorfor du avviste han den gangen, og at du er på en plass i livet nå der du kan være mer dedikert til dating, og at du følte dere hadde god kjemi. Slik jeg tolker samtalen, kan det være at han prøver å hinte til at han er fornøyd og opptatt med den nye daten sin, men det kan også være et forsøk på å se hvordan du reagerer (sjalusi etc.) nå som han dater ei ny. De dater, de er altså ikke sammen. Det er ikke sikkert at de er eksklusive. Jeg syns derfor ikke det er slemt av deg å prøve deg - i så fall er det han som må avslutte datingen med den nye på en ryddig møte før dere to går videre. Lykke til uansett hva du bestemmer deg for, ts "Kan være den opptatte mannen er interessert, selv om han avviser meg, så jeg bare kjører på." Anonymkode: 56acd...826 3
esmer Skrevet 3. august #19 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): "Kan være den opptatte mannen er interessert, selv om han avviser meg, så jeg bare kjører på." Anonymkode: 56acd...826 " Etter konserten fikk jeg dog melding om at venninnen hans som han var sammen med hadde sagt jeg var søt og hyggelig, og at han var enig i de"
AnonymBruker Skrevet 3. august #20 Skrevet 3. august esmer skrev (2 timer siden): " Etter konserten fikk jeg dog melding om at venninnen hans som han var sammen med hadde sagt jeg var søt og hyggelig, og at han var enig i de" At man synes noen er søt og hyggelig betyr ikke at man er interessert. Man kan synes noen er søt og hyggelig, uten å ville dumpe daten sin til fordel for dem... Anonymkode: a8b64...3e0 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå