AnonymBruker Skrevet 1. august #1 Skrevet 1. august Kjæresten min (nå eks)har barn med ei, hun er nå gravid med en annen. Han fortalte de hadde hatt sex mens hun er gravid med en annen. Jeg flytter ut tvert, men har ingen plass å bo for øyeblikket. Burde jeg bo hos han til jeg finner noe nytt, hvordan ville dere løst dette? Anonymkode: 02b18...9d6
AnonymBruker Skrevet 1. august #5 Skrevet 1. august Venner? Familie? Hotell? Benk i parken? Anonymkode: 537c9...b9f 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #6 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kjæresten min (nå eks)har barn med ei, hun er nå gravid med en annen. Han fortalte de hadde hatt sex mens hun er gravid med en annen. Jeg flytter ut tvert, men har ingen plass å bo for øyeblikket. Burde jeg bo hos han til jeg finner noe nytt, hvordan ville dere løst dette? Anonymkode: 02b18...9d6 Sikker på hun er gravid med en annen?🙄 Kan du flytte til familie frem til du finner deg noe eget? Anonymkode: 01c15...496 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #7 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sikker på hun er gravid med en annen?🙄 Kan du flytte til familie frem til du finner deg noe eget? Anonymkode: 01c15...496 Hun er 6 mnd på vei, så ja. Anonymkode: 02b18...9d6
AnonymBruker Skrevet 1. august #8 Skrevet 1. august De er jo like pill råtne begge to og passer sammen. Du burde jo nesten tipset typen hennes/ barnefaren om at hun har vært utro, så kan han hive henne ut før barnet kommer. Ikke flytt inn til han, men prøv å bo hos familie eller venner. Anonymkode: c188b...fbe
AnonymBruker Skrevet 1. august #9 Skrevet 1. august Flytt ut. Sjekk om korttidsleie på hybel eller airBnB. Du kan ikke være i samme hus som en sånn giftig person Anonymkode: 4606b...d93
Million Skrevet 1. august #10 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hun er 6 mnd på vei, så ja. Anonymkode: 02b18...9d6 De kan vel ha hatt sex for seks måneder siden også da, når de har hatt det nå i det siste... ikke så vanskelig å forestille seg. 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #11 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Kjæresten min (nå eks)har barn med ei, hun er nå gravid med en annen. Han fortalte de hadde hatt sex mens hun er gravid med en annen. Jeg flytter ut tvert, men har ingen plass å bo for øyeblikket. Burde jeg bo hos han til jeg finner noe nytt, hvordan ville dere løst dette? Anonymkode: 02b18...9d6 Hotell? familie Anonymkode: a87a1...fcd
AnonymBruker Skrevet 1. august #12 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hun er 6 mnd på vei, så ja. Anonymkode: 02b18...9d6 Har han innrømmet å ha sex med henne en gang så kan det vel ha skjedd flere ganger.. Anonymkode: 01c15...496
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå