AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:01 #1 Skrevet fredag kl 16:01 Ingen av ungene har ønsket å dra til Dyreparken tidligere, men nå ønsker minste det. Åtte år, Asperger. Han må ha mulighet til å skjerme seg litt, så jeg tenker det er lurt å bo rett ved/i parken. Det blir nok bare han og meg. Ønsker ikke å dra i sommerferien, når det sikkert er helt kaos… ser for meg en helg. Når er det fint å dra til Dyreparken? Jeg vet ikke en gang når den åpner (er den åpen året rundt), og det er vel uansett ikke alle attraksjoner som er åpne hele året? Han er ikke interessert i kaptein Sabeltann, så det er ikke viktig når det evt er show. Hvor vil dere anbefale å bo? Er det verdt det å bo i Abra Havn? Anonymkode: 6c683...d52
Haldrup Skrevet fredag kl 17:45 #2 Skrevet fredag kl 17:45 Bo i Kardemomme by, det er relativt usjenert, samt dere har tilgang på parken etter stengetid.... Da har dere sjansen på noen dyreopplevelser mange ikke ser.... Dyrene oppfører seg annerledes når rampelyset er slått av
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:16 #3 Skrevet fredag kl 21:16 Haldrup skrev (3 timer siden): Bo i Kardemomme by, det er relativt usjenert, samt dere har tilgang på parken etter stengetid.... Da har dere sjansen på noen dyreopplevelser mange ikke ser.... Dyrene oppfører seg annerledes når rampelyset er slått av Oj, det høres spennende ut! Det ante jeg ikke. Er det likedan i Abra Havn også, eller er det bare når man bor i Kardemomme By at man har tilgang på selve parken? Anonymkode: 6c683...d52
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:18 #4 Skrevet fredag kl 21:18 Og har du noen innspill angående tid på året? Anonymkode: 6c683...d52
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:20 #5 Skrevet fredag kl 21:20 Vi har en gang vært i høstferien og syns det var veldig fint. Det meste var åpent, samtidig at det ikke var alt for mye folk. Anonymkode: b3f85...8bc
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:23 #6 Skrevet fredag kl 21:23 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Oj, det høres spennende ut! Det ante jeg ikke. Er det likedan i Abra Havn også, eller er det bare når man bor i Kardemomme By at man har tilgang på selve parken? Anonymkode: 6c683...d52 Det er bare når man bor i Kardemommeby. Anbefales. Anonymkode: 66482...410 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:25 #7 Skrevet fredag kl 21:25 Vi hadde årskort da barna var små (5 år siden sist), men vi var der så å si aldri på sommeren. Altfor mye folk! Vi elsket høsten og våren der. Vi var der for å se dyrene, ikke attraksjonene. Så aner ikke hva som er åpent eller ikke. Jeg aner ikke med overnatting, da vi bor her, men var på noe opplegg for sånn derre 15 år siden hvor det var overnatting i Kardemomme by. Utrolig koselig! Anonymkode: 41ca2...e64
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:30 #8 Skrevet fredag kl 21:30 Tidlig juni var det ok med plass og fint vær. Å bo i Kardemommeby virket grusomt. Enormt med leven og folk hele dagen. Anonymkode: 8e0ac...7cb 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:30 #9 Skrevet fredag kl 21:30 Åpningstider sjekker du på nettsidene deres. En helg om høsten vil nok passe bra, for eksempel i september eller oktober (styr unna de tre høstferiehelgene, bare). Anonymkode: 4489d...7d7
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:36 #10 Skrevet fredag kl 21:36 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Vi har en gang vært i høstferien og syns det var veldig fint. Det meste var åpent, samtidig at det ikke var alt for mye folk. Anonymkode: b3f85...8bc Det blir neppe i høst uansett, og ser prisene var høye. Kunne egentlig tenkt meg å dra til våren. Men jeg ser det bør planlegges i god tid… og vi blir sannsynligvis nødt til å ta en dag fri fra skolen pga lang reise… 🙄 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er bare når man bor i Kardemommeby. Anbefales. Anonymkode: 66482...410 Takk for tips, sjekket det nå! Det ante jeg ikke. Virker veldig gøy! Minuset er at vi må leie hele huset, og de har minimum fem sengeplasser, og vi er bare to… så det blir unødvendig dyrt, kanskje. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Åpningstider sjekker du på nettsidene deres. En helg om høsten vil nok passe bra, for eksempel i september eller oktober (styr unna de tre høstferiehelgene, bare). Anonymkode: 4489d...7d7 Ja, da er det sikkert fullt. 🙈 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tidlig juni var det ok med plass og fint vær. Å bo i Kardemommeby virket grusomt. Enormt med leven og folk hele dagen. Anonymkode: 8e0ac...7cb Jeg tenkte at vi sikkert ikke er så mye på rommet om dagen, men vi har enkel mulighet til å trekke oss tilbake? Og jeg ønsker å dra utenfor høysesongen, så jeg håper det ikke er så utrolig fullt. AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vi hadde årskort da barna var små (5 år siden sist), men vi var der så å si aldri på sommeren. Altfor mye folk! Vi elsket høsten og våren der. Vi var der for å se dyrene, ikke attraksjonene. Så aner ikke hva som er åpent eller ikke. Jeg aner ikke med overnatting, da vi bor her, men var på noe opplegg for sånn derre 15 år siden hvor det var overnatting i Kardemomme by. Utrolig koselig! Anonymkode: 41ca2...e64 Ja, tror nok vi unngår sommerferien. 🙈 Anonymkode: 6c683...d52
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:54 #11 Skrevet lørdag kl 16:54 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Å bo i Kardemommeby virket grusomt. Enormt med leven og folk hele dagen. Anonymkode: 8e0ac...7cb Man oppholder seg jo lite eller ikke noe der på dagtid. Utenfor åpningstidene er det rolig. Anonymkode: 4489d...7d7
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:47 #12 Skrevet søndag kl 18:47 Hvis sønnen din ikke er Kaptein Sabeltann-fan, så ville jeg aldri brukt penger på Abra Havn. Det er jo liksom hele greia 😅 Anonymkode: 3f77a...a8f 4
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:14 #13 Skrevet mandag kl 10:14 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hvis sønnen din ikke er Kaptein Sabeltann-fan, så ville jeg aldri brukt penger på Abra Havn. Det er jo liksom hele greia 😅 Anonymkode: 3f77a...a8f Enig. Bo heller på hotellet Anonymkode: cd5eb...38d
ToveM Skrevet mandag kl 10:19 #14 Skrevet mandag kl 10:19 Var kjekt å bo i kardemommeby. Dyr som kom fram som kanskje ikke viste seg på dagtid. Vi var en helg på høsten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå