AnonymBruker Skrevet 1. august #1 Skrevet 1. august Min brors datter. Jeg har ikke sånn veldig godt forhold til hverken min bror eller hans ekskone, så vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem med å si noe til de. Jeg har sett de sammen ved flere anledninger hvor det ikke er naturlig at akkurat de to bare er sammen. Hun driver en lagidrett hvor hun i såfall skulle vært med flere venninner om hun skulle vært alene med han. I tillegg har en venninne av meg sett de to kjøre sammen i en bil da hun ikke bor så langt unna. En gang sendte jeg henne melding da jeg viste de to var sammen, og spurte om hun var hjemme da hun skulle få noe til meg- men hun lyger da om hva hun gjør. Da viste jeg at hun var sammen med han. Han er gift og har barn og en mann med god jobb. Hva i all verden skal han med min niese som ikke er fylt 20, og som er i hvertfall halvparten så gammel. Hva ville du gjort i denne situasjonen? Føler ikke jeg kan la være å si noe, jeg er veldig glad i henne. Men hun er myndig og voksen og bestemmer selv… men likevel 😭 Anonymkode: 494e4...ff9
AnonymBruker Skrevet 1. august #2 Skrevet 1. august Ingenting, så lenge jeg ikke var veldig nær niesen. Ikke ditt liv, ikke din business. Anonymkode: 23fa7...499 7
AnonymBruker Skrevet 1. august #3 Skrevet 1. august Han burde få sparken som trener, som legger seg etter ungdommene! Man skal kunne trene og ha en trener uten å være urolig for å bli antastet og få seksuelle tilnærmelser fra treneren sin! Mannfolk altså.... klarer de virkelig ikke la NOEN være i fred og respektere hva de er der for? FOR Å TRENE! Ikke bli sjekket opp. Jeg hadde uten tvil klaget (anonymt om du vil) til det lokale idrettsforbundet som har ansatt han som trener og fortalt hva han driver med. Anonymkode: 537db...713 6 2
FrkSolsikke Skrevet 1. august #4 Skrevet 1. august Du kan ta en prat med niesen din og si at du mistenker det. Så kan hun fortelle selv eller ikke. Det er ikke så lett for henne hvis hun er ung og han er voksen, og si nei til et forhold hvis han er treneren hennes. 2
Daria Skrevet 1. august #5 Skrevet 1. august Hun er som du sier myndig. Ergo er den eneste du eventuelt kan snakke med hennr selv. Alt annet er ryktespredning og spekulasjoner om ting som ikke angår deg. 2
AnonymBruker Skrevet 1. august #6 Skrevet 1. august Problemet er i grunnen ikke hva din niese gjør, men hva denne gifte treneren gjør. 1. Kanskje han har et åpent ekteskap. 2. Kanskje han IKKE har et åpent ekteskap = hans ansvar å følge reglene i ekteskapet. 3. Han er trener og hun er utøver som han trener. Det er DER det stlrste problemet ligger og jeg ville tatt tak der. Hadde jeg valgt å snakke med noen hadde det vært ham. Kan nevne for ham at du har obervert slik og sånn, det er flere som har sett dem. At du er bekymret for om han utnytter sin stilling som trener. Eventuelt kan du gå rett til styret/hans leder og fortelle hva du har observert og fortelle hva fu er bekymret for. Ingen idrettslag er interessert i at det skal gå rykter om at trener har et (upassende) seksuelt forhold til en utøver. Anonymkode: 8f9aa...2d7 2
Sola de Skrevet 1. august #7 Skrevet 1. august Ikke trekk forhastede konklusjoner. Var selv og kjørte rundt med min trener titt og ofte. Han bodde noen hus nedenfor meg, så var kun for skyss jeg satt på. Kan være så uskyldig for niesen din også. 2
AnonymBruker Skrevet 1. august #8 Skrevet 1. august Jeg hadde ikke brydd meg om hans sivilstand, men trenere skal faen meg ligge unna unge kvinner som de trener! Gi beskjed til klubben. Anonymkode: 92fd9...468 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #9 Skrevet 1. august Gode tips her med anonym melding til klubben. Kanskje jeg burde gjøre det. Noen sier at det kanskje er tilfeldig at de er observert, men det tror jeg faktisk ikke. Jeg har møtt de/sett de ute i skogen når jeg har trent eller gått tur. Jeg har sett de i forskjellige settinger hvor det ikke er naturlig at de begge er samtidig. De har plutselig begge to vært i en by, hvor de begge har postet bilder fra, men ikke med hverandre selvsagt (ikke relatert til sporten). At de har blitt observert sammen i bil flere ganger er rart. De har også blitt observert på en skogsvei hvor hun satte igjen bilen og hoppet inn i hans (en venninne av meg så de). I tillegg så har jeg sett på kampen av henne at de oppfører seg rart rundt hverandre. Hun er veldig god, men hun får liksom aldri noe kred eller skryt eller slik fra han, virker som at de veldig gjerne prøver å vise at det ikke er noe.. Men seriøst- hva ER det med mannfolk!!?? Legge seg etter den fine unge jenta når man har et slikt maktforhold…. Anonymkode: 494e4...ff9 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #10 Skrevet 1. august Det er en trener her inne som har et forhold til ene jenta han er trener for. Spørr foreldrene hennes. Anonymkode: 749ba...a8a
AnonymBruker Skrevet 1. august #11 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Gode tips her med anonym melding til klubben. Kanskje jeg burde gjøre det. Noen sier at det kanskje er tilfeldig at de er observert, men det tror jeg faktisk ikke. Jeg har møtt de/sett de ute i skogen når jeg har trent eller gått tur. Jeg har sett de i forskjellige settinger hvor det ikke er naturlig at de begge er samtidig. De har plutselig begge to vært i en by, hvor de begge har postet bilder fra, men ikke med hverandre selvsagt (ikke relatert til sporten). At de har blitt observert sammen i bil flere ganger er rart. De har også blitt observert på en skogsvei hvor hun satte igjen bilen og hoppet inn i hans (en venninne av meg så de). I tillegg så har jeg sett på kampen av henne at de oppfører seg rart rundt hverandre. Hun er veldig god, men hun får liksom aldri noe kred eller skryt eller slik fra han, virker som at de veldig gjerne prøver å vise at det ikke er noe.. Men seriøst- hva ER det med mannfolk!!?? Legge seg etter den fine unge jenta når man har et slikt maktforhold…. Anonymkode: 494e4...ff9 Så du spionerer på niesen, stalker hennd og treneren på SoMe, og snakker om hennes privatliv med venner? Spør henne om de er kjærester dersom det er viktig for deg å vite. Hvis ikke, la henne og treneren være i fred! Anonymkode: abfe8...993 4
AnonymBruker Skrevet 1. august #12 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Så du spionerer på niesen, stalker hennd og treneren på SoMe, og snakker om hennes privatliv med venner? Spør henne om de er kjærester dersom det er viktig for deg å vite. Hvis ikke, la henne og treneren være i fred! Anonymkode: abfe8...993 👆 Anonymkode: 37fde...a3f 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #13 Skrevet 1. august Jeg spionerer vitterlig ikke på henne. Alt dette har jeg funnet ut med meget små anstrengelser. Jeg bryr meg veldig om henne, er veldig glad i henne og har hatt et godt forhold til henne. Hun har ikke alltid hatt det enkelt, etter min mening var foreldrene litt for unge og hadde nok med seg selv på den tiden, og jeg og alle besteforeldre var svært mye barnevakt. Nå ser jeg hun er på vei inn i et destruktivt forhold med en mann som er dobbelt så gammel, med barn på hennes alder og jeg synes det er så grusomt. Som sagt har jeg anstrengt forhold til begge hennes foreldre, og det er nok ikke noen vei å gå og snakke med de. Men det var en god idé å snakke med idrettslaget, selv om jeg synes det også er vanskelig siden begge er voksne, og det er jo ikke ulovlig å ha et sidesprang selv om det er moralsk helt forkastelig alt han gjør. Anonymkode: 494e4...ff9 3
Daria Skrevet 1. august #14 Skrevet 1. august Mwn hvorfor snakker du ikke med henne selv, først og fremst? Det du primært vil oppnå ved å gå bak ryggen hennes, med det som tross alr bare er dine mistanker, er å ødelegge ditt forhold til henne. 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #16 Skrevet 1. august Håper virkelig de faktisk har ett forhold da så du ikke ødelegger trenerkarrieren til en uskyldig mann og ryktet til din niese.. før du gjør noe som helst må du være 100% sikker på at de har en relasjon utenom det vanlige. Anonymkode: 9344e...338
AnonymBruker Skrevet 1. august #17 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg spionerer vitterlig ikke på henne. Alt dette har jeg funnet ut med meget små anstrengelser. Jeg bryr meg veldig om henne, er veldig glad i henne og har hatt et godt forhold til henne. Hun har ikke alltid hatt det enkelt, etter min mening var foreldrene litt for unge og hadde nok med seg selv på den tiden, og jeg og alle besteforeldre var svært mye barnevakt. Nå ser jeg hun er på vei inn i et destruktivt forhold med en mann som er dobbelt så gammel, med barn på hennes alder og jeg synes det er så grusomt. Som sagt har jeg anstrengt forhold til begge hennes foreldre, og det er nok ikke noen vei å gå og snakke med de. Men det var en god idé å snakke med idrettslaget, selv om jeg synes det også er vanskelig siden begge er voksne, og det er jo ikke ulovlig å ha et sidesprang selv om det er moralsk helt forkastelig alt han gjør. Anonymkode: 494e4...ff9 Jeg syns det er bra du bryr deg. Det er nok av dumme ting i verden og nok av godt voksne som utsetter de unge, til at dette ikke er noe urealistisk. Anonymkode: 749ba...a8a 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #18 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Håper virkelig de faktisk har ett forhold da så du ikke ødelegger trenerkarrieren til en uskyldig mann og ryktet til din niese.. før du gjør noe som helst må du være 100% sikker på at de har en relasjon utenom det vanlige. Anonymkode: 9344e...338 Om de ikke har, blir ingen ødelagt. Du unner heller ei ung ei et fælt liv en at noe som ikke stemmer blir avslørt å ikke stemme? Så drama. Anonymkode: 749ba...a8a
AnonymBruker Skrevet 1. august #19 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg spionerer vitterlig ikke på henne. Alt dette har jeg funnet ut med meget små anstrengelser. Jeg bryr meg veldig om henne, er veldig glad i henne og har hatt et godt forhold til henne. Hun har ikke alltid hatt det enkelt, etter min mening var foreldrene litt for unge og hadde nok med seg selv på den tiden, og jeg og alle besteforeldre var svært mye barnevakt. Nå ser jeg hun er på vei inn i et destruktivt forhold med en mann som er dobbelt så gammel, med barn på hennes alder og jeg synes det er så grusomt. Som sagt har jeg anstrengt forhold til begge hennes foreldre, og det er nok ikke noen vei å gå og snakke med de. Men det var en god idé å snakke med idrettslaget, selv om jeg synes det også er vanskelig siden begge er voksne, og det er jo ikke ulovlig å ha et sidesprang selv om det er moralsk helt forkastelig alt han gjør. Anonymkode: 494e4...ff9 Slike menn som denne treneren velger jo ofte å gå etter nettopp de unge jentene som ikke har hatt det enkelt hjemme, de groomer dem over tid, noen av dem venter med vilje til jentene er "gamle nok", og kan da ha årevis med grooming bak seg. Jeg ville meldt fra til idrettsforeningen sentralt og til klubben lokalt. Anonymkode: d9531...c8b
AnonymBruker Skrevet 1. august #20 Skrevet 1. august Ville snakket med niesen din. Vist støtte, forståelse og bare vært nysgjerrig. Lovet å ikke si noe til foreldrene hennes. Ja, hun er voksen, men det kan fortsatt være ufrivillig fra hennes side. Kanskje hun føler seg tvunget, mtp hans posisjon og hennes fremtid i sporten. Anonymkode: 1fad2...5d8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå