AnonymBruker Skrevet 1. august #1 Skrevet 1. august Hva mener dere? Vi har hvert samboere snart 1 år med mine barn og hennes barn, ingen felles barn. I år har jeg barna, henne har ikke. I år feirer jeg da jul hjemme med mine barn og min familie. Henne snakker om å feire med sin familie selv om hu ikke har barna... jeg blir litt skuffet da jeg skulle tro det var hennes ønske å feire med meg siden vi er samboere.... Men jeg vil jo ikke presse henne til det, om hu skal feire med meg og min familie så må det jo være hennes ønske og ikke følelse av en tvang pga hu føler jeg forventer det Anonymkode: 540c3...ceb
Hedda-78 Skrevet 1. august #2 Skrevet 1. august Begge deler er gode løsninger. Dere må snakke sammen. 1
Brunhilde Skrevet 1. august #3 Skrevet 1. august Har du spurt om hun vil feire sammen med dere, eller er det noe du forventer at hun skal foreslå selv? Kommunikasjon er en fin bil. 1
Chantielle Skrevet 1. august #4 Skrevet 1. august Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. 1
Anbefalte innlegg