Gå til innhold

Ønsker en freak in the sheets, men...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Enig. Altså, hvis det ikke er noe spesielt så går det fint. Men hvis det er sterke ønsker om noe helt spesielt, i alle retninger - enten det er kvelning, golden rain, sex fem ganger om dagen eller sex en gang i året - så er det ting jeg gjerne ønsker at vedkommende kan si med en gang. For da er det ikke noe å kaste bort tiden på, for noen av oss. Så hvis TS har sterke ønsker om at et godt sexliv MÅ inneholde at man har sex i en seng full av care beats innsmurt med Nugatti, da sier du gjerne fra om det i profilen. 
Og så håper jeg alle skjønte at det siste eksempelet var bare tull. 

Anonymkode: 49010...320

Har lyst til at care bears skal være trygge, men hvor trist er det ikke at det siste eksemplet er tull og kvelning er å forvente. Det er normalisert og seksualisert drapsfosøk/tortur.

Mennesker, vi kan ikke påstå vi egentlig er en så smart gjeng, kan vi vel? Mye sykt. 

Anonymkode: 4c828...0f4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.8.2025 den 15.41):

Jeg er singel og trives med det, men hadde det dukket opp noen av interesse så er jeg helt med. Det jeg synes er litt vanskelig er at jeg har mine preferanser når det kommer til sex og ønsker å møte en likesinnet. 

Jeg har tidligere vært sammen med folk som overhodet ikke har matchet meg på det planet og jeg har savnet det noe voldsomt i forholdet. Sexen har rett og slett vært dårlig. 

Men til poenget. Når man begynner å snakke med en mann fra f.eks tinder skal man jo gjerne ikke snakke om sex eller ha sex med en gang. Jeg får jo da ikke funnet ut om vi matcher sånn sett. Det blir jo veldig vanskelig å skulle finne den jeg leter etter. Så hva skal jeg gjøre? Kommer jo til å ta en evighet å finne noen hvis jeg skal dra på date flere ganger og snikksnakke i en liten evighet før man eventuelt hopper til køys, for så og finne ut at vi mest sannsynlig ikke matcher.

Er det så ille som folk skal ha det til at man snakker om sex relativt fort? Eventuelt noen tips?

Anonymkode: f62f3...907

Slapp helt av, å snakke om sex tidlig er bare en forbrytelse mot menneskeheten hvis du er mann…

Anonymkode: 65f60...d76

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.8.2025 den 15.41):

Jeg er singel og trives med det, men hadde det dukket opp noen av interesse så er jeg helt med. Det jeg synes er litt vanskelig er at jeg har mine preferanser når det kommer til sex og ønsker å møte en likesinnet. 

Jeg har tidligere vært sammen med folk som overhodet ikke har matchet meg på det planet og jeg har savnet det noe voldsomt i forholdet. Sexen har rett og slett vært dårlig. 

Men til poenget. Når man begynner å snakke med en mann fra f.eks tinder skal man jo gjerne ikke snakke om sex eller ha sex med en gang. Jeg får jo da ikke funnet ut om vi matcher sånn sett. Det blir jo veldig vanskelig å skulle finne den jeg leter etter. Så hva skal jeg gjøre? Kommer jo til å ta en evighet å finne noen hvis jeg skal dra på date flere ganger og snikksnakke i en liten evighet før man eventuelt hopper til køys, for så og finne ut at vi mest sannsynlig ikke matcher.

Er det så ille som folk skal ha det til at man snakker om sex relativt fort? Eventuelt noen tips?

Anonymkode: f62f3...907

Hva med en arena der det er naturlig? Fetlife f.eks. Jeg er der. Har møtt noen derfra.

Anonymkode: bfd8f...f7f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant meg en som var ganske vanilla, men viste nysgjerrighet. Da han fant ut at jeg likte litt mer spice, var han ikke treg med å prøve 😂 han var bare vanilla fordi han aldri hadde fått muligheten til å være noe annet. 

Det skal nevnes at jeg ikke har klart å "omvende" vanillaer før ham.

Anonymkode: e57b4...566

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.8.2025 den 13.38):

Sex er hovedgrunnen til inngå forhold med menn i 2025.  Alt annet enn pikk kan jeg få fra ei venninne også, og det er sannsynligvis bedre også, alt fra praktisk hjelp til emosjonell støtte.

Anonymkode: cc8d9...bd5

Så kommer du opp i 20 årene og forhåpentligvis oppdager at livet er mye rikere…

Anonymkode: 3cddb...f53

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Så kommer du opp i 20 årene og forhåpentligvis oppdager at livet er mye rikere…

Også passer man 40 og oppdager at 9 av 10 menn er dødvekt i forhold, og at man lever bedre alene enn med en dårlig mann.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Også passer man 40 og oppdager at 9 av 10 menn er dødvekt i forhold, og at man lever bedre alene enn med en dårlig mann.

1/10 her ble dama dødvekt…

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Passer 40 hva? 
Unger? Katter? Hunder? Undulater? Maur?

Anonymkode: dd609...707

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.8.2025 den 15.14):

Det er stygt sagt. Jeg vet mange bidrar for lite og at det er en del drama her i livet, også at det er lov å være singel. 

Men hvorfor si at 9 av 10 er dødvekt? Om jeg har påstått det, er det som å mene de fleste jeg kjenner med mann, ikke bør være glad i han. De er det. 

Å er du så perfekt? Du må nesten være eksepsjonelt kompetent og med få feil, for å påstå at et så høyt antall er udugelige. 

Anonymkode: 4c828...0f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...